Pamoka – mažiausias švietimo segmentas, jautri kiekvieno pedagogo darbo dalis, tačiau labiausiai kurianti švietimo kokybę. Tad ir mokymosi forma - atvira pamoka - dažniausiai iššūkis pamoką vedančiajam pedagogui, bet ir galimybė besimokantiesiems plėtoti mokytojo profesines kompetencijas.
2017 m. kovo 30-31 d. švietimo įstaigų vadovai rinkosi į forumą „Veiklos sprendimų pagrįstumas?“ Mokymasis vyko Virbalio pagrindinėje mokykloje ir vaikų lopšelyje-darželyje „Buratinas“. Tikslas: bendradarbiaujant tarp įstaigų vadovų pasidalinti patirtimi dėl veiklos kokybės įsivertinimo procesų. Išsikelto tikslo siekėme dviem etapais.
Kovo 28 d. Vilkaviškio rajono specialieji pedagogai, logopedai rinkosi į trečiąjį susitikimą „Šiandieninės problemos ir sprendiniai specialiojo pedagogo, logopedo darbe (III)“. Susitikimo metu dar kartą gilintasi į logopedinio darbo dokumentaciją, atkreiptas dėmesys į dokumentų pildymo subtilybes, išsiaiškinti logopedinio darbo dokumentų pildymo neaiškumai, ieškota iškilusių problemų įveikimo sprendinių. Ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistės įsivardino kylančius sunkumus, susijusius su logopedinio darbo dokumentų pildymo specifika, diskusijų metu aktyviai ir atvirai dalinosi savo darbo patirtimis.
Skaityti daugiau: Švietimo pagalbos specialistai dalijosi savo darbo patirtimi