^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Kūrybingumo ugdymas naudojant kontekstualioje aplinkoje esančias medžiagas (molis)

molisDailės ir pradinio ugdymo pedagogai sausio – vasario mėnesiais rinkosi į 2 dalių susitikimą, skirtą, išbandant molio technikų, ugdytis kūrybiškumą. Keramikos technikų mokymasis – tai galimybė lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Šis sąlytis leidžia mokiniams atsipalaiduoti, technikų atlikimas nuo pradžios iki rezultato moko discipliniškumo. Molis – tai medžiaga, kurios galime rasti artimoje aplinkoje, o naudodami jį ugdymo procese galime kurtis sąlygas kūrybiškumui.

Skaityti daugiau: Kūrybingumo ugdymas naudojant kontekstualioje aplinkoje esančias medžiagas (molis)

Socialinio pedagogo bendradarbiavimas su mokyklos bendruomene vykdant teisinį švietimą

Socialinio pedagogo dalyvavimasTeisinio švietimo samprata ir poveikis asmenybei


Teisinio švietimo aktualumas išaugo XXI amžiaus pradžioje, tvirtėjant Lietuvos teisinei valstybei. Teisinis švietimas svarbus ugdant asmens savarankiškumą ir sąmoningumą. Šios asmens savybės sukuria prielaidas teisių ir pareigų žinojimui bei realizavimui (Visuomenės teisinio švietimo 2009-2012 m. programa (2008). Valstybės žinios. Nr.130-4981). Atsižvelgiant į išaugusį teisinio švietimo aktualumą buvo patvirtinta

Skaityti daugiau: Socialinio pedagogo bendradarbiavimas su mokyklos bendruomene vykdant teisinį švietimą

Pradinių klasių mokytojams, direktorių pavaduotojams, atsakingiems už pradinį ugdymą, švietimo pagalbos specialistams

pradiniu-klasiu-mokytojams-direktoriu-pavaduotojams-atsakingiems-uz-pradini-ugdyma-svietimo-pagalbos-specialistamsTĘSTINIAI MOKYMAI „BERNIUKŲ IR MERGAIČIŲ SKAITYMO GEBĖJIMŲ UGDYMO(SI) YPATUMAI: KAIP IŠSIVADUOTI IŠ LYTIES STEREOTIPŲ?“

 

Kada: KOVO 9 D. 11 VAL.- BALANDŽIO mėn.


Kur: Vilkaviškio savivaldybės salė

Skaityti daugiau: Pradinių klasių mokytojams, direktorių pavaduotojams, atsakingiems už pradinį ugdymą, švietimo...

Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ciklas tinkliuko mokyklose

2018 02 Refleksija2018 m. sausio 24 d. Paežerių pagrindinėje mokykloje vyko mokymasis mokyklų partnerystės tinkle. Tema – vertinimas ugdant. Kodėl ši tema? Rengdami metų planą mokymosi dalyviai išsakė, jog aktualu pasikalbėti apie vertinimo kriterijų pateikimą mokiniams, vertinimo įvairovę pamokų metu ir abipusį grįžtamąjį ryšį. Kėlėme tikslą - tyrinėti ugdymo procesą ir įsivardinti, kokie susitarimai/struktūros/modeliai vertinimo cikle padeda mokiniams mokytis.

 

Skaityti daugiau: Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ciklas tinkliuko mokyklose

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.