^Į viršų
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Meniu

Prisijungti

Paieška

Renginių kalendorius

Rugpjūtis 2018
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Lankytojų statistika

302597
ŠiandienŠiandien50
VakarVakar93
Šią savaitęŠią savaitę237
Šį mėnesįŠį mėnesį1353
Iš visoIš viso302597

Gyvenimo pasaka - mes kuriame žmogų

Gyvenimo pasakaNeužtenka svajoti, reikia kurti. Mes, tėvai (globėjai) auginame žmogų, kuriam reikia ne tik maisto ir būsto, bet ir žmogiško santykio – meilės, dėmesio, užuojautos, bendravimo. Nuolatinis ryšys, apsikeitimas žodžiais, veiksmais ir jausmais, gimdo jautrumą, ir šioje terpėje auga žmogus. Ką galime padaryti čia ir dabar, kad su vaikais dažniau kalbėtumėmės, kad juos galėtume išgirsti, o jie išgirstų mus? Mokytis... Nėra idealios mamos ar idealaus tėčio, yra gera mama ir geras tėtis, kurie daro klaidas, nežino, kaip pasielgti, pyksta ir ne visada supranta vaiką. Tačiau yra pasirengę tobulinti savo tėvystės gebėjimus ir ieškoti atsakymų. Atsirandant vis didesniam poreikiui toliau rajone tęsiami mokymai tėvams (globėjams) „Profesionali tėvystė“.

Skaityti daugiau...

Kad mokymosi procesas mokiniams būtų pilnas įveikiamų iššūkių

Tinklai 2018 04 24Kovo 28 d. vyko mokyklų mokymasis partnerystės tinkle (trumpiau - tinkliukas). Šį kartą susitikimą skyrėme temai „Įdomus procesas“. Kodėl mums šis klausimas aktualus? Mąstėme, kad įdomus procesas turėtų didinti mokinių asmeninę atsakomybę, mokiniai patirtų daugiau mokymosi džiaugsmo, gerėtų ugdymo(si) kokybė.

Skaityti daugiau...

IKT skatina tobulėti

IKT skatina tobuletiInformacinių technologijų naudojimo kompetenciją sudaro mokėjimas ir sugebėjimas naudoti kompiuterio techninę ir programinę įrangą, pagrindines interneto paslaugas mokymo(si) procese, rengiant tekstinę ir vaizdinę informaciją bei ugdyti mokinių informacinę kultūrą sistemingai plėtojant jų kompiuterinį raštingumą, laikantis etinių ir higieninių darbo su kompiuteriu normų (Mokytojo profesijos kompetencijų aprašas, 2007).

Skaityti daugiau...

Atviros pamokos - mokymosi platforma sau ir kitiems

Atviros pamokosApibūdinant lyderį dažnai yra įvardijama, jog vienas iš jo bruožų yra drąsa ir aktyvus veikimas bei geranoriškumas (nors tai svarbu, ko gero, kiekvienam žmogui). Tokie žmonės nė kiek nedvejodami imasi veiksmų ir aktyviai veikia, užkrėsdami komandos narius kartu žengti tikslų siekimo keliu. Lyderio gerumas pasireiškia per dėmesingumą, padėką už kiekvieną atliktą darbą bei padrąsinimą veikti ir įveikti naujus iššūkius.

Skaityti daugiau...

Tik...

TikKovo 13 dieną Vilkaviškio rajono užsienio kalbų mokytojai buvo kviečiami į vieną iš tradicinių gerosios patirties pasidalijimo susitikimą, sklaidas. Šį kartą pasirinkta tema buvo aktuali daugeliui mokytojų: motyvacija.

Skaityti daugiau...

Patyčios nėra vaikų problema - tai visos visuomenės problema

PatyciosKovo 19-25 dienomis visoje Lietuvoje vyksta „Veiksmo savaitė be patyčių“. Savaitės tikslas – sutelkti visuomenės dėmesį į patyčių problemą, dalintis efektyviomis patyčių prevencijos patirtimis ir skatinti kiekvieną prisidėti, kad mūsų visuomenėje mažėtų patyčių ir dėl jų kenčiančių žmonių.

Skaityti daugiau...

Projektas „Asmenybės gyvenimo vizija“

Projektas asmenybes gyvenimo vizijaProjekto organizatorius ir įgyvendintojas: Vilkaviškio r. švietimo pagalbos tarnybos andragogė Gintarė Gudeliauskė. Baigta profesijos edukologijos programa ir įgytas edukologijos magistro laipsnis. Vienas iš gebėjimų baigus šias studijas - konsultuoti mokinius profesijos pasirinkimo ir karjeros planavimo klausimais.
Tikslas: sudarant sąlygas reikalingų kompetencijų plėtrai, aktyvinti mokinius karjeros klausimais.
Trukmė: 3 susitikimai (1 akad. val.) + 1 nuotolinis kontaktas.
Ugdomos kompetencijos: savęs pažinimo, karjeros galimybių pažinimo, karjeros planavimo, karjeros įgyvendinimo.

Skaityti daugiau...

Copyright © 2018. Vilkaviškio švietimo pagalbos tarnyba Visos teisės saugomos.