^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Deklaravimas, jog viską žinai, panaikina galimybę pažvelgti kitomis akimis

2017 02 Deklaravimas jog viska zinaiMokytojo profesija reikalauja daug laiko pasiruošimui, inovacijų įtraukimui į mokomąjį dalyką, integracijos būdų paieškai ir t.t. Pasaulis labai sparčiai žengia pirmyn, todėl turime stengtis vytis. Mokslininkai J. Dautartas ir N. Rukštelienė teigia, jog nuolat besimokantys pedagogai daro įtaką vidinei ir išorinei ugdymo institucijos darbo, veiklos kultūrai, skatina bendruomenę domėtis naujovėmis, jas diegti savo veikloje, taip nuosekliai pereinant nuo kvalifikacijos kėlimo prie nuolatinio mokymosi. Dažnai apie ilgamečius pedagogus nuskamba frazės „moko pagal senas metodikas“, „šimtą metų veda pamokas taip pat“, „nemoka sudominti“ ir t. t. Šitų frazių sprendiniu laikome gebėjimą tobulinti(s) mokėjimo mokytis kompetenciją.

 

Skaityti daugiau: Deklaravimas, jog viską žinai, panaikina galimybę pažvelgti kitomis akimis

Specialieji pedagogai tęsia sutartus darbus

2017 01 specialioji pedagogeSpecialiųjų pedagogų susitikimas, vykęs sausio 17 dieną prasidėjo dar gerokai iki sutartos datos. ŠPT specialistės ir Jolitai Dabrišienė (Kybartų „Saulės“ progimnazijos specialioji pedagogė-logopedė, atsakinga už rajono spec. pedagogų veiklą) aptarė planavimo forumuose pedagogų išsakytas mintis, numatė paruošiamuosius veiksmus, kad susitikimas būtų kuo tikslingesnis ir produktyvesnis. Džiugu, kad specialistės atliepė prašymą - atėjo pasiruošę išsakyti rūpimus klausimus ir pasidalinti sėkmėmis.

Skaityti daugiau: Specialieji pedagogai tęsia sutartus darbus

ŠPT specialistės tyrime dėl socialinės ir emocinės kompetencijų plėtojimo ugdymo įstaigose žengia jau trečiąjį žingsnį

2017 01 01ŠPT specialistės, įgyvendindamos bendradarbiavimo pasiūlymą dėl socialinės ir emocinės kompetencijų plėtojimo ugdymo įstaigose, atlieka gautų duomenų analizę: žengia 3 žingsnį – TYRINĖTI.
Bendradarbiavimo pasiūlymas

Skaityti daugiau: ŠPT specialistės tyrime dėl socialinės ir emocinės kompetencijų plėtojimo ugdymo įstaigose žengia...

IKT mokymo(si) metodų panaudojimo galimybės – žingsnis link inovatyvios pamokos

2017 01 IT apklausa2017 m. vasario mėnesį informacinių technologijų mokytojai vykdo apklausą, realizuodami ŠPT pasiūlymą.


PASIŪLYMAS


2017 m. sausio mėn. gerosios patirties sklaidos metu „Vaizdo, garso apdorojimas. Leidybos modulis“ išryškėjo mokinių motyvavimo mokymuisi problema. Žinoma, kad norint išspręsti problemą į jos sprendimą reikia įtraukti su ja susijusius asmenis. Šiuo atveju turėtume įtraukti mokinius. IKT kompetencijos tobulinimasis yra viena iš prioritetinių sričių, kuri gali padėti motyvuoti mokymuisi. Reaguodami į tai galėtume visose ugdymo įstaigose organizuoti mokinių apklausą, kurie pateiktų atsakymus įvairiomis formomis (anketa, diskusija...) ar demonstracijomis pvz. tos ugdymo įstaigos pedagogams. Sufleruojantis klausimas galėtų būti: Įvardinkite žaidimus, programas ir kt. IT priemones, kuriuos naudojate ir galvojate, kad tai gali būti pritaikyta ir įvairiose pamokose.

Skaityti daugiau: IKT mokymo(si) metodų panaudojimo galimybės – žingsnis link inovatyvios pamokos

Vaiko globa – neįkainojama dovana

noras tapti sirdies tevaisTėvų globos netekusiam vaikui augti globėjų šeimoje, tai galimybė matyti realų pavyzdį, kokie turėtų būti santykiai, jausti, kad tavimi rūpinasi ir myli, matyti kaip formuojasi nuostatos ir vertybės. Siekiant sustiprinti globėjų (rūpintojų) ir įtėvių šeimas, joms organizuojamos savipagalbos grupės, kuriose gali teikti vieni kitiems emocinę pagalbą ir įsigalinti patys spręsti savo problemas.

Skaityti daugiau: Vaiko globa – neįkainojama dovana

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.