2016 m. lapkričio 24 d. Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijoje rinkosi rajono informacinių technologijų mokytojai, dėstantys 5-8 klasėse. Informacinės technologijos tobulėja ir keičiasi didžiuliais tempai. Mokytojams tenka nuolat ieškoti galimybių, kaip „prisijaukinti“ naujas programas ar įrankius bei stengtis, kad pamokos būtų įdomios ir patrauklios mokiniams. Susitikimo metu buvo pristatyta keletas naujų internetinių įrankių, kurie puikiai tinka mokant programavimo bei pritaikomi dar keliose temose.
Skaityti daugiau: Informacinių technologijų mokytojai dalijosi patirtimi
Ikimokyklinio amžiaus vaikų piešiniai kupini paslapčių, kurias įminus atsiskleidžia vaiko fizinės bei psichinės raidos individualumas. Jei vaikams leidžiama darbuotis patiems, nenurodinėjant, ką piešti, jei jų dėmesio netrikdo pernelyg didelis pašalinis triukšmas ir suaugusiųjų komentarai, visų vaikų piešiniuose galima pastebėti tuos pačius raidos etapus. Ankstyvieji vaikų piešiniai - tai lyg kolektyvinė vaikų raidos išraiška, parodanti jų vystymosi požymius kūniškame ir dvasiniame lygmenyje. Vienas iš kruopščiausių vaikų piešinių tyrėjų, vokiečių grafikas Volfgangas Griocingeris, stebėdamas ir tirdamas mažamečių piešinius, stebėjosi: „Šiuose piešiniuose galima užčiuopti tokį formų pasaulį, koks tesutinkamas fizikoje.
Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacija lapkričio 14–20 d. inicijavo suaugusiųjų mokymosi savaitę „Mokymosi spalvos“. Jai skirtų veiklų vyko ir mūsų rajone, o suaugusiųjų mokymąsi organizuojantys andragogai dalyvavo tarptautinėje konferencijoje.
Dr. R. Dukynaitė metodinėje dienoje „Kiek svarbūs skaitymo ir rašymo gebėjimai mokantis visų dalykų?“ akcentavo, jog skatindami vaikus:
Skaityti daugiau: Kiek svarbūs skaitymo ir rašymo gebėjimai mokantis visų dalykų?
Analizavimas ir planavimas – tai du žingsniai, išvedantys besimokančiuosius į apgalvotus veikimo procesus. Šįmet veikimo pagrindo formavime žvelgėme dar plačiau: reagavome ne tik į šalies, rajono mastu numatytus prioritetus, bet ir Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistės, dalyvavusios šiame etape, taip pat pateikė metodikos būrelių veiklos analizės išvadų.