^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Atviri naujoms patirtims

Atviri naujoms patirtimsLietuvos švietimo koncepcijos (1992) ketvirtas švietimo principas yra: „Atsinaujinimas: atvirumas kaitai ir kritiškas naujo priėmimas, išlaikant universalias dorovės normas ir nacionalumo branduolį“. Geros mokyklos koncepcijoje (2015) teigiama, kad „<...> mokytojai yra atviri naujovėms, nebijo tyrinėti ir bandyti, mokosi iš kolegų ir mokinių, nepuola į neviltį nepavykus.“ L. Duoblienė (2006) mokytojų profesinį meistriškumą apibūdina kaip naujas idėjas, žinias, įgūdžius, gebėjimus žinias taikyti ugdymo procese ir tobulėti: <…> įprotį nuolatos mokytis ir teorijos, ir praktikos, sieti viziją su realybe, permąstyti ją, analizuoti, o veiksmus koreguoti. Atvirumas viskam, kas nauja, – tai būtina meistriškumo sąlyga. Be abejonės, tai nėra saugi mokytojo būsena. Ji skatina įtampą ir kūrybingumą, siekiant tą įtampą įveikti. Taigi savo amato meistras yra tas, kuris turi žinių, geba pritaikyti jas konkrečioje situacijoje ir dargi iš jos mokytis. Esminis mokytojo profesionalumo požymis – nuolatinis mokymasis.“

Skaityti daugiau: Atviri naujoms patirtims

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.