^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Liepa 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Lankytojų statistika

333882
ŠiandienŠiandien28
VakarVakar92
Šią savaitęŠią savaitę402
Šį mėnesįŠį mėnesį1703
Iš visoIš viso333882

Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema

„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“  – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Kovo mėnesio kūrybiškumo kompetencijos plėtojimui skirtas susitikimas išsiskyrė pokalbio natūralumu, laisvumu. Kūrybinių idėjų dalybose dalyvavusios mokytojos išryškino sektiną požiūrį apie  mokymosi proceso organizavimą. Pedagogės akcentavo holistinio ugdymo(si) svarbą, integracijos ir kūrybiškumo naudą mokymesi. „Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema, kiek įmanoma neskaidant ugdymo sričių į atskiras, nesusietas dalis – mokomuosius dalykus. Ugdymo įstaigoje vaikas turi mokytis ne atskirų dalykų, o per temas, aktualias jam, ugdyti gebėjimus, reikalingus ateityje, - pasakoja „Šiaurės licėjaus“ mokyklos vadovė Jovita Starkutė. - Juk gyvenimas nesuskaidytas į dalykus, tai kodėl mes mokome vaikus atskirų, dažnai su šiandienine vaiko aplinka nesusietų faktų, dalykų?“. Vilkaviškio lopšelio-darželio „Pasaka“ meninio ugdymo pedagogė E. Andriulionienė, lopšelio-darželio „Buratinas“ meninio ugdymo pedagogė V. Dėdynienė, Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja N. Kušlienė ir Vilkaviškio „Aušros“ fizikos mokytoja N. Bartelienė vedamose pamokose stengiasi sudaryti sąlygas kūrybiškumo sklaidai, atranda galimybių integracijai ir, kaip teigia J. Starkutė, orientuojasi į vieningos sistemos kūrimą. 

Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“ – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Skaityti daugiau...

Respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Ugdymo(si) aplinkos įtaka mokinio asmeniniam tobulėjimui

respublikine-teorine-praktine-konferencija-ugdymo-si-aplinkos-itaka-mokinio-asmeniniam-tobulejimui2016 m. kovo 24 d. Vilkaviškio r. Gižų Kazimiero Baršausko mokykloje-daugiafunkciame centre vyko Respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Ugdymo(si) aplinkos įtaka mokinio asmeniniam tobulėjimui“, kurios leitmotyvas - „Didžiausias mokytojo talentas yra sužadinti džiaugsmą atradimo ir mokymosi procese“ (Albertas Einšteinas).

 

Skaityti daugiau...

Laikas kartu

Laikas kartuVilkaviškio r. savivaldybė buvo pirmoji respublikoje, kurioje sausio mėn. buvo pradėti mokymai ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo pedagogams, švietimo pagalbos specialistams, vadovams dirbti pagal socialinių, emocinių įgūdžių ugdymo programą „Laikas kartu“. Mokymus vedė Lions Quest programų vadovas, vaikų psichiatras L. Slušnys ir programų koordinatorė D. Šukytė. Gegužės mėn. toliau bus tęsiami mokymai, kurie vyks Kybartų mokykloje-darželyje „Ąžuoliukas“ ir Vilkaviškio vaikų lopšelyje-darželyje „Eglutė“. Daugiau informacijos apie mokymus rasite čia: http://www.santaka.info/?sidx=38778

Skaityti daugiau...

Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos gamtoje

Siuolaikiniai atradimai ir technologijos gamtojeKovo 18 d. rajono gamtos mokslais besidomintys mokytojai ir mokiniai turėjo galimybę dalyvauti ir mokytis Pilviškių „Santakos“ gimnazijos organizuotoje respublikinėje konferencijoje „Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos srityje“. Tai 9-12 klasių respublikos mokiniams ir jų mokytojams organizuotas renginys, kurio tikslas - tobulinti mokinių ir mokytojų gamtamokslinę ir bendrąsias kompetencijas.

Skaityti daugiau...

Vaiko socialinės ir gamtamokslinės kompetencijų ugdymas pasaulio pažinimo pamokose

vaiko-socialines-ir-gamtamokslines-kompetenciju-ugdymas-pasaulio-pazinimo-pamokoseVilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojų metodinė grupė, skirdama dėmesį vaiko socialinės ir gamtamokslinės kompetencijų ugdymui, sukvietė rajono pradinio ugdymo dalyvius į konferenciją. Buvo siekiama skatinti mokytojus ir mokinius dalintis tiriamojo darbo patirtimi, ugdyti gebėjimus pažinti socialinę aplinką, prasmingai ir atsakingai veikti. Atida kreipiama mokinių nuostatų saugoti, puoselėti gamtą ir kultūros vertybes, formavimui.

Skaityti daugiau...

Savęs pažinimo veidrodyje pamačiau

Saves pazinimo veidrodyje pamaciauVasario ir kovo mėnesiais buvo organizuoti forumai, skirti nuosekliam socialiniam emociniam ugdymui Vilkaviškio rajone, kryptis – savęs pažinimas. Forumų metu besimokantiesiems buvo sudarytos sąlygos pažvelgti į save. Stebėdami ŠPT specialisčių suvaidintą situaciją, atlikdami veiksnių, darančių įtaką, formuojant besimokančiųjų grupę, ir dalyvaudami kitose veiklose, dalyviai turėjo galimybę pažvelgti į savęs pažinimo veidrodį. Ir ką gi pamatėme šiame veidrodyje?

Skaityti daugiau...

Nusiteikti aktyviam mokymuisi padėjo išradinga Alvito pagrindinės mokyklos komanda

02Knygoje „Suaugusiųjų švietimas Lietuvoje: dabartis ir perspektyvos“ perskaityta įdomi mintis: „mokymosi konteksto veiksniams priklauso besimokančių asmenų bendradarbiavimas tarpusavyje, mokytojų (mokymosi pagalbininkų) ir kitų besimokančiajam reikšmingų asmenų pagalba, mokymosi aplinka, bendra mokymo įstaigos bei asmens mokymosi kultūra, taikomos mokymosi technologijos“ priminė, kad šį teiginį puikiai iliustruoja vasario 18 d. Alvito pagrindinėje mokykloje įvykęs mokymasis mokyklų partnerystės tinkle. Susitikimo tema – „Gebėjimų stirpinimas ir parama“. Kėlėme mokymosi tikslą, jog mokyklų bendruomenių atstovai pasidalins gerąja patirtimi, kaip kuriamos sąlygos mokymuisi. Turėjome lūkestį, jog parengtas ir pristatytas namų darbas padės sėkmingiau kurti ir plėsti profesines žinias ir jomis dalintis savo įstaigose bei Vilkaviškio rajone.

Skaityti daugiau...

Pykčio valdymo strategijos

Pykcio valdymo strategijosParamos vaikams centro ekspertų teigimu, didžiausia Lietuvos vaikų gerovės problema šiandien yra vaiko emocinių poreikių nuvertinimas. Dvidešimt metų vaikų psichikos sveikatos srityje dirbantys psichologai pastebi, kad suaugusieji pirmenybę teikia rūpinimusi vaiko fiziologiniais poreikiais ir akademiniu ugdymu, tuo tarpu emocinius poreikius laiko mažiau svarbiais, juos ignoruoja. Todėl, pasak psichologų, Lietuvoje vaikai auga nesaugūs, nepasitikintys savimi, vieniši ir liūdni.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.