^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Pedagoginis meistriškumas tarnauja mokiniams

Pedagoginis meistriskumasKai didžioji dauguma mokytojų tampa gyvais profesinio kapitalo galios pavyzdžiais, jų moralinį tikslą išreiškia meistriškumo skatinamas siekis tarnauti savo mokiniams bei jų bendruomenėms ir mokytis, nuolatos mokytis, kaip tai padaryti geriau. (Hargreaves, Fullan, 2019) Tokia mokymosi intencija grįstas ir ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojų 2020-2021 m. m. ilgalaikės programos „Kūrybiškumą, mąstymą ir mokymąsi stimuliuojantis ugdymas“ (44 val.) įgyvendinimas.

Skaityti daugiau: Pedagoginis meistriškumas tarnauja mokiniams

Budinčių globotojų patirtys, kuriant ryšį su globojamais vaikais

2021 Budinciu globotoju patirtysVilkaviškio rajono savivaldybėje kaip ir visoje Lietuvoje vyksta vaikų institucinės globos pertvarka. Šios pertvarkos vienas iš tikslų - kiekvienam vaikui užtikrinti saugią aplinką ir tinkamas sąlygas augti savo biologinėje šeimoje, o likusiems be tėvų globos vaikams augti globėjų, įtėvių šeimoje ar šeimynoje ir gauti reikiamą pagalbą bendruomenėje. Siekiant padėti šeimoms, kurios išgyvena sunkumus, krizines situacijas ir negali savarankiškai pasirūpinti savo vaikais, į pagalbą pasitelkiami ir budintys globotojai. Budintys globotojai - žmonės, kurie į savo šeimas, priima vaikus, užtikrina jiems emocinį bei fizinį saugumą, visavertį jų poreikius atitinkantį ugdymą ir kasdienę priežiūrą. Šie žmonės, dažniausiai vaikų gyvenime tampa „ramybės uostu“ arba „tarpine stotele“ skirta augti ir vystytis, tol kol, biologiniai tėvai įveiks sunkumus ir vaikai bus grąžinti jų globai, arba vaikams, netekusiems tėvų globos, tol kol, bus atrasti patys tinkamiausi globėjai (rūpintojai), įtėviai.

Skaityti daugiau: Budinčių globotojų patirtys, kuriant ryšį su globojamais vaikais

Švietimo pagalba - žingsnis link sėkmingos mokinių įtraukties

Svietimo pagalbaŠvietimo pagalba - žingsnis link sėkmingos specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių įtraukties


Įtraukusis ugdymas – tai tvaraus visuomenės vystymosi švietimo principas, kurio tikslas yra visuose švietimo lygmenyse garantuoti kokybišką ugdymąsi visiems asmenims, pripažįstant jų skirtumus ir gerbiant įvairovę bei atkreipiant dėmesį į jų specialiuosius gebėjimus ir poreikius, vengiant bet kokios atskirties (UNESCO, 2009). Mokinių įtrauktyje ugdymo įstaigose nemažą vaidmenį atlieka mokytojų padėjėjai. Pastebima, kad savo darbe jie susiduria su įvairiais iššūkiais. Kaip juos įveikti, Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistai dalinosi žiniomis ir patirtimi 2020-2021 m. m. įgyvendinant 40 val. kvalifikacijos tobulinimo programą „Švietimo pagalba - žingsnis link sėkmingos specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių įtraukties“.

Skaityti daugiau: Švietimo pagalba - žingsnis link sėkmingos mokinių įtraukties

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.