^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Kokybė slypi detalėse

kokybe-slypi-detaleseSpalio 24 d. „Ąžuolo“ progimnazijoje vyko mokymasis mokyklų partnerystės tinkle „Tyrimai. Susitelkimas ir tikslas“. Šios įstaigos pedagogės Vilma, Zita, Irma, Ina, Donata, Alma kūrė mokymuisi palankią aplinką. Fizinė aplinka buvo sutvarkyta taip, kad mes, gausus būrys, galėjome patogiai susėsti, pabendrauti, išgerti kavos puodelį. Erdvė aprūpinta reikiamomis technologinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis. Socialiniai aspektai buvo taip pat apgalvoti: viso susitikimo metu kuriama teigiama besimokančiųjų tarpusavio priklausomybė.

Skaityti daugiau: Kokybė slypi detalėse

Vilkaviškio pradinėje mokykloje – atvirų pamokų ciklas

Vilkaviskio pradine mokyklaVilkaviškio pradinė mokykla įtraukta į 2017 m. NMVA vertinamų mokyklų sąrašą. Mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas - formuojamasis mokykloje vykstančių procesų vertinimas, teikiantis informaciją mokyklos veiklai koreguoti ir jos rezultatams gerinti. Išorinio vertinimo tikslas - skatinti tobulėti, siekti geresnės ugdymo(si) kokybės ir geresnių mokinių mokymosi pasiekimų. Daugelis švietimo įstaigų laukdami įsivertinimo nerimauja. Suprantama, juk vertinimo procesas – didelė atsakomybė tiek vertintojams, tiek vertinamiesiems.

Skaityti daugiau: Vilkaviškio pradinėje mokykloje – atvirų pamokų ciklas

Gerosios patirties sklaida „Darželio aplinka - ugdymui(si)“

01Vaikų lopšelis-darželis „Buratinas“ rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogus pakvietė išbandyti funkcionalią, skirtą įvairiems vaikų sumanymams realizuoti, lauko erdvę. Pedagogai, atvykę į gerosios patirties sklaidą, kartu su „Buratino“ ugdytiniais tapo įrengtų erdvių išbandytojais. Gerosios patirties sklaidą organizavo darželio ugdytojos: E. Setkauskienė, I. Norkevičienė, auklėtojos metodininkės, I. Jakevičienė, B. Sabaliauskienė, vyresniosios auklėtojos, L. Benekoraitienė, priešmokyklinio ugdymo pedagogė metodininkė. Struktūruota (konteksto apžvelgimas → teorinės žinios → praktinė veikla → įsivertinimas) sklaida padovanojo šūsnį idėjų, kurias galima įgyvendinti savo ugdymo įstaigose. Auklėtojų šiltas santykis su vaikais, besimokančiųjų įsitraukimas į veiklas, teigiamų potyrių įvardijimas įsivertinimo metu pirmąjį šių m. m. mėnesį nudažė pozityviai ir darbingai.

Skaityti daugiau: Gerosios patirties sklaida „Darželio aplinka - ugdymui(si)“

Kuriamas daiktas yra mylimas, kai dar neegzistuoja

Kuriamas daiktas yra mylimas, kai dar neegzistuojaSpalio mėnuo technologijų mokytojams – itin veiklus. Suorganizuotos dvi gerosios patirties sklaidos. Kūrybišku požiūriu į profesinio orientavimo kursą su kolegomis dalijosi Kybartų Kristijono Donelaičio technologijų mokytoja Dalia Viliušienė. Naujas technologijas: metalo apdailą pedagogai išbandė kartu su Vištyčio Petro Kriaučiūno mokyklos-daugiafunkcio centro vyresniuoju technologijų mokytoju Vitaliumi Griučkiūnu.

Skaityti daugiau: Kuriamas daiktas yra mylimas, kai dar neegzistuoja

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.