^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

„Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ refleksija

Anglu-kkVisoms trims mokytojoms integruota anglų kalbos-kūno kultūros pamoka „Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ buvo nauja patirtis. Integruotas pamokas esame vedusios ir anksčiau, tačiau šių dviejų dalykų integracija buvo naujas iššūkis. Manome, kad pamoka pavyko, nes iškeltas tikslas (Mokiniai atlikdami judriuosius žaidimus individualiai ir komandose, įtvirtins anglų kabos žodyną, susijusį su sporto šakų pavadinimais, idiomomis ir judėjimą reiškiančiais veiksmažodžiais) kiekvienai mokinei užtikrino galimybes siekti pažangos bei ją įsivertinti.

 

Ugdymosi procesas buvo organizuotas tinkamai, parinkti efektyvūs mokymosi metodai (sakinio struktūros kartojimas tinkamai išdėstant korteles, savęs įsivertinimo kortelių naudojimas, perfrazavimas, demonstravimas ir kt.) ir užduotys, todėl mokinės aktyviai dalyvavo pamokoje. Atlikdamos judriuosius žaidimus individualiai ir komandose, mokinės gilino anglų kalbos žinias, susijusias su sporto žodynu, idiomomis, judėjimą reiškiančiais veiksmažodžiais, lavino klausymo įgūdžius. Planuodamos pamoką, mes aiškiai nustatėme vertinimo kriterijus, todėl vertinimas mokinėms buvo aiškus ir objektyviai nustatė jų padarytą pažangą pamokos metu. Sunkiausia buvo tinkamai suplanuoti pamokos laiką, reikėjo pasiruošti papildomų užduočių. Džiaugiamės, kad mums, visoms trims mokytojoms, pavyko sėkmingai koordinuoti bendras veiklas ir užtikrinti pamokos uždavinio įgyvendinimą.

 

Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos
anglų kalbos mokytoja metodininkė Enrika Paškauskienė,
anglų kalbos mokytoja Jolita Botyrienė ir
kūno kultūros mokytoja metodininkė Daiva Panitauskienė

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.