^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Birželis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lankytojų statistika

331198
ŠiandienŠiandien40
VakarVakar93
Šią savaitęŠią savaitę319
Šį mėnesįŠį mėnesį1800
Iš visoIš viso331198

Patirtis tampa aktyvi, kai virsta veiksmu

Patirtis tampa aktyvi kai virsta veiksmuNorint įsivertinti realizuotą veiklą, „išgryninti“, kas pasisekė, ir ką dar visgi reikėtų tobulinti, reikia vėl sugrįžti prie jos ir atlikti refleksiją. Atlikus refleksiją, išryškėja tobulintinos sritys bei stipriosios pusės. Tokiu būdu nubrėžiamos tolimesnio darbo kryptys, kad pasiektas veiklos rezultatas būtų geresnis. Šiuo tikslu buvo organizuoti įsivertinimui skirti forumai. Gebėjimas įsivertinti yra svarbus, nes individas, tik įsivertinęs, gali pamatyti, ar „atstumas“ tarp tikslo ir rezultato yra didelis.

Skaityti daugiau...

Gera pradžia - pusė darbo. Adaptacija mokykloje

Adaptacija mokyklojeBaigiantis mokslo metams artėja etapas, kai dalis mokinių pereina iš vienos ugdymosi pakopos į kitą – iš priešmokyklinio į pradinę, iš pradinės – į pagrindinę. Tai iššūkis mokiniams ir mokytojams. Adaptacija bus sunki, jei septynmečiui patinka tik žaisti, jis nesidomi mokykla, nėra savarankiškas, nemoka susikaupti, yra impulsyvus, nesuvokia žodinių instrukcijų, turi mažai žinių apie supantį pasaulį, negeba apibendrinti, jo kalba sutrikusi, stokoja bendravimo ribų su suaugusiais. Požymiai, kad pradėjus vaikui lankyti mokyklą adaptacija užtruks, jei yra:

Skaityti daugiau...

Atvirumas vaikui ir sau

noras tapti sirdies tevaisBirželio 7 d. vyko trečiasis grupės susitikimas tema „Atviras kabėjimas su įvaikintu ar globojamu vaiku“. Susitikimo metu su dalyviais analizavome ar reikia vaikui sakyti, kad jis yra įvaikintas ar globojamas ir kada tai padaryti. Kokią įtaką turi visuomenė įtėvių ir globėjų atvirumui.

Skaityti daugiau...

Noras tapti „širdies“ tėvais

noras tapti sirdies tevaisGegužės 30 d. vyko antrasis globėjų (rūpintojų) ir įtėvių mokymų užsiėmimas tema „Darbas komandoje užtikrinant stabilumą vaiko gyvenime“. Užsiėmimų metu dalyviai pasitikrino save, ar iš tikrųjų yra pasiruošę šiam žingsniui.

Skaityti daugiau...

Pažintinių gebėjimų reikšmė vaiko raidai

Pazintiniu gebejimu reiksme vaiko raidaiPažintiniai gebėjimai yra reikalingi sėkmingai vaiko raidai. Svarbu ugdyti vaiko gebėjimą atsiminti, suprasti skirtumus bei panašumus, daryti išvadas, įvertinti informacijos svarbumą, kelti klausimus ir pan. Minėti gebėjimai gali būti ugdomi tiriamosios veiklos metu. Priešmokyklinio amžiaus vaikų realizacijos galimybę tiriamojoje veikloje atskleidė vaikų lopšelio-darželio „Buratinas“ priešmokyklinio ugdymo pedagogė Lina Bakaitienė.

Skaityti daugiau...

Prasidėjo globėjų (rūpintojų) ir įtėvių mokymai

prasidejo-globeju-rupintoju-ir-iteviu-mokymaiGegužės 24 d. prasidėjo mokymai globėjams (rūpintojams) ir įtėviams. Mokymuose dalyvauja 8 asmenys, kurie nori ne tik globoti, bet ir įsivaikinti. Susitikimo metu vyravo atvira ir šilta atmosfera. Istorijos buvo labai jautrios, atviros ir nuoširdžios, dalyviai savo pasakojimu vienas kitą pastiprino, suteikė palaikymą ir pasitikėjimą savimi. Kartu su dalyviais kurdami grupės taisykles, pagrindine išskyrėme – konfidencialumą.

Skaityti daugiau...

Besimokančios mokyklos iššūkiai Alvito pagrindinėje mokykloje

Besimokancios mokyklos issukiai Alvito pagrindineje mokyklojeBesimokanti mokykla – tai ne tik skambi frazė. Kiekvieną dieną mokyklose mes susiduriame su iššūkiais. Kai kada tai būna galimybės, kai kada - problemos. Vienaip ar kitaip, jas būtina identifikuoti ir spręsti. Bendradarbiaujant su Vilkaviškio ŠPT bei jos direktore A. Grinevičiene balandžio 12 d., gegužės 24 d. Alvito pagrindinėje mokykloje buvo suorganizuoti forumai „Besimokančios bendruomenės iššūkiai“. Forumams vadovavo mokyklos komanda, dalyvaujanti Tinkliukų veikloje: mokytoja I. Sabeckienė, bibliotekininkė R. Kasperaitienė, socialinė pedagogė I. Kromelienė.

Skaityti daugiau...

Kelionė per save

Integruota geografijos-lietuviu pamokaPamoka - tai nedidelė kelionė per save į vieną tikslą - pažinti savo galimybes, jas tobulinti ir nebijoti tuo naudotis. Atvira pamoka - tai laisvų, kūrybingų, atsakingų, jautrių ir drąsių žmonių kelionė. Tokiomis mokytojomis galima įvardinti Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoją ekspertę Vaidą Kainauskienę ir geografijos mokytoją metodininkę Vilmą Rekašienę. Pedagogės 2016 m. balandžio 21 d. vedė atvirą integruotą lietuvių kalbos ir geografijos pamoką „Miško pasaulis A. Baranausko poemoje „Anykščių šilelis“.

Skaityti daugiau...

Atsakomybės svarba mokymesi

Atsakomybes svarba mokymesi„Mokinys neturi motyvacijos mokytis – mūsų mokykloje šių žodžių vartosenos atsisakyta“ – kalbėjo Virbalio pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui Svetlana Vitkovskaja. Jei būsi pats motyvuotas – tai pamatysi ir kitame žmoguje. Balandžio 20 d. šios mokyklos pedagogai dalijosi savo atvirumu mokymesi – buvo suorganizuota metodinė diena.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.