^Į viršų
- Metodinės rekomendacijos „Klasės situacijos įvertinimas. Mokinių pažinimas“. Parengta UPC (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai).
- „Kalbinės veiklos vertinimas“. Mokomoji priemonė; E. Ivanauskaitė, S. Denikytė, R. Budrienė, 2015 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- „Kalbos tyrimas“. Metodinė priemonė; V. Gaulienė, R. Giedrienė, L. Grikainienė; 2000 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- „Saulutė“. Užduotys trejų metų vaikų kalbai vertinti ir ugdyti; S. Denikytė, Z. Mamonienė, G. Musteikienė, 2000 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- Gabių vaikų atpažinimas (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- Metodinės rekomendacijos „Kaip atpažinti vaiko gabumus“, ŠAC, 2008 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- Gabumų samprata (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- Anketa patyčių masto įvertinimui mokykloje. Leidinys „Patyčių prevencija mokykloje“, 58 psl.;
- R. Povilaitis, J. Valiukevičiūtė; 2006 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai)
- „Pagalbos galimybės aktyvumo ir dėmesio sunkumų turintiems vaikams“. Metodinės rekomendacijos mokyklų specialistams; A. Dervinytė-Bongarzoni; SPPC, 2008 m. (informaciją pasiūlė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai).