Auklėtojos dalinosi patirtimi

Auklëtojos dalinosi patirtimiSiekiant Vilkaviškio ŠPT išsikelto tikslo - mokytojų bendradarbiavimo, šiais mokslo metais ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai vieni iš aktyviausių.Kovo 19 d. Kybartų „Ąžuoliuko“ mokyklos-darželio specialistės Aurelė Skaržinskienė, Astrida Butkeraitienė, direktoriaus pavaduotoja Violeta Murauskaitė dalinosi patirtimi su rajono specialistais. A. Skaržinskienė ir A. Butkeraitienė 2014 m. baigė Lietuvos Edukologijos universiteto Profesinių kompetencijų instituto studijas ir įgijo ikimokyklinio ugdymo auklėtojo kvalifikaciją.

 

Auklėtoja A. Skaržinskienė savo pranešime „Pedagogo vaidmuo žaidime“ akcentavo, kad žaidimas - vaiko gyvenimo ir ugdymosi būdas, aptarė įvairius pedagogo elgesio modelius vaikui žaidžiant. Metodikos būrelio pirmininkė Lilija Navikienė papildė, kad dar vienas labai svarbus pedagogo vaidmuo - stebėtojas. Džiugu, kad auklėtoja suvokia mokymosi visą gyvenimą svarbą ir savo pavyzdžiu įrodė, kad geba priimti iššūkius.

 

Auklėtoja A. Butkeraitienė pristatė savo pačios sukurtą priemonę su šviesomis. Pranešime „Inovatyvios erdvės įkūrimas vaikų bendravimui skatinti“ auklėtoja atskleidė, kokį teigiamą vaikams poveikį turėjo sukurta priemonė. Kolegėms labai norėjosi ir pamatyti šviečiančią priemonę, tačiau jis jau buvo išmontuota ir laukia kito tinkamo laiko atgimti. Įstaigos direktorė Ineta Grudzinskaitė džiaugiasi jauna, kūrybiška ir perspektyvia auklėtoja kolektyve.

 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui V. Murauskaitė pasidalino patirtimi iš stažuotės Čekijoje „Ko galime pasimokyti?“ Pavaduotoja glaustai palygino kai kuriuos Lietuvos ir Čekijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sistemos aspektus, tačiau kiekviena šalis priima sprendimus, atsižvelgdama į kontekstą.

 

Po trijų pranešimų pedagogės pasidalino savo įžvalgomis minėtomis temomis ir tuo, ką galės pritaikyti savo darbe. Pedagogės sutarė, kad gerosios patirties sklaidos renginiai - puiki priemonė mokytis vieniems iš kitų, ypatingai atviros veiklos. Todėl ateityje planuoja veikti taip, kad į bendradarbiavimo renginius įsitrauktų kuo daugiau ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogių, ypač dirbančių mokyklų skyriuose.

ŠPT informacija