^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Dialogu grįstas bendradarbiavimas

Dialogu gristas bendradarbiavimasViena dviejų vaiko aplinkų, šeimos ir darželio, tarpusavio santykio formų, į kurią orientuojasi Alvito pagrindinės mokyklos Paežerių skyriaus pedagogai, yra partnerystė – dialogu grįstas bendradarbiavimas. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė L. Pečiulienė ryšių tarp minėtų aplinkų kūrimo požymiais įvardija šeimos ir darželio atvirumą vieni kitiems, požiūrių suderinimą dėl vaiko ugdymo, tarimąsi dėl poreikių tenkinimo būdų ir pan. Abi pusės supranta viena kitos svarbą vaiko gyvenime, o bendradarbiaudamos viena kitą papildo ir praturtina.


Dalindamosi gerąja patirtimi, Paežerių skyriaus pedagogės pabrėžė veiklų tęstinumą – jos nepasibaigia, kai pasiekiami rezultatai. Gauti rezultatai panaudojami naujiems mokymosi vaisiams auginti. Darželyje tėveliams sudaromos sąlygos pabūti auklėtojų vaidmenyje, plėtoti įvairias kompetencijas ir atskirus įgūdžius – verslumo, kūrybiškumo, bendradarbiavimo ir pan.


Atvykusiems besimokantiesiems gerosios patirties dalybų organizatorės ir skleidėjos suteikė teorinių žinių, sudarė sąlygas atlikti praktinių užduočių, demonstravo kūrybinių darbų pavyzdžių bei sukvietė į refleksiją.


Kryptingas ugdymosi veiklų organizavimas, orientuojantis į sąlygų sudarymą partnerystės realizacijai, lemia kokybišką mokymosi turinį.

ŠPT informacija

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.