^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Vilkaviškio pradinėje mokykloje – atvirų pamokų ciklas

Vilkaviskio pradine mokyklaVilkaviškio pradinė mokykla įtraukta į 2017 m. NMVA vertinamų mokyklų sąrašą. Mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas - formuojamasis mokykloje vykstančių procesų vertinimas, teikiantis informaciją mokyklos veiklai koreguoti ir jos rezultatams gerinti. Išorinio vertinimo tikslas - skatinti tobulėti, siekti geresnės ugdymo(si) kokybės ir geresnių mokinių mokymosi pasiekimų. Daugelis švietimo įstaigų laukdami įsivertinimo nerimauja. Suprantama, juk vertinimo procesas – didelė atsakomybė tiek vertintojams, tiek vertinamiesiems.


Vilkaviškio pradinės mokyklos administracija, pedagogai 2016-2017 m. m. planuoja kiekvieną mėnesį pakviesti rajono kolegas į atviras pamokas. Tokiu būdu vienu metu bus siekiama tikslų – kompetencijas tobulins(is) pamokas vedusieji mokytojai, mokysis pamokas stebintys kolegos, mokyklos administracijos atstovai, atsižvelgdami į grįžtamąją informaciją, turės progą „čia ir dabar“ keisti situaciją. Šis mokyklos administracijos inicijuotas žingsnis sveikintinas, juolab žinant, kad mokykloje dirba 12 pradinio ugdymo pedagogų metodininkų.


Spalio 4 d. atvirą pasaulio pažinimo pamoką trečioje klasėje vedė pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Alma Liaudinskienė. Lapkritį kolegas stebėti ir aptarti pamokos kviečia dailės mokytoja metodininkė Jolanta Daniliauskienė.

 

Mokymosi formos „Atvira pamoka“ struktūra:

  1. Įvadinis pokalbis prieš pamoką (pamoką vedantis mokytojas supažindina pamoką stebėsiančius kolegas su kontekstu - mokinių pasiekimais, vyraujančiais mokymosi stiliais, kelinta ciklo pamoka, etc.) (10 min.)
  2. Pamoka(os) (45-90 min.)
  3. Pamokos aptarimas (įžvalgomis pasidalija pamoką vedęs mokytojas, stebėję besimokantieji) (30 min.)
  4. Refleksija (ką šiandien aš sužinojau/supratau? Kur aš tai panaudosiu?) (3-5 min.)


ŠPT informacija

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.