^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Spalis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Lankytojų statistika

342598
ŠiandienŠiandien57
VakarVakar94
Šią savaitęŠią savaitę619
Šį mėnesįŠį mėnesį1838
Iš visoIš viso342598

Pasidalytoji lyderystė Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigose

pasidalytoji-lyderyste-vilkaviskio-rajono-ugdymo-istaigoseBalandžio 21 d. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje susirinko ugdymo įstaigų atstovai pasidalyti patirtimi, kaip Tinkliuko įstaigose skleidžiasi lyderystė. Įkvepianti „Santakos“ gimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Danutės Valiūnienės ir vyresniosios anglų kalbos mokytojos Inos Kirvelaitienės įžanga padrąsino visus pristatyti savo atsineštas idėjas dar ryžtingiau.

Skaityti daugiau...

Dialogu grįstas bendradarbiavimas

Dialogu gristas bendradarbiavimasViena dviejų vaiko aplinkų, šeimos ir darželio, tarpusavio santykio formų, į kurią orientuojasi Alvito pagrindinės mokyklos Paežerių skyriaus pedagogai, yra partnerystė – dialogu grįstas bendradarbiavimas. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė L. Pečiulienė ryšių tarp minėtų aplinkų kūrimo požymiais įvardija šeimos ir darželio atvirumą vieni kitiems, požiūrių suderinimą dėl vaiko ugdymo, tarimąsi dėl poreikių tenkinimo būdų ir pan. Abi pusės supranta viena kitos svarbą vaiko gyvenime, o bendradarbiaudamos viena kitą papildo ir praturtina.

Skaityti daugiau...

Link sėkmingo metodų įvairovės įvaldymo

Link sekmingo metodu ivairoves ivaldymoŠiandien mokytojas organizuodamas mokymąsi turi galimybę naudotis metodų įvairove. Pedagogas, siekdamas sudaryti tinkamas mokymosi sąlygas, turi atsakingai parinkti metodus. Metodų taikymas turėtų būti sąsajingas su laukiamu pamokos rezultatu. Taikli metodų atranka veda prie proceso, kai mokiniams sukuriamos veiksmingos mokymosi situacijos.

Skaityti daugiau...

Tarėsi rajono bibliotekininkai

Taresi rajono bibliotekininkaiMokslo metams artėjant į pabaigą rajono bibliotekininkai rinkosi į pasitarimą šiam laikotarpiui aktualiu klausimu - bibliotekininkų veiklos plano koreliacija su mokyklos ugdymo/veiklos planu.

 

Skaityti daugiau...

Kaip užtikrinti kuo didesnį poveikį mokinių pasiekimams

IzvalgosBalandžio 20 d. švietimo įstaigų vadovai, pavaduotojai ugdymui aktyviai dalyvavo trečiajame pasitarimo „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas(is) Vilkaviškio rajone“ susitikime. Pasitarimo tikslas – pasidalinti patirtimi dėl įgyvendinamų programų kūrimo/realizavimo ugdymo įstaigose atliepiant šalies lūkesčius.

 

Skaityti daugiau...

Gerosios patirties sklaida Kybartų vaikų lopšelyje-darželyje „Kregždutė“

Gerosios patirties sklaida Kybartu vaiku lopselyje-darzelyje KregzduteRajono ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogai noriai ir aktyviai dalinasi patirtimi. Metų eigoje gvildenta ne viena rūpima tema – tėvų įtraukimas į ugdymosi procesą, edukacinių aplinkų kūrimas, IKT panaudojimo galimybės ir t.t. Susitikimų metu iškeltas dar vienas klausimas, kuriuo pedagogės norėtų plėsti ir stiprinti kompetencijas - tai ankstyvojo amžiaus (1,5-3 m.) vaikų ugdymas.

Skaityti daugiau...

Kaip didės mokytojų atlyginimai nuo šio rugsėjo ir 2017 metų

Neformalusis svietimasNuo 2016 m. rugsėjo 1 d. pedagoginių darbuotojų tarnybinių atlyginimų (tarifinių atlygių) koeficientai didinami vidutiniškai iki 5 proc. Tai leis pasiekti vidutinį atlyginimų koeficientą, o nuo 2017 m. sausio 1 d. jau padidės iki maksimalaus, taip panaikinant vadinamąsias tarifinių atlygių koeficientų „žirkles“.

Skaityti daugiau...

Neformaliojo švietimo teikėjai negali reikalauti mokesčio iš tėvų

Neformalusis svietimasNeformaliojo švietimo krepšelis bus finansuojamas nepertraukiamai, iš tėvų negali būti reikalaujama iki šiol nemokėto mokesčio už vaikų lankomus būrelius.

 

Kovo pabaigoje Vyriausybė patvirtino Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos pakeitimus, kuriuose numatyta, kad neformaliojo švietimo krepšelis nuo balandžio 1 d. bus finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų.

Skaityti daugiau...

Atviros pamokos - jautri, tačiau efektyvi mokymosi forma

atviros-pamokos-jautri-tacau-efektyvi-mokymosi-formaKovo mėnesį Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnyba pasiūlė 18 įvairių formų renginių, kuriuose pedagogai turėjo galimybę stiprinti ir plėtoti turimas kompetencijas.  Tarp šių renginių vyko net 6 atviros pamokos. „Pamoka-mažiausias švietimo segmentas, bet labiausiai kuriantis švietimo kokybę“ (G. Kazakevičius, 2013 m.). Tai mokymosi forma, kuri vedančiajam jautriausia, tačiau  besimokantiesiems viena efektyviausių.

Skaityti daugiau...

Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema

„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“  – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Kovo mėnesio kūrybiškumo kompetencijos plėtojimui skirtas susitikimas išsiskyrė pokalbio natūralumu, laisvumu. Kūrybinių idėjų dalybose dalyvavusios mokytojos išryškino sektiną požiūrį apie  mokymosi proceso organizavimą. Pedagogės akcentavo holistinio ugdymo(si) svarbą, integracijos ir kūrybiškumo naudą mokymesi. „Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema, kiek įmanoma neskaidant ugdymo sričių į atskiras, nesusietas dalis – mokomuosius dalykus. Ugdymo įstaigoje vaikas turi mokytis ne atskirų dalykų, o per temas, aktualias jam, ugdyti gebėjimus, reikalingus ateityje, - pasakoja „Šiaurės licėjaus“ mokyklos vadovė Jovita Starkutė. - Juk gyvenimas nesuskaidytas į dalykus, tai kodėl mes mokome vaikus atskirų, dažnai su šiandienine vaiko aplinka nesusietų faktų, dalykų?“. Vilkaviškio lopšelio-darželio „Pasaka“ meninio ugdymo pedagogė E. Andriulionienė, lopšelio-darželio „Buratinas“ meninio ugdymo pedagogė V. Dėdynienė, Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja N. Kušlienė ir Vilkaviškio „Aušros“ fizikos mokytoja N. Bartelienė vedamose pamokose stengiasi sudaryti sąlygas kūrybiškumo sklaidai, atranda galimybių integracijai ir, kaip teigia J. Starkutė, orientuojasi į vieningos sistemos kūrimą. 

Ugdymas turi būti organizuojamas kaip vieninga sistema„Kūrybiškumas - tai leisti sau daryti klaidas. Menas - žinoti, kurias iš jų palikti“ – teigia karikatūrininkas Scottas Adams. Ar suteikiame sau, savo mokiniams galimybę klysti? Ši galimybė gali atverti kūrybiškų sprendimų kelius, išlaisvinti įsišaknijusias baimes ir pan.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.