2015 m. kovo 26 dieną Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnyboje vyko suplanuotų mini mokymų II-oji dalis. Mokymuose dalyvavo Vilkaviškio rajono metodikos būrelių pirmininkai ir kiti pedagogai, susidomėję vadybinėmis kompetencijomis. Mokymus organizavo ir vedė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos direktorėAsta Grinevičienė ir andragogė Gileta Naujokienė.
Siekiant Vilkaviškio ŠPT išsikelto tikslo - mokytojų bendradarbiavimo, šiais mokslo metais ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai vieni iš aktyviausių.Kovo 19 d. Kybartų „Ąžuoliuko“ mokyklos-darželio specialistės Aurelė Skaržinskienė, Astrida Butkeraitienė, direktoriaus pavaduotoja Violeta Murauskaitė dalinosi patirtimi su rajono specialistais. A. Skaržinskienė ir A. Butkeraitienė 2014 m. baigė Lietuvos Edukologijos universiteto Profesinių kompetencijų instituto studijas ir įgijo ikimokyklinio ugdymo auklėtojo kvalifikaciją.
Kovo 24 d. Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinės mokyklos mokytojos Virginija Armanavičienė (dailės mokytoja ekspertė) ir Lina Klimavičienė (biologijos mokytoja) pakvietė rajono mokytojus į atvirą integruotą dailės ir gamtos ir žmogaus pamoką (2 akad. val.) 6-oje klasėje. Specialistės dalinosi patirtimi ugdant mokinių komunikavimo, socialinę, kūrybingumo kompetencijas. Pamoką stebėjusiems ir vedusiems pedagogams rajono buvo sudarytos sąlygos mokytis vieniems iš kitų.
Vilkaviškio vaikų ir jaunimo centro dailės studijos neformaliojo švietimo mokytoja Stasė Zelinauskaitė ir Socialinės pagalbos centro ir Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos neformaliojo ugdymo pedagogas Andrius Janulaitis rajono dailės, technologijų mokytojams, neformaliojo ugdymo pedagogams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams ir visiems susidomėjusiems vasario 19 d. vedė praktinį seminarą „Keramikos ypatumai: molis gipso formoje“. Kadangi buvo nemažai norinčių tobulinti ugdymo aplinkų kūrimo, mokymosi proceso valdymo, mokinių motyvavimo ir paramos jiems, bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, lektoriai sutiko kartoti seminarą kovo 24 d.
Kovo 19 d. įvyko mokyklų, nusprendusių mokytis mokyklų partnerystės tinkle, susitikimas. Tai „Ąžuolo“ progimnazija, Pilviškių „Santakos“ gimnazija, Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazija, Bartninkų Jono Basanavičiaus mokykla-daugiafunkcis centras, Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinė mokykla, Vilkaviškio pradinė mokykla, Alvito pagrindinė mokykla. Susitikimas vyko „Ąžuolo“ progimnazijoje. Mokyklų susitikimą apjungė „Ąžuolo“ progimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Vilmos Anelauskienės ir mokytojos Zitos Šestilienės bei Švietimo pagalbos tarnybos direktorės Astos Grinevičienės idėjos.
Kovo 12 d. Vilkaviškio ugdymo įstaigų švietimo pagalbos ir švietimo pagalbos tarnybos specialistai rinkosi kalbėtis svarbia ir opia tema – apie patyčias.K Tema pasirinkta todėl, kad patyčios dažniausiai yra ir kitų problemų švietimo įstaigoje-lankomumo, pažangumo, savižudybių - priežastis (mokslininkų yra įrodyta, kad mokinių savijauta ir akademiniai pasiekimai yra glaudžiai susiję). Tarnybos andragogė Gileta Naujokienė priminė, kad viena iš švietimo krypčių Lietuvoje - kurti solidarią visuomenę. O solidarumas matuojamas patyčių mastu. Taigi kol ši problema egzistuos, solidarumo nebus.
Kovo 4 d. Vilkaviškio rajono technologijų mokytojų metodikos pasitarime gerąja patirtimi apie technologinio ugdymo aktualijas dalinosi Marijampolės Šaltinio pagrindinės mokyklos technologijų mokytoja metodininkė Daiva Matulaitienė. Mokytoja supažindino su dar nauja pedagogams sąvoka ir disciplina STEAM (bendrasis ugdymas, grindžiamas visumine bendrojo ugdymo dalykų-gamtos mokslų, technologijos, inžinerijos ir matematikos samprata) ir kodėl šiandien yra aktualus mokinių STEAM raštingumas: dažniausiai mokyklose dėstomas tik „kietasis“ turinys - dėsniai, formulės, teoremos ir kt. Neatskiriama STEAM ugdymo dalis yra „minkštųjų“ įgūdžių pvz. problemų sprendimo, analitinių gebėjimų ugdymas. Be šių įgūdžių mokiniai nesugebės „kietųjų“ STEAM žinių pritaikyti praktikoje.
2015 m. vasario 18 d. Vilkaviškio r. Kybartų „Saulės“ progimnazijos komanda – direktorius Arvydas Judickas, direktoriaus pavaduotojai ugdymui Aldona Strakauskaitė, Gintaras Vencius, metodinės tarybos pirmininkė Ilona Galeckienė subūrė viso Vilkaviškio rajono pedagogų bendruomenę į konferenciją „Mokytojo darbo sėkmė šiuolaikiniame ugdymo kontekste“. Konferencijos svečiai buvo pasveikinti progimnazijos mokinių menine kompozicija, kuri visiems dalyviams padėjo nusikelti į pagrindinį švietimiečių siekinį – vardan mokinio sėkmės.
2015 m. vasario 24 d. Vilkaviškio ŠPT vyko gerosios pedagoginės patirties pasidalijimas tema „Mokinių pasiekimų vertinimas pagal susitartus vertinimo kriterijus“. Smagu, kad į pasitarimą susirinko mokytojų tikslinė grupė, t. y. tie, kurie nori kalbėtis apie vertinimą pamokoje, kuriems rūpi išgirsti kito nuomonę, išsakyti savąją, save pasitikrinti. Patirtimi dalinosi Sūdavos vidurinės mokyklos pradinių klasių mokytoja Alita Balčiūnienė ir Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinės mokyklos rusų kalbos mokytoja Rima Miknaitienė.