^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Įžvalgos

Refleksijos dėka mes tampame autentiškais

Peter Jarvis

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Birželis 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Lankytojų statistika

297908
ŠiandienŠiandien15
VakarVakar63
Šią savaitęŠią savaitę389
Šį mėnesįŠį mėnesį1644
Iš visoIš viso297908

Emocinės būsenos yra užkrečiamos

2017 02 Emocines busenos uzkreciamosLapkričio mėnesį rajono lietuvių kalbos mokytojai rinkosi į gerosios patirties sklaidą „Mokinių pažangos vertinimas, įsivertinimas ir fiksavimas“. „Aušros“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Jūratė Dapkūnaitė, lietuvių kalbos mokytoja ekspertė Vaida Kainauskienė, Virbalio pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Inga Kardauskienė, Alvito pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Vida Kaukaitė pasidalijo pažangos stebėjimo įrankiais, kurie mokiniams padeda valdyti mokymąsi. V. Kaukaitė pabrėžė, jog vertinti reikia dažnai. Kad grįžtamoji informacija būtų naudinga, ją reikia pateikti laiku. Turime naudoti įvairius testavimo įrankius, leisti mokiniams patirti sėkmę. I. Kardauskienė akcentavo, jog pirmasis pedagogo žingsnis turėtų būti sąlygų sudarymas mokiniui, kad jis pats įsipareigotų stebėti pažangą. Anot V. Kainauskienės, vienas svarbiausių dalykų mokymesi yra vaiko pažinimas. J. Dapkūnaitė išryškino Meilės Lukšienės mintį: „Pedagogas turi suteikti mokiniui tinkamą paramą, kad jis išsiugdytų gyvenimui svarbių kompetencijų“.

Skaityti daugiau...

Sveikinimas Vasario 16-osios proga

2017 02 Vasario 16

 

Vasario 16-osios - Lietuvos valstybės atkūrimo dienos proga, Vilkaviškio r. švietimo pagalbos tarnybos specialistes aplankė svečiai iš Kybartų „Rasos" specialiosios mokyklos. Technologijų mokytojas P. Volungevičius ir du šios mokyklos mokiniai pasveikino Tarnybos specialistes ir prisiminimui įteikė pačių vaikų gamintus darbelius, kurie simbolizuoja Vasario 16-osios dvasią. Mūsų kolektyvas taip pat sveikina visus su Lietuvos valstybės atkūrimo diena.


„Laisvė - tai yra kažkas daugiau, ko net Dievas negali uždrausti žmogui, laisvė bei nepriklausomybė, yra niekuo nepakeičiama vertybė, ji aukštesnė už gerovę“.

Deklaravimas, jog viską žinai, panaikina galimybę pažvelgti kitomis akimis

2017 02 Deklaravimas jog viska zinaiMokytojo profesija reikalauja daug laiko pasiruošimui, inovacijų įtraukimui į mokomąjį dalyką, integracijos būdų paieškai ir t.t. Pasaulis labai sparčiai žengia pirmyn, todėl turime stengtis vytis. Mokslininkai J. Dautartas ir N. Rukštelienė teigia, jog nuolat besimokantys pedagogai daro įtaką vidinei ir išorinei ugdymo institucijos darbo, veiklos kultūrai, skatina bendruomenę domėtis naujovėmis, jas diegti savo veikloje, taip nuosekliai pereinant nuo kvalifikacijos kėlimo prie nuolatinio mokymosi. Dažnai apie ilgamečius pedagogus nuskamba frazės „moko pagal senas metodikas“, „šimtą metų veda pamokas taip pat“, „nemoka sudominti“ ir t. t. Šitų frazių sprendiniu laikome gebėjimą tobulinti(s) mokėjimo mokytis kompetenciją.

 

Skaityti daugiau...

Specialieji pedagogai tęsia sutartus darbus

2017 01 specialioji pedagogeSpecialiųjų pedagogų susitikimas, vykęs sausio 17 dieną prasidėjo dar gerokai iki sutartos datos. ŠPT specialistės ir Jolitai Dabrišienė (Kybartų „Saulės“ progimnazijos specialioji pedagogė-logopedė, atsakinga už rajono spec. pedagogų veiklą) aptarė planavimo forumuose pedagogų išsakytas mintis, numatė paruošiamuosius veiksmus, kad susitikimas būtų kuo tikslingesnis ir produktyvesnis. Džiugu, kad specialistės atliepė prašymą - atėjo pasiruošę išsakyti rūpimus klausimus ir pasidalinti sėkmėmis.

Skaityti daugiau...

IKT mokymo(si) metodų panaudojimo galimybės – žingsnis link inovatyvios pamokos

2017 01 IT apklausa2017 m. vasario mėnesį informacinių technologijų mokytojai vykdo apklausą, realizuodami ŠPT pasiūlymą.


PASIŪLYMAS


2017 m. sausio mėn. gerosios patirties sklaidos metu „Vaizdo, garso apdorojimas. Leidybos modulis“ išryškėjo mokinių motyvavimo mokymuisi problema. Žinoma, kad norint išspręsti problemą į jos sprendimą reikia įtraukti su ja susijusius asmenis. Šiuo atveju turėtume įtraukti mokinius. IKT kompetencijos tobulinimasis yra viena iš prioritetinių sričių, kuri gali padėti motyvuoti mokymuisi. Reaguodami į tai galėtume visose ugdymo įstaigose organizuoti mokinių apklausą, kurie pateiktų atsakymus įvairiomis formomis (anketa, diskusija...) ar demonstracijomis pvz. tos ugdymo įstaigos pedagogams. Sufleruojantis klausimas galėtų būti: Įvardinkite žaidimus, programas ir kt. IT priemones, kuriuos naudojate ir galvojate, kad tai gali būti pritaikyta ir įvairiose pamokose.

Skaityti daugiau...

Vaiko globa – neįkainojama dovana

noras tapti sirdies tevaisTėvų globos netekusiam vaikui augti globėjų šeimoje, tai galimybė matyti realų pavyzdį, kokie turėtų būti santykiai, jausti, kad tavimi rūpinasi ir myli, matyti kaip formuojasi nuostatos ir vertybės. Siekiant sustiprinti globėjų (rūpintojų) ir įtėvių šeimas, joms organizuojamos savipagalbos grupės, kuriose gali teikti vieni kitiems emocinę pagalbą ir įsigalinti patys spręsti savo problemas.

Skaityti daugiau...

Mikroklimato ir santykių įtaka mokymuisi ir mokymosi pasiekimams

2017 01 Mikroklimato itakaŽodžio „mikroklimatas“ reikšmė internetinėje svetainėje http://www.lietuviuzodynas.lt aiškinama, jog tai „Dirbtinai sudarytas klimatas uždaroje patalpoje nuo nepalankių išorės poveikių apsaugoti; kolektyvo (komandos, grupės) aplinka, nuotaika“. Suprasdami mikroklimato kūrimo ir palaikymo svarbą, 2016 m. gruodžio 19 d. susirinkę į mokymąsi mokyklų partnerystės tinkle švietimo įstaigų atstovai kėlė klausimą, kaip sėkmingai kurti ir palaikyti teigiamą mikroklimatą. Susitikimo metu ŠPT psichologė Daiva Lenčiauskienė teigė, jog šia tema būtų galima kalbėti labai ilgai, o ir patirtys, kontekstai - labai skirtingi. Norėdami užmegzti teigiamą tarpusavio sąveiką turime nemažai išmanyti ir išmanymą realizuoti praktiškai.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.