2017 m. vasario mėnesį informacinių technologijų mokytojai vykdo apklausą, realizuodami ŠPT pasiūlymą.
PASIŪLYMAS
2017 m. sausio mėn. gerosios patirties sklaidos metu „Vaizdo, garso apdorojimas. Leidybos modulis“ išryškėjo mokinių motyvavimo mokymuisi problema. Žinoma, kad norint išspręsti problemą į jos sprendimą reikia įtraukti su ja susijusius asmenis. Šiuo atveju turėtume įtraukti mokinius. IKT kompetencijos tobulinimasis yra viena iš prioritetinių sričių, kuri gali padėti motyvuoti mokymuisi. Reaguodami į tai galėtume visose ugdymo įstaigose organizuoti mokinių apklausą, kurie pateiktų atsakymus įvairiomis formomis (anketa, diskusija...) ar demonstracijomis pvz. tos ugdymo įstaigos pedagogams. Sufleruojantis klausimas galėtų būti: Įvardinkite žaidimus, programas ir kt. IT priemones, kuriuos naudojate ir galvojate, kad tai gali būti pritaikyta ir įvairiose pamokose.
Kiekvienoje ugdymo įstaigoje siūloma informacinių technologijų mokytojui atlikti minėtą apklausą (tyrimą) pasirinktu būdu (tai neturėtų būti grandiozinio dydžio apklausa).
kokia to nauda?
Kaip galėtume dirbti?
2017-02: vykdome apklausą
2017-03: organizuotume surinktų duomenų sklaidą IT metodikos būrelyje
2017-04: veikiame (ugdymo įstaigoje surengiant sklaidą pedagogams, kurioje programų, žaidimų ar kt. pristatytojai būtų vaikai→ pedagogai organizuojamose pamokose išbando mokinių pristatytas priemones)
2017-05: išbandžiusieji žaidimus, programas ar kt. renkasi į apskritojo stalo diskusiją ar kt. formos renginį pasikalbėti apie tai, kaip sekėsi
Mokymąsi siejame su evoliucija. Jis neabejotinai yra susijęs su pokyčiais. Tad visi kartu ir būsime to dalimi ir ateityje...
ŠPT informacija