^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Įžvalgos

Refleksijos dėka mes tampame autentiškais

Peter Jarvis

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Birželis 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Lankytojų statistika

297908
ŠiandienŠiandien15
VakarVakar63
Šią savaitęŠią savaitę389
Šį mėnesįŠį mėnesį1644
Iš visoIš viso297908

Specialiųjų pedagogų metodinė diena Klaipėdoje

Specialiuju pedagogu metodine diena Klaipedoje2017 m. birželio 16 d. rajono specialieji pedagogai, logopedai dalyvavo Metodinėje dienoje „Gerosios patirties sklaida dirbant su vaikais, turinčiais specialiuosius ugdymo(si) poreikius". Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centre išklausė paskaitą „Garsų tarimo mokymo būdai". Logopedė ekspertė S. Vilkienė dalinosi ilgamete savo darbo patirtimi, atsakė į iškilusius klausimus, pamokė, parodė veiksmingų artikuliacinių pratimų, efektyvių mokymo būdų garsams tarti.

Skaityti daugiau...

„Tūkstančio mylių kelionė prasideda mažu žingsneliu“ (LAO-TZU, kinų patarlė)

VGK mazais zingsneliaisŠiais mokslo metais Vilkaviškio rajono švietimo įstaigų vaiko gerovės komisijos nariai (komisijos pirmininkas ir keturi jos nariai) rinkosi į Švietimo pagalbos tarnybos specialistų organizuotas klaũsas „Problemų, susijusių su specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymu, įsivardijimas“. Kiekvieną mėnesį į klaũsas buvo kviečiami atvykti atstovai iš trijų ugdymo įstaigų. Susitikimo tikslas - pritaikant Problemų medžio metodą, padėti įsivardinti problemą, susijusią su specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymu.

Skaityti daugiau...

Kiek yra svarbus savo veiklos tyrimas?

1Mokytojui viena iš būtinų asmeninio meistriškumo ir profesionalumo vystymo sąlygų yra savo veiklos tyrimas. Kaip būdas tai atlikti yra mokslo metų pabaigoje organizuojami įsivertinimo forumai. Atskaitomybė – tai 1 iš 5 dimensijų, sudarančių lyderystės mokymuisi modelį (pagal Swaffield ir MacBeatch, 2009).
2016-2017 m. m. nusimatėme 6 ugdymosi kryptis (žr. į 1 pav.):

Skaityti daugiau...

Birželio 1-osios šventė

Birzelio 1 (1)Vilkaviškio rajono savivaldybės neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi 2017–2018 m. veiksmų plano priemonių lentelėje numatyta 4.1.1. priemonė – NSŠ ir TM darbo grupės bendrystės, aktyvumo, saviraiškos, pilietiškumo skatinimas, organizuojant rajono renginius. Plėtojant Vilkaviškio r. švietimo pagalbos tarnybos ir Vilkaviškio vaikų ir jaunimo centro bendradarbiavimą, Tarnybos specialistės Birželio 1-osios šventėje organizavo kartas jungiančias, tęstinumo reikšmę darbuose pabrėžiančias, aktyvias veiklas. Veiklos organizuotos naudojant šokinėjimo gumą. Šventės dalyviai galėjo išbandyti save, pasitikrinti tiek protinius, tiek fizinius, tiek emocinius gebėjimus.

Skaityti daugiau...

Vadovai gilinosi į savo bendrąsias ir vadybines kompetencijas

Vadovai gilinosi 12017 m. gegužės 11 d. Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinėje mokykloje vyko forumas „Narystė ir bendrakūra“. Tikslas - bendradarbiaujant tarp įstaigų vadovų pasidalinti patirtimi apie ugdymosi įstaigose kuriamos kultūros procesus, poveikį mokinių rezultatams. Tikslo siekėme pristatydami procesus, išryškindami vadovo vaidmenį veiklos kūrimo ir įgyvendinimo etapuose.

Skaityti daugiau...

Nuostatų svarba

Nuostatu svarbaBalandžio 25 dieną Virbalio pagrindinėje mokykloje įvyko mokymasis mokyklų partnerystės tinkle „Pagalbos mokiniams teikimas“. Tikslas- bendradarbiaujant tarp Tinkliuko mokyklų ieškoti veiksmingų būdų teikiant pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių (mokymosi sunkumų patiriantiems mokiniams).

Skaityti daugiau...

Dėmesys kiekvienam vaikui

Demesys kiekvienam vaikuiAlvito pagrindinės mokyklos ir Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro vadovai norėjo atnaujinti mokymąsi kartu. Balandžio 11 d. pedagogai žengė pirmąjį žingsnį mokymesi bendradarbiaujant šioms dviems įstaigoms. Šįkart besimokantieji susitiko dėl ugdymo tikslų diferencijavimo. Mokydamiesi dalyviai patyrė sėkmę. Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro direktorė Sidutė Černauskienė mąstė, kas tai lėmė. Direktorė teigė, jog „tai lėmė, jog buvo paliestas visiems aktualus klausimas - vienas iš jų pamokų aspektų - diferencijavimas (tai įvardino visos grupės); žmonės buvo suskirstyti pagal sritis (tai jiems irgi svarbu, nes kaip sakoma „arčiau kūno“); ir dar - sudarytos tinkamos sąlygos: dominavo jie patys, jie buvo svarbiausi mokymosi dalyviai, niekas jiems nediktavo sąlygų, viską iš anksto žinojo (mes su mokytojais buvome detaliai aptarę planą, numatę pagalbininkus grupių koordinatoriams, kad visi gerai jaustųsi, nebūtų susikaustymo, nežinomybės, baimės)“.

Skaityti daugiau...

Teigiamas pokytis - vaikui

Teigiamas pokytis - vaikuiPamoka – mažiausias švietimo segmentas, jautri kiekvieno pedagogo darbo dalis, tačiau labiausiai kurianti švietimo kokybę. Tad ir mokymosi forma - atvira pamoka - dažniausiai iššūkis pamoką vedančiajam pedagogui, bet ir galimybė besimokantiesiems plėtoti mokytojo profesines kompetencijas.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.