Keturvalakių mokyklos-daugiafunkcio centro pedagogai pakvietė kolegas į Metodinę dieną

Keturvalakiu metodine dienaKeturvalakių mokykla – daugiafunkcis centras rajono pradinio, pagrindinio ugdymo pedagogus sukvietė į Metodinę dieną „Mokinių pasiekimų vertinimo ir pažangos matavimo praktika“. Metodinės dienos tikslas - aptarti tinkamus asmeninės pažangos fiksavimo būdus ir priemones, skatinančias sėkmingą mokinių mokymąsi. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Renata Sakalauskienė, „dirigavusi“ visam renginiui, dalyviams priminė „Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratos“ pagrindines nuostatas ir tikslą - padėti mokiniui mokytis ir bręsti kaip asmenybei, pateikti informaciją apie mokinio mokymosi patirtį, pasiekimus, pažangą, nustatyti mokytojo, mokyklos darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. Pradinio ugdymo pedagogė metodininkė Daiva Vilkienė pranešime „Atskirų mokinių pažangos fiksavimo formos. Tėvų informavimo priemonių ir būdų efektyvumas“ apžvelgė mokyklos patirtį, įdirbį minėtu klausimu.

 

Vėliau mokytojai pasidalino į dvi grupes - pradinio ugdymo specialistų ir mokytojų dalykininkų - ir klausė keturvalakiečių kolegų (istorijos vyresniosios mokytojos R. Treikauskienės, matematikos vyresniosios mokytojos R. Leškevičienės, lietuvių kalbos vyresniosios mokytojos A. Biskienės, dailės ir technologijų mokytojos L. Urbšytės, pradinio ugdymo pedagogės R. Dambrauskienės) parengtus pranešimus apie susitartus mokinių vertinimo būdus, formas, sėkmingas patirtis. Jaukioje aplinkoje dirbdami grupėse mokytojai-svečiai ir mokytojai–šeimininkai turėjo galimybę vieni kitiems užduoti rūpimus klausimus, pasidalinti patirtimi vertinant mokinius, stebint pažangą. Džiugu, kad organizatoriai gebėjo į patirties pasidalinimą įtraukti ir iš kitų ugdymo įstaigų atvykusius pedagogus. Kokį poveikį mokinių pažangai ir motyvacijai daro pačių mokinių įsivertinimas, gebėjimas išsakyti lūkesčius ir juos įvertinti, diskusijos su tėvais, pasidalino Gražiškių gimnazijos vokiečių vyresnioji mokytoja Reda Kulikauskienė. Pradinio ugdymo pedagogų grupėje apie formuojamąjį vertinimą patirtimi dalinosi Vilkaviškio pradinės mokyklos mokytoja metodininkė Eglė Petraitienė.


Apibendrindamos renginį mokyklos direktorė Violeta Šaukščiuvienė ir direktoriaus pavaduotoja R. Sakalauskienė pasidžiaugė, kad dalyviai išsiveža daugiau žinių ir supratimo apie mokinių vertinimą, o liekantiems mokyklos mokytojams reikia toliau atsakingai, aktyviai dirbti, kad, pasak direktorės, „tėveliai nepravežtų mokinių pro mokyklą į kitas ugdymo įstaigas“.


Keturvalakių mokyklos-daugiafunkcio centro organizuotas renginys - tai lyg mini konferencija, kurioje per 2 val. organizuotai ir kompaktiškai įstaiga atvykusiems svečiame perdavė savo patirtį. Organizatorių pasirinkta renginio forma gali būti pavyzdys kitoms įstaigoms, kviečiančioms į Metodines dienas.


ŠPT informacija