^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Pasidalytoji lyderystė Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigose

pasidalytoji-lyderyste-vilkaviskio-rajono-ugdymo-istaigoseBalandžio 21 d. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje susirinko ugdymo įstaigų atstovai pasidalyti patirtimi, kaip Tinkliuko įstaigose skleidžiasi lyderystė. Įkvepianti „Santakos“ gimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Danutės Valiūnienės ir vyresniosios anglų kalbos mokytojos Inos Kirvelaitienės įžanga padrąsino visus pristatyti savo atsineštas idėjas dar ryžtingiau.

Skaityti daugiau: Pasidalytoji lyderystė Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigose

Dialogu grįstas bendradarbiavimas

Dialogu gristas bendradarbiavimasViena dviejų vaiko aplinkų, šeimos ir darželio, tarpusavio santykio formų, į kurią orientuojasi Alvito pagrindinės mokyklos Paežerių skyriaus pedagogai, yra partnerystė – dialogu grįstas bendradarbiavimas. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė L. Pečiulienė ryšių tarp minėtų aplinkų kūrimo požymiais įvardija šeimos ir darželio atvirumą vieni kitiems, požiūrių suderinimą dėl vaiko ugdymo, tarimąsi dėl poreikių tenkinimo būdų ir pan. Abi pusės supranta viena kitos svarbą vaiko gyvenime, o bendradarbiaudamos viena kitą papildo ir praturtina.

Skaityti daugiau: Dialogu grįstas bendradarbiavimas

Link sėkmingo metodų įvairovės įvaldymo

Link sekmingo metodu ivairoves ivaldymoŠiandien mokytojas organizuodamas mokymąsi turi galimybę naudotis metodų įvairove. Pedagogas, siekdamas sudaryti tinkamas mokymosi sąlygas, turi atsakingai parinkti metodus. Metodų taikymas turėtų būti sąsajingas su laukiamu pamokos rezultatu. Taikli metodų atranka veda prie proceso, kai mokiniams sukuriamos veiksmingos mokymosi situacijos.

Skaityti daugiau: Link sėkmingo metodų įvairovės įvaldymo

Kaip užtikrinti kuo didesnį poveikį mokinių pasiekimams

IzvalgosBalandžio 20 d. švietimo įstaigų vadovai, pavaduotojai ugdymui aktyviai dalyvavo trečiajame pasitarimo „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas(is) Vilkaviškio rajone“ susitikime. Pasitarimo tikslas – pasidalinti patirtimi dėl įgyvendinamų programų kūrimo/realizavimo ugdymo įstaigose atliepiant šalies lūkesčius.

 

Skaityti daugiau: Kaip užtikrinti kuo didesnį poveikį mokinių pasiekimams

Copyright © 2024. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.