Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema

„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“  – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Kovo mėnesio kūrybiškumo kompetencijos plėtojimui skirtas susitikimas išsiskyrė pokalbio natūralumu, laisvumu. Kūrybinių idėjų dalybose dalyvavusios mokytojos išryškino sektiną požiūrį apie  mokymosi proceso organizavimą. Pedagogės akcentavo holistinio ugdymo(si) svarbą, integracijos ir kūrybiškumo naudą mokymesi. „Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema, kiek įmanoma neskaidant ugdymo sričių į atskiras, nesusietas dalis – mokomuosius dalykus. Ugdymo įstaigoje vaikas turi mokytis ne atskirų dalykų, o per temas, aktualias jam, ugdyti gebėjimus, reikalingus ateityje, - pasakoja „Šiaurės licėjaus“ mokyklos vadovė Jovita Starkutė. - Juk gyvenimas nesuskaidytas į dalykus, tai kodėl mes mokome vaikus atskirų, dažnai su šiandienine vaiko aplinka nesusietų faktų, dalykų?“. Vilkaviškio lopšelio-darželio „Pasaka“ meninio ugdymo pedagogė E. Andriulionienė, lopšelio-darželio „Buratinas“ meninio ugdymo pedagogė V. Dėdynienė, Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja N. Kušlienė ir Vilkaviškio „Aušros“ fizikos mokytoja N. Bartelienė vedamose pamokose stengiasi sudaryti sąlygas kūrybiškumo sklaidai, atranda galimybių integracijai ir, kaip teigia J. Starkutė, orientuojasi į vieningos sistemos kūrimą. 

Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“ – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.


Kovo mėnesio kūrybiškumo kompetencijos plėtojimui skirtas susitikimas išsiskyrė pokalbio natūralumu, laisvumu. Kūrybinių idėjų dalybose dalyvavusios mokytojos išryškino sektiną požiūrį apie mokymosi proceso organizavimą. Pedagogės akcentavo holistinio ugdymo(si) svarbą, integracijos ir kūrybiškumo naudą mokymesi. „Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema, kiek įmanoma neskaidant ugdymo sričių į atskiras, nesusietas dalis – mokomuosius dalykus. Ugdymo įstaigoje vaikas turi mokytis ne atskirų dalykų, o per temas, aktualias jam, ugdyti gebėjimus, reikalingus ateityje, - pasakoja „Šiaurės licėjaus“ mokyklos vadovė Jovita Starkutė. - Juk gyvenimas nesuskaidytas į dalykus, tai kodėl mes mokome vaikus atskirų, dažnai su šiandienine vaiko aplinka nesusietų faktų, dalykų?“. Vilkaviškio lopšelio-darželio „Pasaka“ meninio ugdymo pedagogė E. Andriulionienė, lopšelio-darželio „Buratinas“ meninio ugdymo pedagogė V. Dėdynienė, Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja N. Kušlienė ir Vilkaviškio „Aušros“ fizikos mokytoja N. Bartelienė vedamose pamokose stengiasi sudaryti sąlygas kūrybiškumo sklaidai, atranda galimybių integracijai ir, kaip teigia J. Starkutė, orientuojasi į vieningos sistemos kūrimą.


Klyskime, o suklydę mokėkime kūrybiškai išspręsti mokymosi klaidas...


ŠPT informacija

 

ŠPT informacija

„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“  – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Kovo mėnesio kūrybiškumo kompetencijos plėtojimui skirtas susitikimas išsiskyrė pokalbio natūralumu, laisvumu. Kūrybinių idėjų dalybose dalyvavusios mokytojos išryškino sektiną požiūrį apie  mokymosi proceso organizavimą. Pedagogės akcentavo holistinio ugdymo(si) svarbą, integracijos ir kūrybiškumo naudą mokymesi. „Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema, kiek įmanoma neskaidant ugdymo sričių į atskiras, nesusietas dalis – mokomuosius dalykus. Ugdymo įstaigoje vaikas turi mokytis ne atskirų dalykų, o per temas, aktualias jam, ugdyti gebėjimus, reikalingus ateityje, - pasakoja „Šiaurės licėjaus“ mokyklos vadovė Jovita Starkutė. - Juk gyvenimas nesuskaidytas į dalykus, tai kodėl mes mokome vaikus atskirų, dažnai su šiandienine vaiko aplinka nesusietų faktų, dalykų?“. Vilkaviškio lopšelio-darželio „Pasaka“ meninio ugdymo pedagogė E. Andriulionienė, lopšelio-darželio „Buratinas“ meninio ugdymo pedagogė V. Dėdynienė, Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja N. Kušlienė ir Vilkaviškio „Aušros“ fizikos mokytoja N. Bartelienė vedamose pamokose stengiasi sudaryti sąlygas kūrybiškumo sklaidai, atranda galimybių integracijai ir, kaip teigia J. Starkutė, orientuojasi į vieningos sistemos kūrimą.

Klyskime, o suklydę mokėkime kūrybiškai išspręsti mokymosi klaidas...

ŠPT informacija