^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

„Suskambėjusi“ pamoka Kybartų „Saulės“ progimnazijoje

2015 04 Integruota pmoka saules progimnazijojeBalandžio 21 d. Kybartų „Saulės“ progimnazijos pradinio ugdymo pedagogė Oksana Kriaučiūnienė pakvietė rajono kolegas į atvirą integruotą pasaulio pažinimo ir dailės ir technologijų pamoką 3-ioje klasėje „Kas slypi už debesų?“. Šįkart integruotą pamoką trečiokų mokytoja vedė viena.

Skaityti daugiau: „Suskambėjusi“ pamoka Kybartų „Saulės“ progimnazijoje

Vadovai mokėsi

Vadovai mokesiDžiaugiamės, kad visų bendrojo ugdymo mokyklų direktoriai, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus, Švietimo pagalbos tarnybos specialistai gegužės 7 d. turėjo galimybę išgirsti kompetentingų specialistų įžvalgas apie Vilkaviškio rajono savivaldybės mokyklų švietimo kokybės padėtį. Parengta išsami analizė padėjo mokyklų vadovams įsigilinti į esamą situaciją ir inspiravo tolimesnėms vadybinėms užmačioms. Remdamiesi NMVA profesionalų pagalba patys analizavome duomenis, juos aptarėme, pasidžiaugėme mokyklų atvirumu kaitai.

Skaityti daugiau: Vadovai mokėsi

Vilkaviškio pradinė mokykla pakvietė visus pasidalinti sėkmingais ugdymo(si) metodais

pradine mokykla pakviete visus pasidalinti sekmingais ugdymo(si) metodaisBesibaigiantys mokslo metai skaičiuoja veiklos rezultatų gausą, kurie aptariami įvairiomis formomis. Konferencija – viena iš populiariausių patirties pasidalijimo renginių.


Balandžio mėnesį Vilkaviškio pradinė mokykla visus sukvietė į teorinę – praktinę konferenciją „Idėjų mugė. Sėkmingas ugdymo(si) metodas“.

Skaityti daugiau: Vilkaviškio pradinė mokykla pakvietė visus pasidalinti sėkmingais ugdymo(si) metodais

Keturvalakių mokyklos-daugiafunkcio centro pedagogai pakvietė kolegas į Metodinę dieną

Keturvalakiu metodine dienaKeturvalakių mokykla – daugiafunkcis centras rajono pradinio, pagrindinio ugdymo pedagogus sukvietė į Metodinę dieną „Mokinių pasiekimų vertinimo ir pažangos matavimo praktika“. Metodinės dienos tikslas - aptarti tinkamus asmeninės pažangos fiksavimo būdus ir priemones, skatinančias sėkmingą mokinių mokymąsi. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Renata Sakalauskienė, „dirigavusi“ visam renginiui, dalyviams priminė „Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratos“ pagrindines nuostatas ir tikslą - padėti mokiniui mokytis ir bręsti kaip asmenybei, pateikti informaciją apie mokinio mokymosi patirtį, pasiekimus, pažangą, nustatyti mokytojo, mokyklos darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. Pradinio ugdymo pedagogė metodininkė Daiva Vilkienė pranešime „Atskirų mokinių pažangos fiksavimo formos. Tėvų informavimo priemonių ir būdų efektyvumas“ apžvelgė mokyklos patirtį, įdirbį minėtu klausimu.

Skaityti daugiau: Keturvalakių mokyklos-daugiafunkcio centro pedagogai pakvietė kolegas į Metodinę dieną

Technologijų mokytojos dalinosi idėjomis

Technologiju mokytojos dalijosi patirtimiBalandžio 14 d. rajono technologijų mokytojos rinkosi į pačių inicijuotą gerosios patirties sklaidą „Kūrybiškumo pritaikymas ugdymui“. Temos ir idėjos buvo pasiūlytos po antrojo pedagogų metodikos forumo. Patirtimi dalinosi Sūdavos vidurinės mokyklos technologijų mokytoja metodininkė Diana Maksimavičienė, Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos vyresniosios technologijų mokytojos Loreta Zaleckienė ir Rūta Dičpinigaitienė, Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijos technologijų mokytoja Dalia Viliušienė. L. Zaleckienė pristatė dvi su mokyklos kolegėmis pravestas integruotas technologijų ir biologijos ir technologijų ir anglų kalbos pamokas. Aptarus mokytojos patirtį, prieita išvados, kad sėkmę lemia šie kriterijai: pasiruošimas, kolegialus darbas, administracijos indėlis planuojant ugdymo procesą, tinkamas temų parinkimas, motyvavimas, rezultatų aptarimas.

Skaityti daugiau: Technologijų mokytojos dalinosi idėjomis

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.