^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Psichologų praktinis užsiėmimas „Elgesio ir emocijų sutrikimai: atvejų analizė“

Elgesio ir emociju sutrikimai2019 metų kovo mėnesį ugdymo įstaigų psichologai dalyvavo praktiniame užsiėmime „Elgesio ir emocijų sutrikimai: atvejų analizė“, kurio tikslas – lavinti konsultavimo įgūdžius ieškant alternatyvių problemų sprendimų būdų. Užsiėmimą vedė Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos psichologė Daiva Lenčiauskienė.

Skaityti daugiau: Psichologų praktinis užsiėmimas „Elgesio ir emocijų sutrikimai: atvejų analizė“

Svarbu dalintis

Svarbu dalintisPagrindinis ugdymo proceso tikslas – mokinių pasiekimai, laimėjimai ir daroma pažanga. O tai įmanoma pasiekti tik tuomet, kai mokosi patys mokytojai. Todėl mokytojui svarbu būti pasirengusiam dinamiškai aplinkai, nuolat analizuojant kompetencijas, bei jų tobulinimo galimybes. (G. Gedvilienė, R. Laužackas, L. Lileikienė ir kt., 2008). Ieškant šių galimybių vasario – kovo mėnesiais Vilkaviškio r. pradinio ugdymo, gamtos mokslų ir muzikos pedagogai, gerosios patirties sklaidose, tobulino dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetenciją. Ši kompetencija apima: mokymo programų bei teminių planų rengimą, mokymo(si) tikslų bei uždavinių formulavimą, tinkamą mokymosi metodų parinkimą, įdomios ir patrauklios mokiniams medžiagos parengimą, išteklių, reikalingų tikslams pasiekti nusimatymą.

Skaityti daugiau: Svarbu dalintis

Mokymas(is) yra aktyvus kuriamasis procesas

Tinklai2019 m. vasario 20 d. Vilkaviškio r. mokyklų mokymo(si) partnerystės tinklo atstovai rinkosi į mokymąsi tema „Poreikis mokytis“. Kėlėme sau tikslą – pagilinti suvokimą dėl mokėjimo mokytis kompetencijos formavimo(si). Susitikimas įvyko Vilkaviškio „Ąžuolo“ progimnazijoje. Jau tradicija, kad tos įstaigos, kurioje vyksta susitikimas, atstovai rengia mokymo(si) programą. Taigi, mokymo(si) programą rengė: „Ąžuolo“ progimnazijos direktorė Gileta Naujokienė ir direktorės pavaduotoja ugdymui Vilma Anelauskienė. Ir kad mokymas(is) būtų susijęs su visų įstaigų kontekstais, koordinuoti mokymą(si) padeda Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistė Žydrė Žilinskienė ir Švietimo pagalbos tarnybos direktorė Asta Grinevičienė.

Skaityti daugiau: Mokymas(is) yra aktyvus kuriamasis procesas

Emocinis kognityvinis konsultavimas

Emocinio ugdymoVasario 27 dieną Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigų psichologai, socialiniai pedagogai dalyvavo gerosios patirties sklaidoje Vilkaviškio pradinėje mokykloje „Emocinis kognityvinis konsultavimas“ (EKK). Emocinį kognityvinį konsultavimą kaip metodą pristatė šios mokyklos psichologė A. Andriuškevičienė. Susitikimo tikslas - praplėsti specialistų dirbančių su mokinių tėvais, globėjais pagalbos galimybes, kurios įgalintų tėvus padėti savo vaikui, turinčiam aktyvumo, dėmesio, mokymosi sunkumų.

Skaityti daugiau: Emocinis kognityvinis konsultavimas

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.