Mokymasis atvirų pamokų metu

Mokymasis atviru pamoku metuKovo 3 d. įvyko seminaras „Veiklos kokybės įsivertinimas“, kurio metu ugdymo įstaigų direktoriai, pavaduotojai ugdymui, pedagogai kartu su NMVA mokyklų įsivertinimo skyriaus vedėja Laima Gudaite išnagrinėjo naujuosius veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius. Tai sustiprino siekį atvirų pamokų metu mokytis atsižvelgiant į minėtus rodiklius.


Kovo 20 ir 21 d. Alvito pagrindinėje mokykloje į mokymosi procesą pedagogai buvo kviečiami atvirų integruotų pamokų metu. Pamokas vedė matematikos mokytoja metodininkė V. Seinauskienė, vyresnioji informacinių technologijų mokytoja V. Kasimovienė, pradinio ugdymo pedagogė metodininkė I. Sabeckienė, dailės mokytoja metodininkė A. Gurinskienė. Turinio integravimas suteikia daugiau galimybių plėtoti bendrąsias kompetencijas, visybiškumo suvokimą, mokymosi ir gyvenimo sąryšingumą, išlaisvina mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Susirinkusieji mokytis stiprino(si) žinojimą apie minėtų turinio integravimo elementų reikšmingumą.


Kovo 23 ir 28 d. Vilkaviškio pradinėje mokykloje vyko dvi atviros pamokos, kurias organizavo pradinių klasių mokytojos metodininkės: R. Merkevičienė, R. Kuršentaitienė: besimokantieji galėjo pamatyti skaitymo strategijų realizacijų, galimybių, kaip kurti bendradarbiaujančias aplinkas. Pedagogas, norėdamas išmokyti mokinius skaitymo strategijų, turi būti pats įvaldęs šių strategijų taikymą praktikoje, rodyti asmeninį pavyzdį bei pabrėžti jų naudą ir svarbą. Bendradarbiavimo sąlygų sukūrimas pamokoje suteikia galimybių mokiniams kurtis tarpusavio santykius, prisiimti atsakomybę už bendraklasius, aktyviai dalyvauti mokymesi ir pan.


Šį mėnesį dalyvaujant atvirose pamokose buvo sudarytos sąlygos vadovaujantis veiklos kokybės įsivertinimo rodikliais analizuoti bendradarbiavimo, integracijos bei skaitymo strategijų taikymo sėkmingumo dedamąsias. Mokymasis atvirų pamokų metu stiprina bendruomenės narių įsipareigojimą ugdymo kokybiškumo siekiui.


ŠPT informacija