^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Įžvalgos

Refleksijos dėka mes tampame autentiškais

Peter Jarvis

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Liepa 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Lankytojų statistika

299931
ŠiandienŠiandien78
VakarVakar92
Šią savaitęŠią savaitę170
Šį mėnesįŠį mėnesį1513
Iš visoIš viso299931

Jungimas(is) į visumą

Jungimasis i visuma 01Lapkričio 16 d. dailės ir muzikos mokytojai rinkosi į atskirus susitikimus - gerosios patirties sklaidą „Dalyko turinio raiškos aktualijos“. Grįžkime į save... Mintys pamąstymui:

 

Humanistinės pedagogikos pamatas yra visuminė (holistinė) pasaulėžiūra - mokslo, meno ir filosofijos sintezė, todėl humanistinis ugdymas sujungia tris pažinimo būdus: griežtą logiką (mokslą), prakilnius jausmus (meną) ir tikėjimu praturtintą filosofiją (etiką, religiją): http://vhm.lt/mokyklos-filosofija2

 

Menų integracija kaip mokymo(si) būdą, kurį sujungia menų (šokio, muzikos, teatro ir vaizduojamųjų menų) turinį ir įgūdžius su kitais pagrindiniais mokomaisiais dalykais apibrėžia daugelis užsienio edukologų (Burnaford ir kt., 2007). Anot jų, meno integracija siekiant pedagoginių tikslų įvyksta tada, kai atsiranda vientisas turinio ir gebėjimų maišymas tarp meno formos ir bendros mokymo programų temos. Dr. G. Burnaford pažymi, kad Nacionalinė Vidurinių Mokyklų Asociacija (NVMA) palaikė šią mokymo programą, kuri yra „aktuali, sudėtinga, integruojamo pobūdžio ir atvira tyrimams“. 

 

Dr. G. Burnaford apibrėžia tokias integruoto mokymo galimybes: 

  • įtraukia mokinius į griežtą, išsamių tyrimų veiklą; 
  • lavina skaitymą, rašymą ir kitus pagrindinius įgūdžius iš įvairių mokymo dalykų sričių; 
  • kritinio mąstymo skatinimas, sprendimų priėmimas ir kūrybiškumas; 
  • skatina apmąstyti savo mokymosi patirtį (refleksija); 
  • leidžia mokiniams taikyti turinį ir įgūdžius kasdieniame gyvenime; 
  • skatina intelektinę saviraišką ir individualius mokymosi stilius. 
  • Taip pat išskiria tris meninio integravimo kategorijas: 
  • menų integracija kaip mokymasis „per“ ir „su“ menais; 
  • menų integracija kaip mokymo programų ryšys procese; 
  • menų integracija įsitraukiant į bendradarbiavimą (Vaičaitis, 2015).

 Jungimasis i visuma 02

Daugiau informacijos:

  1. Vaičaitis R. 2015. Dalykų integracija muzikiniame ugdyme: magistro darbas.   
  2. Vilniaus humanistinė mokykla: http://vhm.lt/mokyklos-filosofija2

 

ŠPT informacija

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.