Dalijamės įžvalgomis, išryškėjusiomis po konferencijos...

2016 09 konferencija refleksija

 

- Gilūs ir prasmingi sveikintojų žodžiai.

- Susitikimo metu išdalinome vienas kitam daug šypsenų.

- Širdimi dainavo muzikuojantys kolegos.

- Į(si)vertinimas - esminė pamokos dalis.

- Esmė glūdi ne dvylikoje patiekalų, o kur kas giliau.

- Svarbu jausti vienas kitą, dalintis idėjomis.

- Reikia užkabinti aiškią veiklos vertę ir tada viskas vyks sėkmingiau.

- Kad būtų entuziazmas - reikia vadovautis vertybėmis.

- Konferencijos rezultatas dar kartą atskleidė bendradarbiavimo ir lyderystės svarbą.

- Daug prarado konferencijos dalyviai, kurie įpusėjus konferencijai išvyko...

- Laisvai jaustis padėjo kūrybiška scenografija.

- Konferencijos metu pranešėjai ištransliavo daug svarbių žinučių.

 

 

- Išryškėjo konferencijos vaizdo ir turinio vienovė.

- Kai lyderystė kyla iš paties – nereikia pastangų įžiūrėti žmogaus spindinčių akių.

- Išgyventas pranešimas negali būti blogas.

- Duomenys (skaičiai) neturėtų mūsų bauginti, kaip tik – vesti į priekį.

- Vieningas įsitraukimas į finalinę dainą rodo, jog mes galime būti vieningi ir mokymesi.

- „Lyderystė gali augti ten, kur yra daug lyderių“.

- „Pamokos kokybę lemia profesionalai“.

- Reikėtų nepamiršti vis savęs paklausti: ar tai ką deklaruoju ir realizuoju.

- Nuoširdumas, šypsena, žvilgsnio gilumas – neišmokstami dalykai.

 

 

- Skoningai papuošta salė.

- Sukurta šventiška atmosfera.

- Pranešimai įvairūs ir kiekvienas kitaip pateiktas.

 

 

- Visi pranešėjai spinduliavo šiluma ir gėriu, buvo įdomu, smagu jų klausytis.

- Gaila, kad mus tik linksmybės gali suvienyti, o ne darbai ar pasiekti rezultatai (Čia dėl finalinės dainos).

- Dalyvių užsiėmimas savo veiklomis konferencijos metu, pvz. knygų, žurnalų skaitymas, socialinių tinklų naršymas, reiškė nenorą klausytis ir įsiklausyti.

 

 

Džiaugiuosi, kad pavyko: 

- Vilkaviškio pedagogų bendruomenėje surasti lektorius, kurie atliepė konferencijos lūkesčius.

- Lektorių drąsa būti atvirais: pasidalinti sėkmėmis ir tobulintinomis sritimis.

- Kolegialumu ruošiantis konferencijai.

- Rimties išlaikymu iki konferencijos pabaigos.

- Lektorių iš Vilniaus atsiliepimu, jog „buvo garbė dalyvauti tokiame renginyje“.

- Muzikuojančiais kolegomis, kurie labai rimtai priėmė idėją sudainuoti finalinę dainą.

- Šiltais atsiliepimais apie scenos vaizdą.

 

 

- Mokyklos turi nemažai mokytojų-lyderių, kurie susirinko į konferenciją. Šie mokytojai sudaro stiprią komandą, kurių dėka matome, kaip mokyklose praplečiamos veiklos, dalyvaujama įvairiuose projektuose, įtraukiant mokinius, darbuotojus ir bendruomenę.

- Iš skaitytų pranešimų susidarė nuomonė, kad mokytojai dirbantys su priešmokyklinio ir pradinio amžiaus vaikais, kuria kūrybiškesnį ir įvairesnį mokinių ugdymą, siekiant aktyviau įtraukti ir sudominti vaikus.

 

 

- Aktyvus pedagogų dalyvavimas konferencijoje (pedagogams to reikia).

- Pranešimų įvairovė (pereita pakopomis - ikimokyklinis, pradinis, pagrindinis).

- Liūdina pedagogų abejingumas (po pertraukos daugiau kaip pusės dalyvių nebuvo).

- Tinkamai parinkti lektoriai (kviestiniai svečiai ir rajono pedagogai).

- „Taiklios“ ŠPT specialisčių įžvalgos (išgrynintos pranešėjų esminės mintys).

- Galima renginį papuošti ne kviestiniais, o savais atlikėjais.

- Filmuotose medžiagose pasigedau mokinių natūralumo.

- Manau, kad tai geras „startas“ pradedant naujus mokslo metus, dirbkite ta linkme ir toliau:)

 

ŠPT INFORMACIJA

v