Link sėkmingo metodų įvairovės įvaldymo

Link sekmingo metodu ivairoves ivaldymoŠiandien mokytojas organizuodamas mokymąsi turi galimybę naudotis metodų įvairove. Pedagogas, siekdamas sudaryti tinkamas mokymosi sąlygas, turi atsakingai parinkti metodus. Metodų taikymas turėtų būti sąsajingas su laukiamu pamokos rezultatu. Taikli metodų atranka veda prie proceso, kai mokiniams sukuriamos veiksmingos mokymosi situacijos.


Dorinio ugdymo pedagogai rinkosi į gerosios patirties sklaidą pasidalinti mintimis, kaip jiems sekasi įvaldyti metodų įvairovę. Kad dalybos būtų kuo efektyvesnės, visus susirinkusius metodinio būrelio pirmininkė V. Balandienė skatino ateiti jau apgalvojus taikyto (taikomo) metodo atvejį ir pristatyti kolegoms. Patirties sklaida pradėta konstruoti nuo teorinių žinių, kurias teikė vyresnioji dorinio ugdymo mokytoja V. Stasaitienė. Pedagogė mokymosi dalybas pradėjo nuo atpalaiduojančio pratimo – galimybės nukreipti mintis į kelis šokio žingsnelius. Po to išryškinti geros pamokos požymiai, jos sėkmingumo elementai ir pan. Vyresnioji dorinio ugdymo mokytoja Z. Motuzienė pristatė taikyto metodo atvejį, po kurio besimokantieji dalijosi namų darbo rezultatais.


Užbaigdamos gerosios patirties sklaidą, pedagogės pasidžiaugė etikos ir tikybos mokytojų būrelių jungtimi ir sėkmingomis mokymosi dalybomis. J. Marcinkevičius teigė: „Kiek atiduodi – tiek tavęs ir lieka...“.

ŠPT informacija