^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Liepa 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Lankytojų statistika

333840
ŠiandienŠiandien78
VakarVakar94
Šią savaitęŠią savaitę360
Šį mėnesįŠį mėnesį1661
Iš visoIš viso333840

Idėjos visai šalia

Idejos visai saliaŠiais mokslo metais Vilkaviškio rajone buvo pradėta įgyvendinti nauja mokymosi forma – stažuotė. Pirmosios stažuotės vyko 2018 m. rugsėjo – spalio mėn. įgyvendinant „Lyderių laikas 3“ (LL3) projektą, kai Vilkaviškio r. mokyklose bei tarnyboje lankėsi ir patirties sėmėsi švietimo bendruomenių atstovai iš Kalvarijos ir Birštono savivaldybių.

Skaityti daugiau...

Įkvepianti muzikos pamoka

Ikvepianti muzikos pamokaŠiuolaikinis mokytojas turi daug svarbių vaidmenų: šiandien jis ne tik žinių pateikėjas, bet ir santykių kūrėjas, mokymo(si) aplinkos puoselėtojas, sudominimo meistras, įtraukiojo ugdymo specialistas, mokymosi proceso stebėtojas ir vertintojas bei daug kitų. Kalbant apie atskirų dalykų mokytojus, atsiranda ir vaidmenų specifiškumas. Štai muzikos mokytojui svarbu gebėti organizuoti kuo įdomesnį muzikinio ugdymo procesą, taikyti kuo įvairesnius aktyvius mokymosi metodus, išlaisvinti ir sudominti mokinius. Žinoma, kaip ir visiems mokytojams – nuolat tobulinti savo kompetencijas. Metodinės knygos muzikos mokytojui autorė Valiulienė (2014) rašo, kad pagrindiniu tikslu gerai pamokai tampa aktyvus mokytojo noras dirbti, aiški pozicija, tikslūs ir teisingi siekiai. Nuo mokytojo noro, jo gebėjimo pasiruošti muzikos pamokai ir požiūrio priklauso muzikos pamokos kokybė.

Skaityti daugiau...

Psichologų meno patirtinis užsiėmimas „Mano gyvenimas pastaruoju metu“

Mano gyvenimas pastaruoju metuGegužės 16 d. Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinėje mokykloje vyko Vilkaviškio r. ugdymo įstaigų psichologų meno patirtinis užsiėmimas „Mano gyvenimas pastaruoju metu“ (per dailės terapijos prizmę). Užsiėmimą vedė Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos psichologė Leokadija Balsienė. Užsiėmimo metu supažinome su trimis meno terapijos taikymo metodais.

Skaityti daugiau...

Kūno kultūros mokytojai aktyviai veikė

Kuno kulturos mokytojaiPeržvelgus nemažai Lietuvoje atliktų mokslinių vaikų ir paauglių fizinio aktyvumo tyrimų, norisi išskirti tyrimo duomenis, kurie leidžia spręsti apie šalies mokinių fizinio aktyvumo pokyčius per palyginti ilgą – 16 metų – laikotarpį. A. Zaborskio ir A. Raskilo tyrime „Lietuvos mokinių fizinio aktyvumo pokyčiai 1994–2010 metais“ atskleista, kad šiuo 16 metų laikotarpiu vidutiniškai tik kas antrą berniuką (45,2 proc.) ir tik kas penktą (20,2 proc.) mergaitę buvo galima laikyti pakankamai fiziškai aktyviais. Per pastaruosius metus smarkiai tobulėjant ir augant IKT poreikiui bei patrauklumui, galima manyti, kad tyrime pateikti duomenys nepagerėjo ir šiandien.

Skaityti daugiau...

Ko reikia, kad pedagogų bendruomenės veiktų kartu?

Pedagogu bendruomenes veikia kartu 01Skirtingai nuo to, kiek laiko esame švietime girdime, kad svarbu bendrauti ir bendradarbiauti. Tenka pripažinti, jog šias sąvokas vis dar jaukinamės prie savęs. Įstaigos, kurios mokosi suburtame Vilkaviškio r. mokyklų mokymosi partnerystės tinkle, nusprendė, kad laikas pasikalbėti apie tai. Balandžio 16 d. ugdymo įstaigų atstovai rinkosi Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje, keldami sau tikslą: analizuoti, kaip „tinkliuko“ įstaigose yra formuojama ir/ar puoselėjama bendradarbiavimo kultūra, kokiais būdais pedagogų bendruomenė yra buriama kolektyvinei veiklai, kaip sekasi formuoti komandą, kolektyvą.

Skaityti daugiau...

Socialinio – emocinio ugdymo programa „Kimochis“

KimochisŠiais mokslo metais Vilkaviškio vaikų lopšelis-darželis „Pasaka“ pradėjo įgyvendinti socialinio – emocinio ugdymo programą „Kimochis“. Balandžio 24 dieną įstaigos pedagogės, dirbančios su šia programa, nusprendė pasidalinti savo gerą patirtimi su rajono pedagogais.

Skaityti daugiau...

Erasmus+ projektai „Cultural Heritage Journey With Models“ ir „Rediscovering the past by walking in the future“

Erasmus Sudava 02Sūdavos pagrindinėje mokykloje vėl startavo Erasmus+. Mokykla labai džiaugiasi gavusi finansavimą net 2-iems 2018–2020 metų Erasmus+ projektams: „Cultural Heritage Journey With Models“ (liet. „Kultūrinis paveldas. Kelionė į praeitį per miniatiūras“) ir „Rediscovering the past by walking in the future“ (liet. „Praeitis atgimsta ateityje“). Abiejų projektų tema susijusi su UNESCO kultūriniu paveldu, tačiau veiklų kryptys yra skirtingos.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2019. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.