Lietuvos filosofas, eseistas, pedagogas L. Donskis yra pasakęs: „Švietimas turi sukurti tokią erdvę, kurioje mokytumėmės visą gyvenimą ir nebūtų jokių laimingų galutinių taškų. Čia nėra pabaigos. Tu laimingas tol, kol kuri – improvizuoji, stebi. Tai yra procesas, kuriame vieni kitus pratęsiame – mokinys pratęsia mokytoją, mokytojas – mokinį. Švietimas yra sugebėjimas nesustoti, nes sustojimas šiame pasaulyje, kuris nestovi, reikštų ėjimą atgal. Mokykla nėra žinios ar informacija, tai ėjimas į priekį.“ Ši mintis atliepia esminę rugsėjo-spalio mėnesiais vykusių analizavimo, planavimo forumų pavadinimo „Slinktys: besimokančiojo ūgtis“ idėją. Judesys, kitimas, virsmas, augimas – visa tai sugestijuoja ėjimą į priekį planuojant 2020-2021 m. m. veikimo kryptis. Cikliškas veikimas skatina besimokančiuosius ne tik reflektuoti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, jis įgalina ir atsakingai vertinti savo profesinį tobulėjimą – sąmoningumas yra efektyvaus mokymosi pagrindas.
Spalio 22 d. Vilkaviškio kultūros centro mažojoje salėje vyko praktiniai mokymai „Konfliktų sprendimo galimybės“, kuriuos vedė koučeris, asmeninio efektyvumo treneris, santykių ekspertas, interneto svetainės www.esujums.lt lektorius Darius Ražauskas. Mokymai Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnybai bendradarbiaujant su Vilkaviškio r. savivaldybės visuomenės sveikatos biuru organizuoti įgyvendinant Vilkaviškio r. savivaldybės neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi 2019-2021 m. veiksmų plano antrąjį tikslą – stiprinti gebėjimą sėkmingai prisitaikyti, susidūrus su nepalankiomis psichologinėmis aplinkybėmis, kurio vienas iš uždavinių – surasti konfliktų sprendimo galimybių. Mokymų įgyvendinimas įkūnija ir „Lietuva 2030“ esmines pokyčių iniciatyvas: plėtoti aukštos kultūros paslaugas; skatinti įvairių sričių partnerystę; ugdyti sveiką gyvenseną ir kt.
Skaityti daugiau: Konfliktų sprendimas psichinės sveikatos stiprinimui