^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Būti, kad mokytum?

Buti kad mokytumPer daugiau nei 30 Lietuvos Nepriklausomybės metų šalyje išaugo gausus andragogų būrys. 21-osios Mokymosi savaitės „Susitikime mokytis. Kartu mes galim!“ idėja – atkreipti dėmesį į andragogo ir bendruomenės bendradarbiavimą mokymosi sėkmei patirti, o vienas iš tikslų – „skatinti andragogų motyvaciją dirbti kūrybiškai, apmąstyti, kaip galima pasiekti geresnių suaugusiųjų mokymosi rezultatų“. Vilkaviškio r. švietimo pagalbos tarnyba, atliepdama mokymosi savaitės iniciatyvą, vykdė virtualią apklausą „Būti andragogu – tai ...“.

Skaityti daugiau: Būti, kad mokytum?

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įgyvendinimas Lietuvos regionuose

2020  neformalusis suaugusiuju ugdymasŠiandien mokymasis visą gyvenimą – tai ne tik žmonių teisė, bet ir būtinybė, kuri gali padėti jiems išlaikyti ar keisti darbą, gauti didesnes pajamas, susirasti ir kritiškai vertinti viešai skelbiamą informaciją, bendrauti ar suteikti pagalbą kitiems. Vis dėlto Lietuvoje iki šiol nepavyksta pasiekti dar 2008 m. Mokymosi visą gyvenimą užtikrinimo strategijoje užsibrėžto tikslo padidinti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą rodiklį iki 15 proc. Eurostato duomenimis, Lietuvoje 2019 m. mokėsi vos 7% suaugusiųjų (25-64 m.).

Skaityti daugiau: Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įgyvendinimas Lietuvos regionuose

Mokytojų bendradarbiavimas sėkmingai mokinių adaptacijai

Sekminga mokiniu adaptacijaSpalio 21 d. ugdymo įstaigų pavaduotojai, atsakingi rinkosi į paskutinį programos „Nuoseklus perėjimas iš vienos ugdymo programos ir garantuotas kryptingas jos tęstinumas kitoje“ susitikimą – patirties svarstymą, skirtą sistemingai ir objektyviai įvertinti besimokančiojo patirtį. Susitikimo tikslas – reflektuoti diskusijose gimusių susitarimų įgyvendinimo sėkmes ir nesėkmes, pasiektų rezultatų įveiklinimo galimybes. J. Ruškaus ir I. Sujetos (2011) teigimu, refleksyvus bendravimas padidina susivokimą, mąstymą ir tam suteikia teigiamą prasmę. Grupinis patirčių įvardijimas, kitų išklausymas, dialogas sukuria precedentus plėsti savo supratimą, objektyvuoti asmenines patirtis.

Skaityti daugiau: Mokytojų bendradarbiavimas sėkmingai mokinių adaptacijai

Copyright © 2020. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.