^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

ATMINTINĖJE – APIE TAI, KAS SVARBU VERTINANT MOKYKLOS PAŽANGĄ

Geros mokyklos koncepcija (2015) nurodo, kad „pažanga – per tam tikrą laiką pasiektas lygis, atsižvelgiant į mokymosi startą bei asmenines raidos galimybes, mokiniui optimalų tempą ir bendrosiose ugdymo programose numatytus reikalavimus“...

Vis dar yra įprasta pagrindiniais mokyklos gerumo rodikliais laikyti formalius akademinius – egzaminų, patikrinimų, testų – rezultatus. Geros mokyklos koncepcijoje skiriama ne viena rezultatų rūšis – tai mokinio ūgtis (branda), jo individuali pažanga ir mokymo(si) rezultatai. Ypač svarbu pabrėžti kiekvieno mokinio pažangą įtraukiojo ugdymo(si) kontekste...

Mokinių pažanga pasiekiama ne tiesiogiai tobulinant jų pasiekimus, o tobulinant mokinių ugdymo(si) sąlygas (aplinkas, procesus, lyderystę ir vadybą)...

Kviečiame paskaityti daugiau paspaudus čia.

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.