Tėvų globos netekusiam vaikui augti globėjų šeimoje, tai galimybė matyti realų pavyzdį, kokie turėtų būti santykiai, jausti, kad tavimi rūpinasi ir myli, matyti kaip formuojasi nuostatos ir vertybės. Siekiant sustiprinti globėjų (rūpintojų) ir įtėvių šeimas, joms organizuojamos savipagalbos grupės, kuriose gali teikti vieni kitiems emocinę pagalbą ir įsigalinti patys spręsti savo problemas.
Žodžio „mikroklimatas“ reikšmė internetinėje svetainėje http://www.lietuviuzodynas.lt aiškinama, jog tai „Dirbtinai sudarytas klimatas uždaroje patalpoje nuo nepalankių išorės poveikių apsaugoti; kolektyvo (komandos, grupės) aplinka, nuotaika“. Suprasdami mikroklimato kūrimo ir palaikymo svarbą, 2016 m. gruodžio 19 d. susirinkę į mokymąsi mokyklų partnerystės tinkle švietimo įstaigų atstovai kėlė klausimą, kaip sėkmingai kurti ir palaikyti teigiamą mikroklimatą. Susitikimo metu ŠPT psichologė Daiva Lenčiauskienė teigė, jog šia tema būtų galima kalbėti labai ilgai, o ir patirtys, kontekstai - labai skirtingi. Norėdami užmegzti teigiamą tarpusavio sąveiką turime nemažai išmanyti ir išmanymą realizuoti praktiškai.
Skaityti daugiau: Mikroklimato ir santykių įtaka mokymuisi ir mokymosi pasiekimams
Lapkričio 30 d. Vilkaviškio rajono užsienio kalbų mokytojai rinkosi į Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinę mokyklą, kur vyko susitikimas – gerosios patirties sklaida „Pažangos vertinimas, įsivertinimas ir fiksavimas užsienio kalbų pamokose“.
Skaityti daugiau: Dalijimasis patirtimi - kelio į profesionalumą pradžia
2016 m. lapkričio 24 d. Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijoje rinkosi rajono informacinių technologijų mokytojai, dėstantys 5-8 klasėse. Informacinės technologijos tobulėja ir keičiasi didžiuliais tempai. Mokytojams tenka nuolat ieškoti galimybių, kaip „prisijaukinti“ naujas programas ar įrankius bei stengtis, kad pamokos būtų įdomios ir patrauklios mokiniams. Susitikimo metu buvo pristatyta keletas naujų internetinių įrankių, kurie puikiai tinka mokant programavimo bei pritaikomi dar keliose temose.
Skaityti daugiau: Informacinių technologijų mokytojai dalijosi patirtimi