^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Liepa 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Lankytojų statistika

333884
ŠiandienŠiandien30
VakarVakar92
Šią savaitęŠią savaitę404
Šį mėnesįŠį mėnesį1705
Iš visoIš viso333884

Respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Ugdymo(si) aplinkos įtaka mokinio asmeniniam tobulėjimui

respublikine-teorine-praktine-konferencija-ugdymo-si-aplinkos-itaka-mokinio-asmeniniam-tobulejimui2016 m. kovo 24 d. Vilkaviškio r. Gižų Kazimiero Baršausko mokykloje-daugiafunkciame centre vyko Respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Ugdymo(si) aplinkos įtaka mokinio asmeniniam tobulėjimui“, kurios leitmotyvas - „Didžiausias mokytojo talentas yra sužadinti džiaugsmą atradimo ir mokymosi procese“ (Albertas Einšteinas).

 


Konferencijoje siekta skatinti pedagogus planuoti mokymąsi ugdymosi aplinkose, įgalinančiose asmeninį mokinio tobulėjimą. Savo patirtimi šiuo klausimu dalijosi Vilkaviškio, Lazdijų, Šakių ir Marijampolės savivaldybių pedagogai ir mokyklų vadovai, kurie akcentavo, kodėl svarbu keisti bendrakūros principu ugdymosi aplinkas, pateikė įvairių idėjų ir minčių, kaip tai daryti.


Visus džiugino konferencijos dalyvių sukurta šilta ir darbinga atmosfera, kurią padėjo kurti antroje konferencijos dalyje panaudotas pasakojimo metodas ir grupinis darbas.


Konferencijos dalyviai tobulino profesines (ugdymo(si) aplinkų kūrimo, mokymo(si) proceso valdymo) ir bendrąsias (reflektavimo ir mokymosi mokytis, komunikacinę ir informacijos valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo) kompetencijas.


Manome, jog visi dalyviai iš šios konferencijos išsivežė bent po vieną idėją, kurią taikys savo ugdymo įstaigoje su savo mokiniais. Konferencijos rezoliuciją (buvo išsiųsta į visas ugdymo įstaigas, kurių atstovai dalyvavo renginyje) taip pat ruošė visi vieningai, teikdami savo pasiūlymus:


• pagal galimybes sukurti bent vieną funkcionalią erdvę, tenkinančią daugumos poreikius;
• mokyklos bendruomenėse kurti pasitikėjimą vieni kitais;
• inicijuoti kitokių ugdymo(si) erdvių kūrimą ir išnaudojimą;
• visų dalykų mokytojams bent vieną pamoką per pusmetį pravesti gamtoje;
• ugdymo įstaigose kurti kūrybiškas aplinkas, kuriose būtų visi laisvi.

 

Vilkaviškio r. Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro
direktorė Sidutė Černauskienė

 

01

 

01

 

 

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.