^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Įkvepianti muzikos pamoka

Ikvepianti muzikos pamokaŠiuolaikinis mokytojas turi daug svarbių vaidmenų: šiandien jis ne tik žinių pateikėjas, bet ir santykių kūrėjas, mokymo(si) aplinkos puoselėtojas, sudominimo meistras, įtraukiojo ugdymo specialistas, mokymosi proceso stebėtojas ir vertintojas bei daug kitų. Kalbant apie atskirų dalykų mokytojus, atsiranda ir vaidmenų specifiškumas. Štai muzikos mokytojui svarbu gebėti organizuoti kuo įdomesnį muzikinio ugdymo procesą, taikyti kuo įvairesnius aktyvius mokymosi metodus, išlaisvinti ir sudominti mokinius. Žinoma, kaip ir visiems mokytojams – nuolat tobulinti savo kompetencijas. Metodinės knygos muzikos mokytojui autorė Valiulienė (2014) rašo, kad pagrindiniu tikslu gerai pamokai tampa aktyvus mokytojo noras dirbti, aiški pozicija, tikslūs ir teisingi siekiai. Nuo mokytojo noro, jo gebėjimo pasiruošti muzikos pamokai ir požiūrio priklauso muzikos pamokos kokybė.

Skaityti daugiau: Įkvepianti muzikos pamoka

Psichologų meno patirtinis užsiėmimas „Mano gyvenimas pastaruoju metu“

Mano gyvenimas pastaruoju metuGegužės 16 d. Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinėje mokykloje vyko Vilkaviškio r. ugdymo įstaigų psichologų meno patirtinis užsiėmimas „Mano gyvenimas pastaruoju metu“ (per dailės terapijos prizmę). Užsiėmimą vedė Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos psichologė Leokadija Balsienė. Užsiėmimo metu supažinome su trimis meno terapijos taikymo metodais.

Skaityti daugiau: Psichologų meno patirtinis užsiėmimas „Mano gyvenimas pastaruoju metu“

Kūno kultūros mokytojai aktyviai veikė

Kuno kulturos mokytojaiPeržvelgus nemažai Lietuvoje atliktų mokslinių vaikų ir paauglių fizinio aktyvumo tyrimų, norisi išskirti tyrimo duomenis, kurie leidžia spręsti apie šalies mokinių fizinio aktyvumo pokyčius per palyginti ilgą – 16 metų – laikotarpį. A. Zaborskio ir A. Raskilo tyrime „Lietuvos mokinių fizinio aktyvumo pokyčiai 1994–2010 metais“ atskleista, kad šiuo 16 metų laikotarpiu vidutiniškai tik kas antrą berniuką (45,2 proc.) ir tik kas penktą (20,2 proc.) mergaitę buvo galima laikyti pakankamai fiziškai aktyviais. Per pastaruosius metus smarkiai tobulėjant ir augant IKT poreikiui bei patrauklumui, galima manyti, kad tyrime pateikti duomenys nepagerėjo ir šiandien.

Skaityti daugiau: Kūno kultūros mokytojai aktyviai veikė

Ko reikia, kad pedagogų bendruomenės veiktų kartu?

Pedagogu bendruomenes veikia kartu 01Skirtingai nuo to, kiek laiko esame švietime girdime, kad svarbu bendrauti ir bendradarbiauti. Tenka pripažinti, jog šias sąvokas vis dar jaukinamės prie savęs. Įstaigos, kurios mokosi suburtame Vilkaviškio r. mokyklų mokymosi partnerystės tinkle, nusprendė, kad laikas pasikalbėti apie tai. Balandžio 16 d. ugdymo įstaigų atstovai rinkosi Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje, keldami sau tikslą: analizuoti, kaip „tinkliuko“ įstaigose yra formuojama ir/ar puoselėjama bendradarbiavimo kultūra, kokiais būdais pedagogų bendruomenė yra buriama kolektyvinei veiklai, kaip sekasi formuoti komandą, kolektyvą.

Skaityti daugiau: Ko reikia, kad pedagogų bendruomenės veiktų kartu?

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.