Dailės terapija – emocinės būklės korekcijos priemonė

Dailes terapija  emocines bukles korekcijos priemoneKodėl svarbu pažinti save? Į šį klausimą atsako ne vienas filosofas, istorikas, pedagogas. H. Reiseris (Reizeris) teigia, kad pažindamas save, subjektas sužino priešingus dalykus: savo nepakartojamumą, kuris jį skiria nuo kitų, ir panašumą, kuris jį su kitais sieja.


Ieškodamos naujų savęs pažinimo būdų į susitikimą sausio 21 d. rinkosi rajono švietimo pagalbos specialistai. Gerąja patirtimi tema „Dailės terapija – emocinės būklės korekcijos priemonė“ dalijosi „Ąžuolo“ progimnazijos psichologė Rasa Berteškaitė. Ji supažindino su dailės terapija kaip vienu iš savęs pažinimo metodų ir psichologų darbo įrankių. „Tai savęs pažinimo procesas, vizualinio meno raiška, kuri kyla iš emocinių gelmių. Dailės terapijos tikslas - pažadinti aktyvumą, skatinti pacientus realizuoti savo kūrybines galias, išlaisvinti jausmus, siekti harmonijos tarp sielos ir kūno“- kalbėjo Rasa Berteškaitė. Specialistė susirinkusiuosius supažindino su šios priemonės principais, etapais, priemonėmis ir sėkmėmis ją taikant mokiniams.


Antrojoje dalyje specialistai turėjo galimybę patys pajausti dailės terapijos poveikį, išbandė skirtingas technikas. „Pačios išbandėme ir tikrai panaudosime naujus dailės terapijos metodus savo darbe. Proceso eigoje atradome dar daugiau informacijos ir naudos, nei norėjo perteikti pati seminaro vedėja“ - taip apie susitikimą atsiliepė Agnė Rybakova, vaikų lopšelio darželio „Pasaka“ psichologė.


Džiugu, kad rajono švietimo pagalbos specialistai atranda bendrų mokymosi temų, atviri naujiems darbo metodams ir nusiteikę juos taikyti veikoje.

 

ŠPT informacija