^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Gruodis 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Lankytojų statistika

313561
ŠiandienŠiandien6
VakarVakar93
Šią savaitęŠią savaitę191
Šį mėnesįŠį mėnesį1023
Iš visoIš viso313561

Patyčios nėra vaikų problema - tai visos visuomenės problema

PatyciosKovo 19-25 dienomis visoje Lietuvoje vyksta „Veiksmo savaitė be patyčių“. Savaitės tikslas – sutelkti visuomenės dėmesį į patyčių problemą, dalintis efektyviomis patyčių prevencijos patirtimis ir skatinti kiekvieną prisidėti, kad mūsų visuomenėje mažėtų patyčių ir dėl jų kenčiančių žmonių.

Skaityti daugiau...

Projektas „Asmenybės gyvenimo vizija“

Projektas asmenybes gyvenimo vizijaProjekto organizatorius ir įgyvendintojas: Vilkaviškio r. švietimo pagalbos tarnybos andragogė Gintarė Gudeliauskė. Baigta profesijos edukologijos programa ir įgytas edukologijos magistro laipsnis. Vienas iš gebėjimų baigus šias studijas - konsultuoti mokinius profesijos pasirinkimo ir karjeros planavimo klausimais.
Tikslas: sudarant sąlygas reikalingų kompetencijų plėtrai, aktyvinti mokinius karjeros klausimais.
Trukmė: 3 susitikimai (1 akad. val.) + 1 nuotolinis kontaktas.
Ugdomos kompetencijos: savęs pažinimo, karjeros galimybių pažinimo, karjeros planavimo, karjeros įgyvendinimo.

Skaityti daugiau...

IKT ir inovatyvūs mokymosi metodai

1Vasario pabaigoje į Vilkaviškio lopšelį-darželį „Pasaka“ rinkosi meninio (muzikos) ugdymo pedagogai iš viso rajono. Muzikos mokytoja metodininkė Edita Andriulionienė dalinosi gerąja darbo patirtimi ir pakvietė koleges susipažinti su IKT technologijų panaudojimo galimybėmis lopšelio-darželio ugdytinių muzikinėje veikloje. Pedagogė pristatė inovatyvius mokymo metodus ir vaizdines priemones, kompiuterinius muzikinius žaidimus, muzikines programėles: „Mažasis Mocartas“, „GCompris“. Vaikai kūrė muziką virtualioje erdvėje, keliavo aplink žemę klausydami pasaulio tautų muzikos, gilino ritmo pajautimo įgūdžius, susipažino su spalvų muzika ir muzikiniais instrumentais, mokėsi išskirti muzikinius ir ne muzikinius garsus.

Skaityti daugiau...

Mokymosi galimybes atveriantis bendradarbiavimas

mokymosi-galimybes-atveriantis-bendradarbiavimas 1Vasario 20 d. Virbalio ir Prienų r. Išlaužo pagrindinių mokyklų pedagogai suvienijo pastangas ir kartu diskutavo apie mokinių pasiekimų ir pažangos stebėjimą, fiksavimą, į(si)vertinimą, aptarė sėkmes ir rūpesčius, kaip į šį procesą įtraukti tėvus.

Skaityti daugiau...

Kūrybingumo ugdymas naudojant kontekstualioje aplinkoje esančias medžiagas (molis)

molisDailės ir pradinio ugdymo pedagogai sausio – vasario mėnesiais rinkosi į 2 dalių susitikimą, skirtą, išbandant molio technikų, ugdytis kūrybiškumą. Keramikos technikų mokymasis – tai galimybė lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Šis sąlytis leidžia mokiniams atsipalaiduoti, technikų atlikimas nuo pradžios iki rezultato moko discipliniškumo. Molis – tai medžiaga, kurios galime rasti artimoje aplinkoje, o naudodami jį ugdymo procese galime kurtis sąlygas kūrybiškumui.

Skaityti daugiau...

Socialinio pedagogo bendradarbiavimas su mokyklos bendruomene vykdant teisinį švietimą

Socialinio pedagogo dalyvavimasTeisinio švietimo samprata ir poveikis asmenybei


Teisinio švietimo aktualumas išaugo XXI amžiaus pradžioje, tvirtėjant Lietuvos teisinei valstybei. Teisinis švietimas svarbus ugdant asmens savarankiškumą ir sąmoningumą. Šios asmens savybės sukuria prielaidas teisių ir pareigų žinojimui bei realizavimui (Visuomenės teisinio švietimo 2009-2012 m. programa (2008). Valstybės žinios. Nr.130-4981). Atsižvelgiant į išaugusį teisinio švietimo aktualumą buvo patvirtinta

Skaityti daugiau...

Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ciklas tinkliuko mokyklose

2018 02 Refleksija2018 m. sausio 24 d. Paežerių pagrindinėje mokykloje vyko mokymasis mokyklų partnerystės tinkle. Tema – vertinimas ugdant. Kodėl ši tema? Rengdami metų planą mokymosi dalyviai išsakė, jog aktualu pasikalbėti apie vertinimo kriterijų pateikimą mokiniams, vertinimo įvairovę pamokų metu ir abipusį grįžtamąjį ryšį. Kėlėme tikslą - tyrinėti ugdymo procesą ir įsivardinti, kokie susitarimai/struktūros/modeliai vertinimo cikle padeda mokiniams mokytis.

 

Skaityti daugiau...

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.