^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Birželis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lankytojų statistika

331198
ŠiandienŠiandien40
VakarVakar93
Šią savaitęŠią savaitę319
Šį mėnesįŠį mėnesį1800
Iš visoIš viso331198

Nusiteikti aktyviam mokymuisi padėjo išradinga Alvito pagrindinės mokyklos komanda

02Knygoje „Suaugusiųjų švietimas Lietuvoje: dabartis ir perspektyvos“ perskaityta įdomi mintis: „mokymosi konteksto veiksniams priklauso besimokančių asmenų bendradarbiavimas tarpusavyje, mokytojų (mokymosi pagalbininkų) ir kitų besimokančiajam reikšmingų asmenų pagalba, mokymosi aplinka, bendra mokymo įstaigos bei asmens mokymosi kultūra, taikomos mokymosi technologijos“ priminė, kad šį teiginį puikiai iliustruoja vasario 18 d. Alvito pagrindinėje mokykloje įvykęs mokymasis mokyklų partnerystės tinkle. Susitikimo tema – „Gebėjimų stirpinimas ir parama“. Kėlėme mokymosi tikslą, jog mokyklų bendruomenių atstovai pasidalins gerąja patirtimi, kaip kuriamos sąlygos mokymuisi. Turėjome lūkestį, jog parengtas ir pristatytas namų darbas padės sėkmingiau kurti ir plėsti profesines žinias ir jomis dalintis savo įstaigose bei Vilkaviškio rajone.

Skaityti daugiau...

Pykčio valdymo strategijos

Pykcio valdymo strategijosParamos vaikams centro ekspertų teigimu, didžiausia Lietuvos vaikų gerovės problema šiandien yra vaiko emocinių poreikių nuvertinimas. Dvidešimt metų vaikų psichikos sveikatos srityje dirbantys psichologai pastebi, kad suaugusieji pirmenybę teikia rūpinimusi vaiko fiziologiniais poreikiais ir akademiniu ugdymu, tuo tarpu emocinius poreikius laiko mažiau svarbiais, juos ignoruoja. Todėl, pasak psichologų, Lietuvoje vaikai auga nesaugūs, nepasitikintys savimi, vieniši ir liūdni.

Skaityti daugiau...

Klasės vadovo vaidmuo matuojant(is) mokinių asmeninę pažangą

klases-vadovo-vaidmuo-matuojant-mokiniu-asmenine-pazangaGeros mokyklos koncepcijoje vienas iš geros mokyklos aspektų yra įvardijama asmenybės ūgtis. Ją apibūdina šie bruožai: asmenybės branda (savivoka, savivertė, vertybinis kryptingumas ir gyvenimo būdas); pasiekimai (mokinių įgytų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visuma); pažanga (per tam tikrą laiką pasiektas lygis, atsižvelgiant į mokymosi startą bei asmenines raidos galimybes, mokiniui optimalų tempą ir bendrosiose ugdymo programose numatytus reikalavimus).

Skaityti daugiau...

I. Kirvelaitienė: „Mokytoją prilyginčiau Dievui, nes jis kuria žmogų“

Mokytoja prilyginciau Dievui nes jis kuria zmoguTik siekianti saviraiškos, laisva, kūrybiška, atvira patirčiai asmenybė gali būti visiškai funkcionuojanti (Rogers, 2005). Funkcionuoti – veikti, vadinas, būti aktyviam. Šiuolaikiniam švietimui persiorientuojant nuo verbalinio, pasyvaus mokymo prie sąveika grindžiamo ugdymo, aktyvumas keliamas kaip asmenybės tobulinimo proceso veiksnys – teigia profesorius socialinių mokslų (edukologijos) habilituotas daktaras R. Vasiliauskas. ŠPT, tęsdama tradiciją, vasario 24 d. organizavo kūrybiškumo ketvirtadienį. Šįkart ji buvo skirta apibūdinti penkioms XXI a. reikalingoms kompetencijoms. Mokėjimo mokytis kompetenciją apibūdino Pilviškių „Santakos“ gimnazijos anglų kalbos vyresnioji mokytoja Ina Kirvelaitienė, atvirumo pokyčiams - „Aušros“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Rasa Kvirevičienė, inovatyvumo ir kūrybiškumo - Paežerių pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Lina Skaisgirienė, kritinio mąstymo ir analitiškumo - Pilviškių „Santakos“ gimnazijos vyresnioji socialinė pedagogė Gitana Pabricienė, komandinio darbo - vaikų lopšelio-darželio „Eglutė“ priešmokyklinio ugdymo vyresnioji auklėtoja Zita Kumpienė.

Skaityti daugiau...

Šokio žinių, supratimo ir gebėjimų pagrindų ugdymas pradinėse klasėse

sokio-ziniu-supratimo-ir-gebejimu-pagrindu-ugdymas-pradinese-klasesePoreikis stiprinti šokio žingsnių, supratimo ir gebėjimų pagrindus pradinėse klasėse buvo išsakytas pirmajame 2015-2016 m. m. pradinių klasių mokytojų forume. Pasidalinti patirtimi sutiko Virbalio pagrindinės mokyklos šokio mokytoja Edvina Subačiūtė-Baltrušaitienė. Džiugu, kad patirtį - būti mokytojų mokytoja - Edvina įvertino kaip dar vieną galimybę mokytis pačiai.

Skaityti daugiau...

Vilkaviškio technologijų mokytojų edukacinė išvyka „Kūrybiškas, racionalus ir įvairiapusis medžio panaudojimas technologiniame ugdyme

Technologiju mokytojai sveciavosi pas vilkaviskio krasto tautodailininkaSausio 28 d. technologijų mokytojai svečiavosi pas Vilkaviškio krašto tautodailininką Algirdą Šatraitį. Buvęs Alvito pagrindinės mokyklos mokytojas yra išugdęs ne vieną juvelyrą, graverį, skulptorių, stalių, dailininką. Kaip teigia pats tautodailininkas: „Mano kūrybinis metas prasidėjo mokykloje. Mokykla mane pakėlė, čia man buvo duota „žalia gatvė“, į darbą eidavau kaip į šventę, negailėjau nei laiko, nei pastangų“. („Santaka“, 12-09-24)

Skaityti daugiau...

„Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ refleksija

Anglu-kkVisoms trims mokytojoms integruota anglų kalbos-kūno kultūros pamoka „Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ buvo nauja patirtis. Integruotas pamokas esame vedusios ir anksčiau, tačiau šių dviejų dalykų integracija buvo naujas iššūkis. Manome, kad pamoka pavyko, nes iškeltas tikslas (Mokiniai atlikdami judriuosius žaidimus individualiai ir komandose, įtvirtins anglų kabos žodyną, susijusį su sporto šakų pavadinimais, idiomomis ir judėjimą reiškiančiais veiksmažodžiais) kiekvienai mokinei užtikrino galimybes siekti pažangos bei ją įsivertinti.

Skaityti daugiau...

Po atviros lietuvių kalbos ir technologijų integruotos pamokos „Šventinis laiškas – mano meilės ir pagarbos išraiška“ (2015-12-15)

Sventinis laiskasDalia Viliušienė. Man visada labai svarbi idėja ir jos gimsta paprastai netikėtai... Ši pamokos idėja gimė Kaune. Gal ir simboliška, bet per Mokytojo dieną. Aš esu kaunietė ir jaučiu nostalgiją pereiti per Laisvės alėją. Būtent tą dieną ėjome kartu su Nijole pro Centrinius Kauno pašto rūmus – vienus iš svarbiausių tarpukario laikotarpio Kauno miesto reprezentacinių statinių – ir pagalvojau, kiek laiškų esu išsiuntusi bėgdama į paskaitas... Juk dabar labai mažai kas berašo tradicinius laiškus. O koks būtų įdomus projektas – rašyti ir išsiųsti laišką, gal dar pagaminti sveikinimo atviruką. Taigi, idėja gimė netikėtai ir rutuliojosi labai greitai, nes Nijolė taip pat originalių idėjų turintis žmogus.

Skaityti daugiau...

Kūrybiškas mokytojas probleminėje situacijoje visada suranda sprendimą

Kurybiskas mokytojas problemineje situacijoje visada suranda iseitiKūno kultūros mokytojai Naujaisiais metais į praktinį užsiėmimą rinkosi Virbalio pagrindinėje mokykloje. Metodikos būrelio pirmininkė V. Zajankauskienė aptarė suplanuotas veiklas, skatino pedagogus organizuoti atvirų pamokų. Pedagogai diskutavo apie mokinių įsivertinimo būdus pamokoje. Šios mokyklos kūno kultūros vyresnioji mokytoja A. Venckūnienė supažindino su įvairiomis mokomiesiems dalykams skirtomis erdvėmis. Mokytoja parodė renovuotą salę, persirengimo patalpas, įvardijo atnaujintų patalpų privalumus. Atnaujintos ugdymosi erdvės skatina motyvaciją – vaikai noriau pradėjo lankyti pamokas, suaktyvėjo neformalusis švietimas, bendruomenė daugiau naudojasi patalpomis.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.