^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Žodis – kiekvieno darbo pradžia...

Zodis - kiekvieno darbo pradziaAnalizavimas ir planavimas – tai du žingsniai, išvedantys besimokančiuosius į apgalvotus veikimo procesus. Šįmet veikimo pagrindo formavime žvelgėme dar plačiau: reagavome ne tik į šalies, rajono mastu numatytus prioritetus, bet ir Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistės, dalyvavusios šiame etape, taip pat pateikė metodikos būrelių veiklos analizės išvadų.

 

Pedagogai analizės ir planavimo etapuose ant dvispalvių dėlionės gabalėlių užrašė tobulintinas sritis bei dalybų galimybes. Dviejų papildomų šiais m. m. forumų metu kartu su metodikos būrelio pirmininkais sukūrėme bendrą 2016-2017 m. m. rajono pedagogų mokymosi planą. Turime jau ir sėkmingai įvykusių mokymosi renginių. Minėtinas seminaras „Vertinimas ir įsivertinimas fiziniame ugdyme“, skirtas kūno kultūros mokytojams, kurį vedė O. Batutis, Prienų „Žiburio“ gimnazijos kūno kultūros mokytojas ekspertas. Šio seminaro poreikis kilo iš I etapo forume dalyvavusių pedagogų. Džiugu, kad į seminarą susirinko kūno kultūros mokytojai iš beveik visų rajono įstaigų. Atliepdami prioritetinę sritį, individualios mokinio mokymosi pažangos stebėsena, suplanavome ne vieną gerosios patirties sklaidą. Taip pat rinksimės kalbėtis apie dalyko turinio niuansus, aptarsime probleminius klausimus, diskutuosime prie apskritojo stalo. Dalyvausime praktiniuose užsiėmimuose, skirtuose kalėdinių meduolių gamybai bei piešimo ant šilko technikai. Bendravimo ir bendradarbiavimo bei dalykines kompetencijas tobulinsime edukacinėse išvykose ir t.t.


Remdamiesi Biblija, norėtume pabrėžti, jog „žodis – kiekvieno darbo pradžia, o svarstymas – kiekvieno veiksmo“ (Biblija, Sir 37, 16). Šių mokslo metų mokymosi plane matyti, kiek žodžių virto ir dar virs darbais. Kiekvieno žodis ir svarstymas yra svarbūs, išvedantys į vis kitus veikimo procesus.


ŠPT informacija

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.