^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

„Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ refleksija

Anglu-kkVisoms trims mokytojoms integruota anglų kalbos-kūno kultūros pamoka „Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ buvo nauja patirtis. Integruotas pamokas esame vedusios ir anksčiau, tačiau šių dviejų dalykų integracija buvo naujas iššūkis. Manome, kad pamoka pavyko, nes iškeltas tikslas (Mokiniai atlikdami judriuosius žaidimus individualiai ir komandose, įtvirtins anglų kabos žodyną, susijusį su sporto šakų pavadinimais, idiomomis ir judėjimą reiškiančiais veiksmažodžiais) kiekvienai mokinei užtikrino galimybes siekti pažangos bei ją įsivertinti.

Skaityti daugiau: „Anglų kalbos žodyno, susijusio su sportu, įtvirtinimas per judriuosius žaidimus“ refleksija

Po atviros lietuvių kalbos ir technologijų integruotos pamokos „Šventinis laiškas – mano meilės ir pagarbos išraiška“ (2015-12-15)

Sventinis laiskasDalia Viliušienė. Man visada labai svarbi idėja ir jos gimsta paprastai netikėtai... Ši pamokos idėja gimė Kaune. Gal ir simboliška, bet per Mokytojo dieną. Aš esu kaunietė ir jaučiu nostalgiją pereiti per Laisvės alėją. Būtent tą dieną ėjome kartu su Nijole pro Centrinius Kauno pašto rūmus – vienus iš svarbiausių tarpukario laikotarpio Kauno miesto reprezentacinių statinių – ir pagalvojau, kiek laiškų esu išsiuntusi bėgdama į paskaitas... Juk dabar labai mažai kas berašo tradicinius laiškus. O koks būtų įdomus projektas – rašyti ir išsiųsti laišką, gal dar pagaminti sveikinimo atviruką. Taigi, idėja gimė netikėtai ir rutuliojosi labai greitai, nes Nijolė taip pat originalių idėjų turintis žmogus.

Skaityti daugiau: Po atviros lietuvių kalbos ir technologijų integruotos pamokos „Šventinis laiškas – mano meilės...

Kūrybiškas mokytojas probleminėje situacijoje visada suranda sprendimą

Kurybiskas mokytojas problemineje situacijoje visada suranda iseitiKūno kultūros mokytojai Naujaisiais metais į praktinį užsiėmimą rinkosi Virbalio pagrindinėje mokykloje. Metodikos būrelio pirmininkė V. Zajankauskienė aptarė suplanuotas veiklas, skatino pedagogus organizuoti atvirų pamokų. Pedagogai diskutavo apie mokinių įsivertinimo būdus pamokoje. Šios mokyklos kūno kultūros vyresnioji mokytoja A. Venckūnienė supažindino su įvairiomis mokomiesiems dalykams skirtomis erdvėmis. Mokytoja parodė renovuotą salę, persirengimo patalpas, įvardijo atnaujintų patalpų privalumus. Atnaujintos ugdymosi erdvės skatina motyvaciją – vaikai noriau pradėjo lankyti pamokas, suaktyvėjo neformalusis švietimas, bendruomenė daugiau naudojasi patalpomis.

Skaityti daugiau: Kūrybiškas mokytojas probleminėje situacijoje visada suranda sprendimą

Respublikinė konferencija „Mokymo metodų, didinančių mokymosi motyvaciją, naudojimas“

Respublikine konferencija Mokymo metodu, didinanciu mokymosi motyvacija, naudojimasRemiantis Švietimo ir mokslo ministerijos duomenimis, Lietuvoje yra 11 laisvės atėmimo įstaigų. Visose jose yra suteikta galimybė mokytis. Įkalinimo įstaigose laikoma iki 8000 asmenų. 6 proc. (436) iš jų turi aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą. 19 proc. (1296) – tik pradinį. 1 proc. (74) – be išsilavinimo. Mokinių amžius – nuo 14 iki 71 metų. Iš viso mokosi 30 proc. nuteistųjų. 1600 asmenys – bendrojo ugdymo sistemoje, apie 1400 – profesinio mokymo. Laisvės atėmimo vietose jie gali įgyti suvirintojo, kompiuterių operatoriaus, kirpėjo, statybininko ar kitokią profesiją.

Skaityti daugiau: Respublikinė konferencija „Mokymo metodų, didinančių mokymosi motyvaciją, naudojimas“

Kaip sukurti tai,kas nematoma

Kaip sukurti taiGruodžio 17 d. devynių įstaigų atstovai susirinko mokytis mokyklų partnerystės tinkle. Šio susitikimo tema – „Santykiai“. Kad susitikimas įvyktų sėkmingai, t. y. turėtų pridėtinę vertę tiek mokyklai sprendžiant aktualią problemą, tiek tobulinant savo asmenines kompetencijas, reikia tinkamai atlikti namų darbus. Juos paruošė Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistė Žydrė Žilinskienė, Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro direktorė Sidutė Černauskienė, Švietimo pagalbos tarnybos direktorė Asta Grinevičienė. Kūrybinė komanda kėlė daugiapakopį uždavinį: 1) inicijuoti mokyklose diskusijas, kuriose būtų išgryninta, kas kuria gerus santykius; 2) atskleisti, kaip santykiai formuojami visais švietimo bendruomenės lygmenimis; 3) parodyti mokyklų unikalumą, kuriant darnius santykius, padedančius mokiniams sėkmingai mokytis, o visiems darbuotojams efektyviai dirbti; 4) išsiaiškinti gero mikroklimato požymius Tinkliuko mokyklose. Ši užduotis leido komandai padiskutuoti, kaip sukurti bendrą mokyklų mokymosi planą, išlaikant kiekvienos mokyklos unikalumą. Konstruktyvi diskusija virto praktiniais veiksmais.

Skaityti daugiau: Kaip sukurti tai,kas nematoma

Copyright © 2020. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.