^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogų, švietimo pagalbos specialistų patirties sklaida

Kovo 19 dieną Vilkaviškio sporto ir pramogų centre vyko rajono ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogų, švietimo pagalbos specialistų patirties sklaida „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo ir planavimo galimybės įtraukiojo ugdymo kontekste“. Renginyje pristatytos atnaujinamo ikimokyklinio ugdymo turinio kaitos kryptys, konkrečiais pavyzdžiais iliustruoti vaikų pasiekimų vertinimo ir planavimo principai.

 

Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Pasaka“ komanda (ikimokyklinio ugdymo mokytoja Lina Blažaitienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja Daiva Burdulienė, specialioji pedagogė Birutė Žemaitaitienė, logopedė Raminta Skrinskienė) pristatė įstaigos bendruomenės susitarimais pagrįstą vaikų pasiekimų vertinimo ir planavimo sistemą, akcentavo mokytojų, švietimo pagalbos specialistų partnerystės svarbą pasiekimų vertinimo ir planavimo procese, siekiant kiekvieno vaiko asmeninės ūgties.

Savo patirtimi taip pat dalijosi Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro ikimokyklinio ugdymo mokytojos Irma Miciutienė ir Odeta Žilinskienė. Pedagogės supažindino su mokyklos pasiekimų ir pažangos vertinimo ir planavimo kultūra, taikant 5 formuojamojo vertinimo strategijas ir organizuojant trišalius pokalbius su ugdytinių tėvais. Nors 5 formuojamojo vertinimo strategijos yra bendrojo ugdymo mokyklų vaikų pasiekimų vertinimo ir planavimo dalis, tačiau jos gali būti sėkmingai taikomos ir ikimokykliniame, priešmokykliniame ugdyme, nes padeda užtikrinti vaikų individualią pažangą ir programų tęstinumą, pereinant iš vienos ugdymo pakopos į kitą.

 

Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Buratinas“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja Edita Setkauskienė, kuri dalyvauja Nacionalinės švietimo agentūros įgyvendinamo Europos Sąjungos paramos projekto „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“ lektorių mokymuose, informavo apie esminius vaikų pasiekimų vertinimo ir planavimo pokyčius, susijusius su atnaujinamu ikimokyklinio ugdymo turiniu, kvietė registruotis į balandžio mėnesį pradedamus mokymus, skirtus padėti mokykloms atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą ir vykdyti šiuolaikišką, visuminį, įstaigos bendruomenės lūkesčius atliepiantį ikimokyklinį ugdymą.

 

Renginio pabaigoje dalyviai reflektavo, ką naudingo sužinojo, kaip galėtų tobulinti savo pedagoginę praktiką, taikydami įgytas žinias, ir išsakė lūkesčius dėl tolimesnio tobulėjimo vaikų pasiekimų vertinimo ir planavimo srityje.

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.