♣
- Gilūs ir prasmingi sveikintojų žodžiai.
- Susitikimo metu išdalinome vienas kitam daug šypsenų.
- Širdimi dainavo muzikuojantys kolegos.
- Į(si)vertinimas - esminė pamokos dalis.
- Esmė glūdi ne dvylikoje patiekalų, o kur kas giliau.
- Svarbu jausti vienas kitą, dalintis idėjomis.
- Reikia užkabinti aiškią veiklos vertę ir tada viskas vyks sėkmingiau.
- Kad būtų entuziazmas - reikia vadovautis vertybėmis.
- Konferencijos rezultatas dar kartą atskleidė bendradarbiavimo ir lyderystės svarbą.
- Daug prarado konferencijos dalyviai, kurie įpusėjus konferencijai išvyko...
- Laisvai jaustis padėjo kūrybiška scenografija.
- Konferencijos metu pranešėjai ištransliavo daug svarbių žinučių.
♣
- Išryškėjo konferencijos vaizdo ir turinio vienovė.
- Kai lyderystė kyla iš paties – nereikia pastangų įžiūrėti žmogaus spindinčių akių.
- Išgyventas pranešimas negali būti blogas.
- Duomenys (skaičiai) neturėtų mūsų bauginti, kaip tik – vesti į priekį.
- Vieningas įsitraukimas į finalinę dainą rodo, jog mes galime būti vieningi ir mokymesi.
- „Lyderystė gali augti ten, kur yra daug lyderių“.
- „Pamokos kokybę lemia profesionalai“.
- Reikėtų nepamiršti vis savęs paklausti: ar tai ką deklaruoju ir realizuoju.
- Nuoširdumas, šypsena, žvilgsnio gilumas – neišmokstami dalykai.
♣
- Skoningai papuošta salė.
- Sukurta šventiška atmosfera.
- Pranešimai įvairūs ir kiekvienas kitaip pateiktas.
♣
- Visi pranešėjai spinduliavo šiluma ir gėriu, buvo įdomu, smagu jų klausytis.
- Gaila, kad mus tik linksmybės gali suvienyti, o ne darbai ar pasiekti rezultatai (Čia dėl finalinės dainos).
- Dalyvių užsiėmimas savo veiklomis konferencijos metu, pvz. knygų, žurnalų skaitymas, socialinių tinklų naršymas, reiškė nenorą klausytis ir įsiklausyti.
♣
Džiaugiuosi, kad pavyko:
- Vilkaviškio pedagogų bendruomenėje surasti lektorius, kurie atliepė konferencijos lūkesčius.
- Lektorių drąsa būti atvirais: pasidalinti sėkmėmis ir tobulintinomis sritimis.
- Kolegialumu ruošiantis konferencijai.
- Rimties išlaikymu iki konferencijos pabaigos.
- Lektorių iš Vilniaus atsiliepimu, jog „buvo garbė dalyvauti tokiame renginyje“.
- Muzikuojančiais kolegomis, kurie labai rimtai priėmė idėją sudainuoti finalinę dainą.
- Šiltais atsiliepimais apie scenos vaizdą.
♣
- Mokyklos turi nemažai mokytojų-lyderių, kurie susirinko į konferenciją. Šie mokytojai sudaro stiprią komandą, kurių dėka matome, kaip mokyklose praplečiamos veiklos, dalyvaujama įvairiuose projektuose, įtraukiant mokinius, darbuotojus ir bendruomenę.
- Iš skaitytų pranešimų susidarė nuomonė, kad mokytojai dirbantys su priešmokyklinio ir pradinio amžiaus vaikais, kuria kūrybiškesnį ir įvairesnį mokinių ugdymą, siekiant aktyviau įtraukti ir sudominti vaikus.
♣
- Aktyvus pedagogų dalyvavimas konferencijoje (pedagogams to reikia).
- Pranešimų įvairovė (pereita pakopomis - ikimokyklinis, pradinis, pagrindinis).
- Liūdina pedagogų abejingumas (po pertraukos daugiau kaip pusės dalyvių nebuvo).
- Tinkamai parinkti lektoriai (kviestiniai svečiai ir rajono pedagogai).
- „Taiklios“ ŠPT specialisčių įžvalgos (išgrynintos pranešėjų esminės mintys).
- Galima renginį papuošti ne kviestiniais, o savais atlikėjais.
- Filmuotose medžiagose pasigedau mokinių natūralumo.
- Manau, kad tai geras „startas“ pradedant naujus mokslo metus, dirbkite ta linkme ir toliau:)
ŠPT INFORMACIJA
v