2016 m. kovo 24 d. Vilkaviškio r. Gižų Kazimiero Baršausko mokykloje-daugiafunkciame centre vyko Respublikinė teorinė-praktinė konferencija „Ugdymo(si) aplinkos įtaka mokinio asmeniniam tobulėjimui“, kurios leitmotyvas - „Didžiausias mokytojo talentas yra sužadinti džiaugsmą atradimo ir mokymosi procese“ (Albertas Einšteinas).
Kovo 23 dieną Kybartų „Saulės“ progimnazijos dailės ir technologijų vyresnioji mokytoja V. Plaušinienė mūsų įstaigos pedagoges ir auklėtojų padėjėjas mokė panaudoti antrines žaliavas kūrybiniuose darbeliuose.
Skaityti daugiau: Praktinis užsiėmimas „Antras daiktų gyvenimas"
Vilkaviškio r. savivaldybė buvo pirmoji respublikoje, kurioje sausio mėn. buvo pradėti mokymai ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo pedagogams, švietimo pagalbos specialistams, vadovams dirbti pagal socialinių, emocinių įgūdžių ugdymo programą „Laikas kartu“. Mokymus vedė Lions Quest programų vadovas, vaikų psichiatras L. Slušnys ir programų koordinatorė D. Šukytė. Gegužės mėn. toliau bus tęsiami mokymai, kurie vyks Kybartų mokykloje-darželyje „Ąžuoliukas“ ir Vilkaviškio vaikų lopšelyje-darželyje „Eglutė“. Daugiau informacijos apie mokymus rasite čia: http://www.santaka.info/?sidx=38778
Kovo 18 d. rajono gamtos mokslais besidomintys mokytojai ir mokiniai turėjo galimybę dalyvauti ir mokytis Pilviškių „Santakos“ gimnazijos organizuotoje respublikinėje konferencijoje „Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos srityje“. Tai 9-12 klasių respublikos mokiniams ir jų mokytojams organizuotas renginys, kurio tikslas - tobulinti mokinių ir mokytojų gamtamokslinę ir bendrąsias kompetencijas.
Skaityti daugiau: Šiuolaikiniai atradimai ir technologijos gamtoje
Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojų metodinė grupė, skirdama dėmesį vaiko socialinės ir gamtamokslinės kompetencijų ugdymui, sukvietė rajono pradinio ugdymo dalyvius į konferenciją. Buvo siekiama skatinti mokytojus ir mokinius dalintis tiriamojo darbo patirtimi, ugdyti gebėjimus pažinti socialinę aplinką, prasmingai ir atsakingai veikti. Atida kreipiama mokinių nuostatų saugoti, puoselėti gamtą ir kultūros vertybes, formavimui.
Skaityti daugiau: Vaiko socialinės ir gamtamokslinės kompetencijų ugdymas pasaulio pažinimo pamokose