^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Mokomės mokyklų partnerystės tinkle

Mokomes mokyklu partnerystes tinkleKovo 19 d. įvyko mokyklų, nusprendusių mokytis mokyklų partnerystės tinkle, susitikimas. Tai „Ąžuolo“ progimnazija, Pilviškių „Santakos“ gimnazija, Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazija, Bartninkų Jono Basanavičiaus mokykla-daugiafunkcis centras, Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinė mokykla, Vilkaviškio pradinė mokykla, Alvito pagrindinė mokyklaSusitikimas vyko „Ąžuolo“ progimnazijoje. Mokyklų susitikimą apjungė „Ąžuolo“ progimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Vilmos Anelauskienės ir mokytojos Zitos Šestilienės bei Švietimo pagalbos tarnybos direktorės Astos Grinevičienės idėjos.

Skaityti daugiau: Mokomės mokyklų partnerystės tinkle

Patirtimi dalinosi rajono švietimo pagalbos specialistai

Patirtimi dalinosi rajono svietimo pagalbos specialistaiKovo 12 d. Vilkaviškio ugdymo įstaigų švietimo pagalbos ir švietimo pagalbos tarnybos specialistai rinkosi kalbėtis svarbia ir opia tema – apie patyčias.K Tema pasirinkta todėl, kad patyčios dažniausiai yra ir kitų problemų švietimo įstaigoje-lankomumo, pažangumo, savižudybių - priežastis (mokslininkų yra įrodyta, kad mokinių savijauta ir akademiniai pasiekimai yra glaudžiai susiję). Tarnybos andragogė Gileta Naujokienė priminė, kad viena iš švietimo krypčių Lietuvoje - kurti solidarią visuomenę. O solidarumas matuojamas patyčių mastu. Taigi kol ši problema egzistuos, solidarumo nebus.

Skaityti daugiau: Patirtimi dalinosi rajono švietimo pagalbos specialistai

Technologinio ugdymo aktualijos

Technologinio ugdymo aktualijosKovo 4 d. Vilkaviškio rajono technologijų mokytojų metodikos pasitarime gerąja patirtimi apie technologinio ugdymo aktualijas dalinosi Marijampolės Šaltinio pagrindinės mokyklos technologijų mokytoja metodininkė Daiva Matulaitienė. Mokytoja supažindino su dar nauja pedagogams sąvoka ir disciplina STEAM (bendrasis ugdymas, grindžiamas visumine bendrojo ugdymo dalykų-gamtos mokslų, technologijos, inžinerijos ir matematikos samprata) ir kodėl šiandien yra aktualus mokinių STEAM raštingumas: dažniausiai mokyklose dėstomas tik „kietasis“ turinys - dėsniai, formulės, teoremos ir kt. Neatskiriama STEAM ugdymo dalis yra „minkštųjų“ įgūdžių pvz. problemų sprendimo, analitinių gebėjimų ugdymas. Be šių įgūdžių mokiniai nesugebės „kietųjų“ STEAM žinių pritaikyti praktikoje.

Skaityti daugiau: Technologinio ugdymo aktualijos

Kybartų „Saulės“ progimnazija subūrė mokytis visus Vilkaviškio rajono pedagogus

Kybartu progimnazija2015 m. vasario 18 d. Vilkaviškio r. Kybartų „Saulės“ progimnazijos komanda – direktorius Arvydas Judickas, direktoriaus pavaduotojai ugdymui Aldona Strakauskaitė, Gintaras Vencius, metodinės tarybos pirmininkė Ilona Galeckienė subūrė viso Vilkaviškio rajono pedagogų bendruomenę į konferenciją „Mokytojo darbo sėkmė šiuolaikiniame ugdymo kontekste“. Konferencijos svečiai buvo pasveikinti progimnazijos mokinių menine kompozicija, kuri visiems dalyviams padėjo nusikelti į pagrindinį švietimiečių siekinį – vardan mokinio sėkmės. 

Skaityti daugiau: Kybartų „Saulės“ progimnazija subūrė mokytis visus Vilkaviškio rajono pedagogus

Mokinių pasiekimų vertinimas pagal sutartus vertinimo kriterijus

Mokiniu pasiekimu vertinimas pagal sutartus vertinimo kriterijus2015 m. vasario 24 d. Vilkaviškio ŠPT vyko gerosios pedagoginės patirties pasidalijimas tema „Mokinių pasiekimų vertinimas pagal susitartus vertinimo kriterijus“. Smagu, kad į pasitarimą susirinko mokytojų tikslinė grupė, t. y. tie, kurie nori kalbėtis apie vertinimą pamokoje, kuriems rūpi išgirsti kito nuomonę, išsakyti savąją, save pasitikrinti. Patirtimi dalinosi Sūdavos vidurinės mokyklos pradinių klasių mokytoja Alita Balčiūnienė ir Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinės mokyklos rusų kalbos mokytoja Rima Miknaitienė.

Skaityti daugiau: Mokinių pasiekimų vertinimas pagal sutartus vertinimo kriterijus

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.