Balandžio 21 d. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje susirinko ugdymo įstaigų atstovai pasidalyti patirtimi, kaip Tinkliuko įstaigose skleidžiasi lyderystė. Įkvepianti „Santakos“ gimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Danutės Valiūnienės ir vyresniosios anglų kalbos mokytojos Inos Kirvelaitienės įžanga padrąsino visus pristatyti savo atsineštas idėjas dar ryžtingiau.
Skaityti daugiau: Pasidalytoji lyderystė Vilkaviškio rajono ugdymo įstaigose
Viena dviejų vaiko aplinkų, šeimos ir darželio, tarpusavio santykio formų, į kurią orientuojasi Alvito pagrindinės mokyklos Paežerių skyriaus pedagogai, yra partnerystė – dialogu grįstas bendradarbiavimas. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė L. Pečiulienė ryšių tarp minėtų aplinkų kūrimo požymiais įvardija šeimos ir darželio atvirumą vieni kitiems, požiūrių suderinimą dėl vaiko ugdymo, tarimąsi dėl poreikių tenkinimo būdų ir pan. Abi pusės supranta viena kitos svarbą vaiko gyvenime, o bendradarbiaudamos viena kitą papildo ir praturtina.
Šiandien mokytojas organizuodamas mokymąsi turi galimybę naudotis metodų įvairove. Pedagogas, siekdamas sudaryti tinkamas mokymosi sąlygas, turi atsakingai parinkti metodus. Metodų taikymas turėtų būti sąsajingas su laukiamu pamokos rezultatu. Taikli metodų atranka veda prie proceso, kai mokiniams sukuriamos veiksmingos mokymosi situacijos.
Mokslo metams artėjant į pabaigą rajono bibliotekininkai rinkosi į pasitarimą šiam laikotarpiui aktualiu klausimu - bibliotekininkų veiklos plano koreliacija su mokyklos ugdymo/veiklos planu.
Balandžio 20 d. švietimo įstaigų vadovai, pavaduotojai ugdymui aktyviai dalyvavo trečiajame pasitarimo „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimas(is) Vilkaviškio rajone“ susitikime. Pasitarimo tikslas – pasidalinti patirtimi dėl įgyvendinamų programų kūrimo/realizavimo ugdymo įstaigose atliepiant šalies lūkesčius.
Skaityti daugiau: Kaip užtikrinti kuo didesnį poveikį mokinių pasiekimams