^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Rugsėjis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Lankytojų statistika

339920
ŠiandienŠiandien5
VakarVakar94
Šią savaitęŠią savaitę569
Šį mėnesįŠį mėnesį1969
Iš visoIš viso339920

Mokymas(is) yra aktyvus kuriamasis procesas

Tinklai2019 m. vasario 20 d. Vilkaviškio r. mokyklų mokymo(si) partnerystės tinklo atstovai rinkosi į mokymąsi tema „Poreikis mokytis“. Kėlėme sau tikslą – pagilinti suvokimą dėl mokėjimo mokytis kompetencijos formavimo(si). Susitikimas įvyko Vilkaviškio „Ąžuolo“ progimnazijoje. Jau tradicija, kad tos įstaigos, kurioje vyksta susitikimas, atstovai rengia mokymo(si) programą. Taigi, mokymo(si) programą rengė: „Ąžuolo“ progimnazijos direktorė Gileta Naujokienė ir direktorės pavaduotoja ugdymui Vilma Anelauskienė. Ir kad mokymas(is) būtų susijęs su visų įstaigų kontekstais, koordinuoti mokymą(si) padeda Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistė Žydrė Žilinskienė ir Švietimo pagalbos tarnybos direktorė Asta Grinevičienė.

Skaityti daugiau...

Emocinis kognityvinis konsultavimas

Emocinio ugdymoVasario 27 dieną Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigų psichologai, socialiniai pedagogai dalyvavo gerosios patirties sklaidoje Vilkaviškio pradinėje mokykloje „Emocinis kognityvinis konsultavimas“ (EKK). Emocinį kognityvinį konsultavimą kaip metodą pristatė šios mokyklos psichologė A. Andriuškevičienė. Susitikimo tikslas - praplėsti specialistų dirbančių su mokinių tėvais, globėjais pagalbos galimybes, kurios įgalintų tėvus padėti savo vaikui, turinčiam aktyvumo, dėmesio, mokymosi sunkumų.

Skaityti daugiau...

Meno patirtinis – mokomasis užsiėmimas psichologams

2019 Meno patirtinisSausio mėnesio 24 dieną rajono ugdymo įstaigų psichologai susirinko Vilkaviškio rajono Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijoje į „Meno patirtinį – mokomąjį“ užsiėmimą, kurį vedė šios gimnazijos psichologė A. Jarutytė. Užsiėmimo tikslas - psichologų teorinis - praktinis supažindinimas su meno - terapijos metodikomis dirbant individualiai ar su grupe žmonių. Psichologė pateikė teorinę informaciją apie metodikas, kurios tinka psichologo darbe, sprendžiant elgesio ir tarpusavio santykių problemas, padeda klientams sužinoti ir priimti tiesą apie save, susigaudyti jausmuose ir mintyse, priimti tinkamus sprendimus, atkurti dvasinę – emocinę pusiausvyrą, adaptuotis aplinkoje, suteikti jėgų nugalint sunkumus, išgyvenantiems krizę. „Moksliškai įrodyta, kad dailės terapiją galima taikyti dirbant su vaikais ir suaugusiais, kurie yra patyrę prievartą arba turintys trauminius patyrimus, išgyvenimus“ (Lebedeva L. 2013).

Skaityti daugiau...

ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAS - LYDERIS

Svietimo pagalbos lyderisSausio 24 d. ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistai rinkosi į forumą „Švietimo pagalbos specialistų (specialiųjų pedagogų, logopedų) lyderystė VGK veikloje“, kurio tikslas - atskleisti ir stiprinti švietimo pagalbos specialistų (specialiųjų pedagogų-logopedų) lyderio vaidmenį Vaiko gerovės komisijos veikloje. Susitikimo metu, siekdami išryškinti lyderystės vaidmenį, dalyviai buvo kviečiami įsitraukti į aktyvų mokymo metodą „Žuvys“, kuris leido atskleisti bendradarbiavimo ir komunikavimo gebėjimus. Jo metu buvo stebimas besimokančiųjų sutelktumas, vaidmenų pasiskirstymas, pozityvus emocinis mikroklimatas. Dalinantis įžvalgomis apie šį mokymo metodą, dalyviai nors ir neišryškino lyderio vaidmens, tačiau akcentavo komandinio darbo svarbą.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.