TYRIMAIPaskelbta: 2014 m. birželio 26 d., Ketvirtadienis 17:34 | Spausdinti | El. paštas | Peržiūros: 4049 2023-2024 mokslo metų profesinio tobulinimosi poreikių tyrimas 2022–2023 m. m. pedagogų savo profesinės veiklos pokyčių, reikšmingiausių mokymosi patirčių bei pasirengimo dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį įsivertinimo tyrimas (2023). Savivaldybių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stebėsenos apžvalgos (2021 m.) Ikimokyklinio ugdymo pedagogų apklausos rezultatai Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stebėsenos bandomojo tyrimo ataskaita (2021) (1 priedas) (2 priedas) Veiklos tyrimas „Pedagogų mokymosi mokytis kompetencija (įsivertinimo anketų analizė)“ (2021) Veiklos tyrimas „Pedagogų mokymosi mokytis kompetencija (įsivertinimo anketų analizė)“ (2020) Pedagogų mokėjimo mokytis kompetencija andragoginės sąveikos ir besimokančiųjų tipų aspektu Veiklos tyrimas „Pedagogų mokėjimo mokytis kompetencija (įsivertinimo anketų analizė)“ (2019) Veiklos tyrimas „Pedagogų mokėjimo mokytis kompetencija (įsivertinimo anketų analizė)“ (2018) Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos I ir II klasių mokinių anketinės apklausos „Meilė ir nemeilė skaityti“ rezultatai (2018) Veiklos tyrimas „IKT temų mokymuisi poreikis“ (2018) Veiklos tyrimas „Socialinės ir emocinės kompetencijų plėtojimas ugdymo įstaigose“ Pedagogų mokymasis 2017–2018 m. m. Mokymosi poreikis 2017–2018 m. m. I etapo forumų informacijos suvestinė 2017–2018 m. m. Mokymosi kryptys el. anketos duomenys 2017–2018 m. m. Veiklos tyrimas „Pedagogų mokėjimo mokytis kompetencija (įsivertinimo anketų analizė)“ Mokytojų profesinių kompetencijų formavimasis 2016–2017 m. m. Veiklos tyrimas „Kiek yra svarbūs skaitymo ir rašymo gebėjimai mokantis visų dalykų?“ Mokytojų profesinių kompetencijų formavimasis 2015–2016 m. m. Gintarės Venckienės magistro darbas „Pedagogų mokėjimo mokytis kompetencija“ (2016 m.) Mokytojų profesinių kompetencijų formavimasis 2014–2015 m. m. Metodinės veiklos ataskaita 2013 (1) Metodinės veiklos ataskaita 2013 (2)