^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Alvito pagrindinė mokykla ir Gižų Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras - kelyje įgyvendinant tęstinį pedagogų mokymąsi kartu

Griztamasis po renginiu. GizaiVienai iš judžiausių ūkio šakų – švietimui – vėl reikia pokyčių?! Dar nespėjome „suimti“ vienus pedagogų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, kai štai jau susipažįstame su 2017-2019 metų iššūkiais?! Daugeliui, ko gero, galvoje iškyla kinų išmintis „Neduok, Dieve, gyventi permainų laiku“. Tačiau kaip atsvarą tam prisimenu spalio 4 d. Kaune, Vytauto Didžiojo universitete, vykusiame „Mokytojų festivalyje“ išgirstą verslo psichologo Dainiaus Baltrušaičio mintį „Ugdykimės gebėjimą gyventi neapibrėžtume“. Ir, ko gero, vis dažniau teks vadovautis šių laikų išmintimi – mokytis nedūsauti ir nedramatizuoti, o „pasiutusiai greitai bėgti vien tam, kad liktum toje pačioje vietoje!“( L. Carroll „Alisa veidrodžio karalystėje“).

Skaityti daugiau: Alvito pagrindinė mokykla ir Gižų Kazimiero Baršausko mokykla-daugiafunkcis centras - kelyje...

Kaip auga ši gėlė?

01„Žaisdamas vaikas geriau supranta, įsimena perteikiamą informaciją, nes žaidimas jį sudomina ir neleidžia būti pasyviam, nuobodžiauti. Žaidimai erdvėse pateikiami taip, kad atkreiptų vaikų dėmesį ir kartu kviestų užsiimti įvairiapuse veikla: tyrinėti, dėlioti, rūšiuoti, lyginti, žaisti ir kt....“ – tai teiginiai Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Eglutė“ lankstinuke, kuris iš anksto jau mintimis kvietė nusikelti į respublikinę metodinę – praktinę konferenciją „Edukacinių lauko erdvių pritaikymas individualiems vaiko poreikiams“. O spalio 12 d. į „Eglutę“ atvyko besimokantieji iš Kauno, Marijampolės, Šilutės, Alytaus, Kalvarijos bei mūsų rajono pedagogai.

Skaityti daugiau: Kaip auga ši gėlė?

Mo­kan­tis kar­tu ku­ria­si iš­skir­ti­nė pa­tir­tis

Mokantis kartu kuriasi2016–2017 m. m. – tre­tie­ji me­tai, kai Vil­ka­viš­kio ra­jo­no švie­ti­mo ben­druo­me­nės na­riai mo­ko­si ben­dra­dar­biau­da­mi mo­kyk­lų part­ne­rys­tės tin­kle, spren­džia ak­tu­a­lias proble­mas. Ši veik­la ku­ria pri­dė­ti­nę ver­tę ug­dymo įstai­gų or­ga­ni­za­ci­niams pro­ce­sams. Tai spren­džia­me iš vis di­dė­jan­čio be­si­mo­kančių­jų skai­čiaus: 2014–2015 m. m. mo­kė­si 6 ug­dy­mo įstai­gos, o 2016–2017 m. m. jau 10 ug­dy­mo įstai­gų. Ap­mąs­ty­da­mi mo­kymą­si, pe­da­go­gai įvar­di­ja, kad tai ga­li­my­bė su­ži­no­ti, pa­si­da­ly­ti pa­tir­ti­mi ir per mo­ky­mus vi­siems ge­rai jaus­tis. Pe­da­go­gai pa­tvir­ti­na mo­ky­mo­si kar­tu pra­na­šu­mą. Tik to­kiu bū­du ku­ria­si iš­skir­ti­nė pa­tir­tis.

Skaityti daugiau: Mo­kan­tis kar­tu ku­ria­si iš­skir­ti­nė pa­tir­tis

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.