„Nuotolinio mokymo(si)/ugdymo(si) vadove“ (2020) teigiama, kad „vienas iš nuotolinį mokymą norinčiai organizuoti mokyklai keliamų kriterijų yra mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencija“, o „vykdant ugdymo organizavimą nuotoliniu būdu rekomenduojama numatyti mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimo galimybes“. Ne mažiau svarbus ir „panaudojimo prasmingumas – skaitmeninis turinys ir technologijos turi padėti įvairiapusiškiau ir patraukliau mokytis“. 2017 m. Europos tyrimų institutas pasiūlė skaitmeninių pedagogų kompetencijų sistemą „DigCompEdu“, kurioje išskiriamos 6 pedagogų skaitmeninių kompetencijų sritys: profesinis aktyvumas, skaitmeniniai ištekliai, mokymas ir mokymasis, vertinimas, mokinių įgalinimas, mokinių skaitmeninių kompetencijų skatinimas. Šių sričių dermė suponuoja IKT naudojimo lygį, keičiantį nusistovėjusią pedagoginę praktiką (McCormick ir Scrimshaw, 2001): IKT kaip priemonė, išplečianti mokymo ir mokymosi galimybes.
Pavasaris bei bundanti gamta mums primena, jog pokyčiai gali būti gražus dalykas. Stebėti kaip kažkas auga yra gerai mūsų sielai. Tai padeda mums tikėti gyvenimu. Taigi, atsinaujinkime, aukime ir dovanokime vieni kitiems ramybę, meilę, viltį ir saugumą. Sveikiname gražiausios pavasario šventės, Velykų, proga