^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Inkliuzinis (įtraukusis) ugdymas

  1. AMBRUKAITIS J. Specialiojo ugdymo kaitos bruožai. VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2005.
  2. GALKIENĖ A. Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis. VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2003.
  3. INKLIUZINIS UGDYMAS IR KOMANDINĖ PAGALBA MOKINIUI. Metodinės rekomendacijos mokytojams, švietimo pagalbos teikėjams. Švietimo ir mokslo ministerija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras. Vilnius, 2011.
  4. RUŠKUS J. Negalės fenomenas. VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2002.
  5. SPECIALIOJO UGDYMO PAGRINDAI. VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2003.
  6. PASKAITOS„Kas yra inkliuzinis ugdymas“. SKAIDRĖS.
  7. ŠVIETIMO PROBLEMOS ANALIZĖ, Iššūkiai mokyklai: inkliuzijos link, 2012, birželis Nr. 6 (70)
  8. Inkliuzinis (įtraukusis) ugdymas.

Apie refleksiją

1. LASTAUSKIENĖ A. Apmąstyk ir veik. Refleksijos metodai ir rekomendacijos mokymosi procese. Vilnius: Ugdymo plėtotės centras, 2015 m. http://www.upc.smm.lt/
2. BUBNYS R. Reflektyvaus mokymo(si) metodų diegimo aukštojoje mokykloje metodika: refleksija kaip besimokančiųjų asmeninės ir profesinės raidos didaktinis metodas.http://www.esparama.lt/
3. JOVAIŠA L. Enciklopedinis edukologijos žodynas. Vilnius: Gimtasis žodis, 2007.
4. JUOZAITIS A. M. Andragogų praktikų neformaliojo mokymosi modelis. Monografija. Vilnius: Logotipas, 2008
5. LUKOŠIŪNIENĖ V. Refleksija kaip integrali mokymosi mokytis kompetencijos dalis. Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 101, p. 43-49, 2011
6. TERESEVIČIENĖ M., GEDVILIENĖ G., ZUZEVIČIŪTĖ V. Andragogika. Kaunas: VDU, 2006
7. INDRAŠIENĖ V., ŽIBINIENĖ G. Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas. Vilnius: MRU (Mykolo Romerio universitete), 2014
8. POLLARD A. Refleksyvusis mokymasis. Veiksminga ir duomenimis paremta profesinė praktika. Vilnius: Garnelis, 2002

9. Refleksijos metodai. Interneto svetainės: 

http://www.super-sozi.de

http://www.elefantastisch.de

Bendravimo ir bendradarbiavimo literatūra

  1. Bendravimas ir bendradarbiavimas
  2. Dabartinės lietuvių kalbos žodynas:
  3. Junona Almonaitienė, Dalia Antinienė, Nomeda Ausmanienė, Rosita Lekavičienė, Gražina Matulienė, Laima Ruibytė, Zita Vasiliauskaitė „Bendravimo psichologija“, KTU, 2002
  4. Lietuvių kalbos žodynas:
  5. Mokymasis bendradarbiaujant skautiškoje skiltyje – patarimai vadovams
  6. Puškorius S. Bendradarbiavimo efektyvumas. Viešoji politika ir administravimas. Nr.20, 2007
  7. Senge P. ir kt. „Besimokanti mokykla“, VERSA/THE BOOK, 2008
  8. Simonaitienė B. „Mokyklos – besimokančios organizacijos vystymas“, KTU Edukologijos institutas, 2007
  9. Želvys R. Bendravimo psichologija, 2007

Informacijos apie mokėjimo mokytis kompetenciją galime rasti šiuose šaltiniuose:

 

 

Naudingos informacijos, kaip nustatyti mokymosi stilių, galima rasti interneto svetainėse:

  • http://www.linguanet-europa.org/plus/lt/ways/styles.jsp
  • http://www.infveikla.projektas.lt/mokykis/index.html
  • ŠULČIUS A. Mokomės mokytis. Šviesa, 2004.
  • LUKOŠIŪNIENĖ V., BARKAUSKAITĖ M. Mokymosi mokytis kompetencija: suaugusiųjų požiūris. 2013. Pedagogika: mokslo darbai, Nr. 110, p. 41-48.
  • PUKEVIČIŪTĖ V. J. 2007. Mokymosi mokytis kompetencijos ugdymo aspektai. Acta Paedagogica Vilnensia, Nr. 19, p. 17-25.
  • Suaugusiųjų mokymasis: Kiek mokosi, ką moka ar turi galimybių mokytis? 2015. Švietimo problemos analizė, Nr. 6, p. 12.
Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.