Ne trumpesnės nei 40 val. programosPaskelbta: 2020 m. balandžio 9 d., Ketvirtadienis 15:34 | Spausdinti | El. paštas | Peržiūros: 659 Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje Bendrakulturinės vertybės besimokančiųjų pažangai Besimokančiojo sąveika su aplinka, kurianti mokymosi prasmes Dialogiškas ir kontekstualus ugdymas(is) Gabūs vaikai - iššūkiai ir pažinimas Įgalinančio mokymo(si) veiksminga praktika Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos plėtojimas IKT naudojimo galimybės inovatyviam mokymui(si) Individualioji įtrauktis Įsisąmoninti mokymosi turinį padedantys metodai Kuriame įtraukiąją mokyklą Kuriame turiningą, įsimenančią, prasmingą ugdymo(si) patirtį mokykloje Kūrybiškumas - profesinės sėkmės dedamoji Kūrybiškumą, mąstymą ir mokymąsi stimuliuojantis ugdymas Metodinės veiklos elementai įtraukiojo ugdymo kontekste Mokėjimas mokytis - pagalba suaugusiam mokiniui Modernus ugdytojas besikeičiančioje aplinkoje Mokymai pagal tęstinę globėjų (rūpintojų), budinčių globotojų, įtėvių, bendruomeninių vaikų globos namų darbuotojų mokymo ir konsultavimo programą GIMK Mokymosi bendradarbiaujant strategijos Mokymo(si) įprasminimas kultūriniame kontekste Mokymo(si) strategijos informacinių technologiju pamokose Mokinio motyvavimas – švietimo pagalbos specialistų ūgties dedamoji Mokytojo iššūkis kiekvieno vaiko sėkmė pamokoje. Ar tai įmanoma Motyvacija ir įsigalinimas mokymesi Motyvacijos ir mokymo(si) metodu dermė pamokos tobulinimui Nuoseklus perėjimas iš vienos ugdymo programos ir garantuotas kryptingas jos tęstinumas kitoje Pardavimų vadybininko programa Partneriško mokymosi situacijos pamokoje Profesinės ūgties plėtra aktualizuojant mokymąsi Psichologo darbas su vaikais, patiriančiais sunkumų dėl asmenybės ypatumų, artimų sutrikimui Psichologo darbas su vaikais, turinčiais įvairiapusį raidos sutrikimą Psichologo darbas su vaikais, turinčiais traumuojančios patirties Refleksyvios asmenybės ugdymas Savikūros procesai profesinėje veikloje Savimotyvacija ir pozityvus profesionalumas Savivaldaus mokymo(si) praktiniai aspektai Savižina ir saviraiška besikeičiančioje socialinėje aplinkoje Skaitymo ir rašymo strategijų taikymas kiekvieno dalyko pamokose Skaitmeninis raštingumas pamokos kokybei STEAM gebėjimų tobulinimas Švietimo pagalba - žingsnis link sėkmingos specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių įtraukties Tęstiniai globėjų (rūpintojų), budinčių globotojų, įtėvių, bendruomeninių vaikų globos namų darbuotojų mokymai Tęstiniai mokymai pagal Tęstinę globėjų (rūpintojų), budinčių globotojų, įtėvių, bendruomeninių vaikų globos namų darbuotojų mokymo ir konsultavimo programą Ugdymas (mokymas) - paremiantis ugdymąsi (mokymąsi) Ugdymą(si) aktyvinančios veiklos ir metodai Ugdymo(si) kokybės ir pažangos siekis Ugdymo(si) turinio suasmeninimas Ugdomosios veiklos tobulinimo didaktiniai aspektai Vadybiniai sprendimai atnaujinto ugdymo turinio kontekste Vadovų vadybinių kompetencijų tobulinimas Veiksmingo ugdymo(si) sąlygų užtikrinimas pamokoje teorija ir praktika