^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Gruodis 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Lankytojų statistika

313556
ŠiandienŠiandien1
VakarVakar93
Šią savaitęŠią savaitę186
Šį mėnesįŠį mėnesį1018
Iš visoIš viso313556

Moderni mokyklos biblioteka: lūkesčiai ir realybė

Moderni mokyklos biblioteka 01Kovo 23 dieną Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos bibliotekoje rinkosi Vilkaviškio rajono mokyklų bibliotekininkų metodikos būrelio ir Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkai į metodinę edukacinę apskritojo stalo diskusiją „Moderni mokyklos biblioteka: lūkesčiai ir realybė“. Susitikimas prasidėjo ekskursija po Marijampolės Petro Kriaučiūno viešosios bibliotekos Draugystės filialą, Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinę mokyklą ir jos biblioteką. Apskrito stalo diskusiją pradėjo Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkų būrelio pirmininkė Snaigė Raguckienė. Ji teigė, kad labai svarbu tikėti tuo, ką darome. Tai pasitikėjimo, savarankiškumo, abejonių išsklaidymo raktas. Pasiremdama Tėvo Stanislovo išmintimi linkėjo geros kloties profesinėje veikloje, sėkmingo žmogaus virsmo. Ir toliau kvietė skleisti meilę, gėrį ir grožį, kad tik šviesi, neapsimesta veikla ir atidumas kiekvienam sutiktam leis vaikščioti išminties keliu. Jos žodžius palydėjo gimnazijos 2F klasės mokinės atliekamas muzikinis kūrinys „Raudoni vakarai“.

Skaityti daugiau...

Dorinio ugdymo mokytojai ieškojo būdų mokinių raštingumui ugdyti dalyko pamokose

Dorinio ugdymo mokytojai 012016-2017 m. m. metodinės dienos tematika ,,Kiek yra svarbūs skaitymo ir rašymo gebėjimai mokantis visų dalykų?“ atskleidė itin opią šiuolaikinės bendrojo ugdymo mokyklos problemą – nuolat mažėjantį mokinių raštingumą. Dr. Rita Dukynaitė, pristatydama pranešimą metodinėje dienoje, akcentavo, kad PISA tyrimų rezultatai atskleidė Lietuvos mokinių raštingumo problemas: aukščiausią pasiekimų lygį pasiekė vos 3,3% respondentų, o II-ojo lygmens nepasiekė 21,2%. Šie rezultatai yra prastesni už OECD šalių mokinių rezultatus.

Skaityti daugiau...

Mokymasis atvirų pamokų metu

Mokymasis atviru pamoku metuKovo 3 d. įvyko seminaras „Veiklos kokybės įsivertinimas“, kurio metu ugdymo įstaigų direktoriai, pavaduotojai ugdymui, pedagogai kartu su NMVA mokyklų įsivertinimo skyriaus vedėja Laima Gudaite išnagrinėjo naujuosius veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius. Tai sustiprino siekį atvirų pamokų metu mokytis atsižvelgiant į minėtus rodiklius.

Skaityti daugiau...

Idėjų gniūžtė - 2017

2017 - Ideju gniuzteVasario 22 d. įvyko jau trečią kartą Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Buratinas organizuota ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogų respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Idėjų gniūžtė – 2017“. Šįkart konferencija buvo skirta 2017-iems sporto metams. Tema pasirinkta neatsitiktinai – darželis nuo 2013 metų, beje, vienintelis Marijampolės apskrityje, dalyvauja respublikiniame projekte „Olimpinė karta“, taip pat vykdo ir kitus vaikų sveikatos stiprinimo projektus. Todėl natūralu, kad darželio pedagogų kolektyvas sukaupė nemažai patirties sveikatos saugojimo kompetencijos ugdyme, kartu sudarė sąlygas dalytis ir pasisemti patirties iš kolegų.

Skaityti daugiau...

Respublikinė mokinių ir mokytojų konferencija „Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos gamtoje 2017“

2017 03 Respublikine mokiniu ir mokytoju konferencija„Maži, bet tiek daug sugeba“, – apie mokinius kalbėjo Vytauto Didžiojo universiteto biochemijos ir biotechnologijų katedros profesorė habilituota mokslų daktarė Vida Mildažienė. Ir tai visiška tiesa! Vasario 10 dieną Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje vyko respublikinė mokinių ir mokytojų konferencija „Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos gamtoje 2017“. Antrus metus iš eilės gimnazijoje rengiamas renginys jau tampa tradicija. Mintis ir idėjos 2016 m. atėjo biologijos mokytojai Ritai Kazlauskienei, o konferencijos tikslas – tobulinti mokinių ir mokytojų gamtamokslinę ir bendrąsias kompetencijas.

Skaityti daugiau...

Specialieji pedagogai tęsia sutartus darbus (II)

2017 03 Specialieji pedagogai tesia sutartus darbusVasario 21 dieną Vilkaviškio rajono specialieji pedagogai, logopedai susirinko į antrąjį susitikimą „Šiandieninės problemos ir sprendiniai specialiojo pedagogo, logopedo darbe (II)“. Specialistai, padedami švietimo pagalbos tarnybos specialiosios pedagogės Daivos Pačėsienės, dar kartą gilinosi į mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo dokumentų pildymo subtilybes, aptarė neaiškumus, sprendė iškilusias problemas.

 

Skaityti daugiau...

Svarbiausia – spręsti kartu

2017 03 Tinklu refleksija2017 m. vasario 21 d. Gižų Kazimiero Baršausko mokykloje-daugiafunkciame centre mokėsi dešimties ugdymo įstaigų, Švietimo pagalbos tarnybos, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus atstovai. Mokymosi tema - Tėvų atsakomybė. Kaip padidinti tėvų aktyvumą siekiant geresnių mokinių rezultatų? Džiaugiamės, jog į mūsų mokymosi ratą įsiliejo Paežerių pagrindinės mokyklos bendruomenė. Augantis besimokančiųjų ratas suteikia visiems dar didesnę galimybę tobulėti, veiksmingiau siekti užsibrėžtų tikslų.

Skaityti daugiau...

Emocinės būsenos yra užkrečiamos

2017 02 Emocines busenos uzkreciamosLapkričio mėnesį rajono lietuvių kalbos mokytojai rinkosi į gerosios patirties sklaidą „Mokinių pažangos vertinimas, įsivertinimas ir fiksavimas“. „Aušros“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Jūratė Dapkūnaitė, lietuvių kalbos mokytoja ekspertė Vaida Kainauskienė, Virbalio pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Inga Kardauskienė, Alvito pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Vida Kaukaitė pasidalijo pažangos stebėjimo įrankiais, kurie mokiniams padeda valdyti mokymąsi. V. Kaukaitė pabrėžė, jog vertinti reikia dažnai. Kad grįžtamoji informacija būtų naudinga, ją reikia pateikti laiku. Turime naudoti įvairius testavimo įrankius, leisti mokiniams patirti sėkmę. I. Kardauskienė akcentavo, jog pirmasis pedagogo žingsnis turėtų būti sąlygų sudarymas mokiniui, kad jis pats įsipareigotų stebėti pažangą. Anot V. Kainauskienės, vienas svarbiausių dalykų mokymesi yra vaiko pažinimas. J. Dapkūnaitė išryškino Meilės Lukšienės mintį: „Pedagogas turi suteikti mokiniui tinkamą paramą, kad jis išsiugdytų gyvenimui svarbių kompetencijų“.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.