2017 m. vasario 21 d. Gižų Kazimiero Baršausko mokykloje-daugiafunkciame centre mokėsi dešimties ugdymo įstaigų, Švietimo pagalbos tarnybos, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus atstovai. Mokymosi tema - Tėvų atsakomybė. Kaip padidinti tėvų aktyvumą siekiant geresnių mokinių rezultatų? Džiaugiamės, jog į mūsų mokymosi ratą įsiliejo Paežerių pagrindinės mokyklos bendruomenė. Augantis besimokančiųjų ratas suteikia visiems dar didesnę galimybę tobulėti, veiksmingiau siekti užsibrėžtų tikslų.
Šio susitikimo metu buvo siekiama išryškinti tėvų vaidmenį, siekiant geresnių mokymosi rezultatų. Mokymąsi pradėjome diskusija: „Kas yra geras tėvų įsitraukimas į mokyklos gyvenimą?“. Mišriose ugdymo įstaigų grupelėse besimokantieji išskleidė, kaip įsivaizduotų tinkamą ir efektyvų tėvų įsitraukimą į mokyklos gyvenimą:
Šią veiklą moderavusi Sidutė Černauskienė (Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro direktorė) apibendrino išsakytas vizijas filosofo Senekos žodžiais: „Neskubėk teisti, skubėk suprasti“, nutiesdama tiltą į kitą mokymosi etapą.
Tolimesnę veiklą moderavo Sandra Pautienytė (Švietimo pagalbos tarnybos atestuota socialinė darbuotoja). Šiame veiklos etape specialistė dalijosi žiniomis apie tėvų gebėjimus, kaip besimokantiesiems atrasti galimybes, vedančias sėkmingesnio bendradarbiavimo su tėvais link. Atliktos užduotys padėjo besimokantiesiems labiau įsigilinti ne tik į tėvų vaidmenį, bet ir į mūsų, kaip specialistų, didesnes galimybes.
Mokymasis vyksta ne tik mokymosi „tinkliuke“ metu. Džiaugiamės, kad įgytą patirtį šio susitikimo besimokantieji pritaikys savo kasdienėje veikloje. Šią išvadą darome remdamiesi įžvalgomis išsakytomis refleksijos metu:
Bendradarbiavimas – būtina sąlyga bet kuriai organizacijai, kad ji pasiektų savo tikslus. Efektyvus bendradarbiavimas būna tuomet, kai žmonės žino ko, visi kartu siekia, žino, ką turi padaryti ir patys sugeba tarpusavyje susitarti bei pasiskirstyti atsakomybėmis ir darbais (Ričardas Diržys – psichologas, žmogiškųjų santykių konsultantas bendradarbiavimo klausimais).
ŠPT informacija