^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Kaip sukurti tai,kas nematoma

Kaip sukurti taiGruodžio 17 d. devynių įstaigų atstovai susirinko mokytis mokyklų partnerystės tinkle. Šio susitikimo tema – „Santykiai“. Kad susitikimas įvyktų sėkmingai, t. y. turėtų pridėtinę vertę tiek mokyklai sprendžiant aktualią problemą, tiek tobulinant savo asmenines kompetencijas, reikia tinkamai atlikti namų darbus. Juos paruošė Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistė Žydrė Žilinskienė, Gižų Kazimiero Baršausko mokyklos-daugiafunkcio centro direktorė Sidutė Černauskienė, Švietimo pagalbos tarnybos direktorė Asta Grinevičienė. Kūrybinė komanda kėlė daugiapakopį uždavinį: 1) inicijuoti mokyklose diskusijas, kuriose būtų išgryninta, kas kuria gerus santykius; 2) atskleisti, kaip santykiai formuojami visais švietimo bendruomenės lygmenimis; 3) parodyti mokyklų unikalumą, kuriant darnius santykius, padedančius mokiniams sėkmingai mokytis, o visiems darbuotojams efektyviai dirbti; 4) išsiaiškinti gero mikroklimato požymius Tinkliuko mokyklose. Ši užduotis leido komandai padiskutuoti, kaip sukurti bendrą mokyklų mokymosi planą, išlaikant kiekvienos mokyklos unikalumą. Konstruktyvi diskusija virto praktiniais veiksmais.

Skaityti daugiau: Kaip sukurti tai,kas nematoma

Kūrybiškumo diena „Aš tau – tu man“

As tau tu manVilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistės, atsižvelgdamos į Mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir mokyklų vadovų nacionalinius kvalifikacijos tobulinimo 2015 – 2016 metų prioritetus, suorganizavo kūrybiškumo dieną „Aš tau – tu man“. Susitikimo tikslas – dalijantis kūrybinėmis idėjomis, ugdytis kūrybiškumo kompetenciją. Šią dieną ŠPT organizuos kiekvieno mėnesio paskutinįjį ketvirtadienį. Tikimasi, kad tai taps gražia mokymosi tradicija. 

Skaityti daugiau: Kūrybiškumo diena „Aš tau – tu man“

Aš galiu imti ar duoti?

As galiu imti ar duoti

Besibaigiančio darganoto rudens dieną tikybos ir etikos mokytojos rinkosi  integruotoje tikybos – etikos pamokoje. Pamoką vedė  Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazijos pedagogės: tikybos - V. Stasaitienė ir etikos - L. Matulionienė. Pristačiusios pamokos temą, atkreipusios dėmesį į išsikeltus uždavinius, mokytojos perkėlė mokinių žvilgsnius į rankas. Mokiniams ant suolų buvo padėtos mėlynos ir baltos spalvos popierinės rankos. Ant baltų rankų jie turėjo surašyti gerus darbus. Kai vaikai surašė gerus darbus, jie įvardijo, kaip jautėsi atlikdami šią užduotį. Teigiami darbai sukėlė teigiamas emocijas. Ant mėlynųjų rankų mokiniai surašė neigiamus, blogus darbus. Emocijoje atsispindėjo neigiamas blogų darbų vertinimas. Ir baltosios, ir mėlynosios rankos buvo sukabintos paruoštame stende.

Skaityti daugiau: Aš galiu imti ar duoti?

Technologijų programos įgyvendinimas panaudojant priemones pagal kontekstą

TechnologijosPirmajame šių mokslo metų technologijų mokytojų forume „Pedagogų profesinių kompetencijų stiprinimas siekiant mokinių pažangos“ buvo aktyviai diskutuojama dėl mokytojų veiklų, kompetencijų plėtojimo, subjektų funkcijų, atsakomybių. Iš šių diskusijų gimė gerosios patirties sklaidos renginys „Technologijų programos įgyvendinimas panaudojant priemones pagal kontekstą“. Patirtimi sutiko pasidalinti Pilviškių „Santakos“ gimnazijos technologijų vyresnysis mokytojas Sigitas Rinkevičius. „Besiruošdamas renginiui, ko gero, daugiausiai naudos turėjau pats“ - taip pradėjo susitikimą mokytojas. Šiais žodžiai jis įvertino situaciją, kad belaukdamas kolegų turėjo progą dar kartą peržvelgti technologijų ugdymo programą - tikslus, uždavinius, struktūrą, įsivertinti mokymo(si) aplinką. O tai leido dar kartą naujai apgalvoti ir dar giliau suprasti technologijų mokymo tikslą ir prasmę. Džiaugiamės, kad šiais atradimais mokytojas praturtino ir savo kolegas.

Skaityti daugiau: Technologijų programos įgyvendinimas panaudojant priemones pagal kontekstą

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.