Projektai |
Dalyvavimo tikslas |
Projektas „Vilkaviškio krašto e-etnografijos akademija“ |
Užtikrinti vieningą prieigą prie kokybiškos, aktualios, kultūrinę, išliekamąją vertę turinčios informacijos išteklių Vilkaviškio krašte, suteikiant erdvę edukacinei veiklai, amatų verslo kūrimuisi, turizmo plėtrai rajone. |
Projektas „Laikas kartu“ |
Padėti priešmokyklinio amžiaus vaikams ir 1-oje klasėje besimokantiems mokiniams įgyti gyvenimiškų įgūdžių. |
Vilkaviškio rajono savivaldybės viešoji biblioteka, įsijungė į projekto „Bibliotekos pažangai 2“ veiklas ir parengė projektą „Vilkaviškio krašto e-etnografijos akademija“.
Pagrindinis projekto tikslas - užtikrinti vieningą prieigą prie kokybiškos, aktualios, kultūrinę, išliekamąją vertę turinčios etnografinės informacijos išteklių Vilkaviškio krašte, suteikiant erdvę edukacinei veiklai, amatų verslo kūrimuisi, turizmo plėtrai rajone.
Projektai, programos |
Dalyvavimo tikslas |
Projektas „Lyderių laikas 2“ |
Projekto idėja – sukurti dabartiniams ir būsimiems švietimo lyderiams palankią aplinką veikti, tobulėti ir mokyti kitus. Lyderystė – tai atkaklus siekis išmokti ir išmokyti dalytis bendra atsakomybe ir tęsti pradėtus darbus. Tai visos švietimo bendruomenės pastangos auginti ir ugdyti jauną žmogų, lavinant jo įgūdžius prisitaikyti prie kintančios aplinkos |
Prevencinė programa „Saugok ir gerbk mane“. Programa parengta ir išbandoma valstybės projekto „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas“ (Nr. VP1-2.3-ŠMM-04-V-03-005) lėšomis |
Įgyti teorinių žinių apie seksualinės prievartos prieš vaikus reiškinį, intervencijos ir prevencines priemones mokyklos bendruomenei. Psichologė bus pasirengusi vesti mokymus mokyklos bendruomenėms ir 1-12 klasių mokiniams pagal Moksleivių saugumo įgūdžių lavinimo programą, gebės konsultuoti iškilus seksualinės prievartos atvejais. |
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologinių inovacijų ir eksperimentinių tyrimų mokymo centras pagal sutartį su Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru (sutarties numeris N.2ESF4-58) įgyvendina projektą ,,Pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra. II etapas“. Viena iš veiklų - Vaikų brandumo mokyklai įvertinimo užduočių restandartizacija |
Tikslas - vaiko brandumo mokyklai įvertinimo metodikos atnaujinimas ir naujų normų sudarymas, t.y. restandartizacija. Atnaujintos ir įgytos naujos žinios. |
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Specialiosios psichologijos laboratorijos organizuojamame moksliniame tyrime „Wechslerio ikimokyklinukų intelekto skales (WPPSI-IV) adaptacija ir standartizacija“ |
Tyrimo metu surinkti duomenys leis pritaikyti minėtą skalę vaikų intelektui tirti. Naudodama šią skalę psichologė galės patikimai įvertinti vaikų pažintinius gebėjimus ir parinkti vaikui tinkamiausią ugdymo programą. |
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologinių inovacijų ir eksperimentinių tyrimų mokymo centras (PTMC) Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro užsakymu dalyvaujame standartizacijoje (t. y. pritaikyme naudoti Lietuvoje) lenkų psichologų sukurtą Vaiko raidos skalę |
Tai psichologinis testas, skirtas įvertinti dabartinį vaiko raidos lygį, nustatyti vaiko silpnąsias ir stipriąsias puses. Ši skalė yra skirta vaikams nuo 2 mėnesių iki 3 metų amžiaus. Psichologė turės teisę naudotis testu. |
NMVA vykdomo ES socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės finansuojamo projekto „Kokybės vadybos stiprinimas bendrojo lavinimo mokyklose (modelių sukūrimas)“ Nr. VP1-2.1-ŠMM-01-V-03-001 partneriai |
Įtraukiant į projektą Vilkaviškio rajono švietimiečius, stiprinti ir plėsti vadovavimo kompetencijas. |
Puslapis 2 iš 2